Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare detectoare de metale tip poarta (portal), detectoare portabile pentru metale si scannere cu raze X pentru bagaje


Anunt de participare numarul 77471/19.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul pentru Plati si Contractare Phare, Tel.021/ 326.55.55 int. 207, In atentia: Gabriel Varnaiote, Email: [email protected], Fax: 0040 21 326.87.30, 0040 21 326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare detectoare de metale tip poarta (portal), detectoare portabile pentru metale si scannere cu raze X pentru bagaje
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Ministerului Afacerilor Externe si Oficiile consulare ale Romaniei cuprinse in Anexa I.C. laCaietul de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unui numar de 53 buc detectoare de metale tip poarta (portal), 44 buc detectoare portabile pentru metale si 39 buc scannere cu raze X pentru bagaje.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35124000-9 - Detectoare de metal (Rev.2)
31642000-8-Aparate de detectie electronica (Rev.2)
38581000-1-Echipament de scanare a bagajelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - 53 buc detectoare de metale tip poarta (portal)
Lotul 2 - 44 buc detectoare portabile pentru metale
Lotul 3 - 39 buc scannere cu raze X pentru bagaje
Valoarea estimata fara TVA: 1, 531, 400EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: pt lot 1:8000 EUR;pt lot 2: nesolicitat;pt lot 3:20000EURGarantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
RO FSCH12-Reamenajarea si dot. la stand. Schengen a oficiilor consulare ale Rom. din tarile sit. in afara sp.Schengen-activ. IV Achiz. dot.si echip. spec. pt oficiile consulare si centrul de preg.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, la care se ataseaza: 1.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent;2.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.
3.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.4.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).5. Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea. In cazul in care declaratia mentionataeste semnata de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a imputernicit aceasta persoana.
6. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
7. Adresa de la Curtea districtuala/ Instanta competenta din districtul unde activeaza compania, care sa ateste solvabilitatea acesteia
Operatorul economic care se gaseste in oricare din situatiile prezentate in articolele 180 si 181 din OUG 34/2006 va fi exclus de la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lot 1:
1.Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)2.Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008).
lot 2
1.Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)2.Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008).
Lot 3
1.Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)2.Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot 1:1.Sa fie pozitiva pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008)2.Sa fie de minim250.000 EUROLot 21.Sa fie pozitiva pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008)2.Sa fie de minim40.000 EUROLot 31.Sa fie pozitiva pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008)2.Sa fie de minim500.000 EURODaca se depune o oferta pe mai multe loturi, media cifrei de afaceri a ofertantuluiva fi cel putin suma mediilor valorilor cifrei de afaceri solicitata mai sus pentru fiecare lot ofertat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniul livrarii de detectoare de metale tip poarta (pentru lotul 1), detectoare portabile pentru metale (pentru lotul 2) si scannere cu raze X pentru bagaje (pentru lotul 3), prin intermediul unui numar de maxim 3 contractefinalizate in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei.
2. Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de cel putin liderul asocierii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Pentru Lotul 1: In cazul prezentarii unui singur contract, valoarea acestuia trebuie sa fie de minim40.000 EUR. In cazul prezentarii a trei contracte, valoarea cumulata a acestor contracte trebuie sa fie de minim 100.000 EUR, aceasta reprezentand participarea ofertantului.Pentru Lotul 2: In cazul prezentarii unui singur contract, valoarea acestuia trebuie sa fie de minim4.000 EUR. In cazul prezentarii a trei contracte, valoarea cumulata a acestor contracte trebuie sa fie de minim 7.000 EUR, aceasta reprezentand participarea ofertantului.Pentru Lotul 3: In cazul prezentarii unui singur contract, valoarea acestuia trebuie sa fie de minim50.000 EUR. In cazul prezentarii a trei contracte, valoarea cumulata a acestor contracte trebuie sa fie de minim 120.000 EUR, aceasta reprezentand participarea ofertantului.2. ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S088-126898 din 08.05.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2009 12:00
Locul: OPCP, Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea B, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Facilitatea Schengen RO FSCH 12 - Reamenajarea si dotarea la standarde Schengen a oficiilor consulare ale Romanieidin tarile situate in afara spatiului Schengen. Infiintarea unui Centru de pregatire pentru personalul consular- finantat prin Facilitatea Schengen, beneficiarfiindDirectia Implementare Programe Schengen din Ministerul Afacerilor Externe.
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul , ,III.2) Conditii de Participare se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire Fisa de date a achizitiei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Ministerul Finantelor Publice Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.004 021 326 55 55 int.615, Email: [email protected], Fax: 0040 21326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.004 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 004 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii de atribuire, in conditiile art.256^2 si art. 281 alin (1) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice Oficiul de Plati si Contractare Phare Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.004 021 326 55 55 int.615, Email: [email protected], Fax: 0040 21 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2009 11:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer