Licitatie Publica - FURNIZARE DEZINFECTANTI
Valoarea Contractului:
203.280 RON
Castigatorul Licitatiei: GB INDCO S.R.L.
203.280 RON
Castigatorul Licitatiei: GB INDCO S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 120935/23.01.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Adresa postala: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Punct(e) de contact: MONICA VICOL, Tel. +40 232267706, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 232267706
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE DEZINFECTANTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAGAZIA DE MATERIALE SANITARE A SPITALULUI
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare dezinfectanti; procedura organizata este negociere fara publicarea prealabila a unui anunt e participare in temeiul art. 110 ali 1) coroborat cu alin 2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; loturile atribuite in cadrul acestei proceduri au fost anulate in cadrul procedurii de licitatie deschisa publicata prin anuntul de participareSEAP nr. 124048/21.06.2011; JOUE 2011/S 120-198369/25.06.2011; anunt de tip erata SEAP 23437/04.08.2011; in cadrul acestei proceduri au fost anulate 3 loturi, respectiv 3, 12 si 17; pentru loturie corespunzatoare d.p.d.v. tehnic (3 si 12) a fost organizata procedura de negociere
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
203, 280RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Ansamblul ofertelor prezentate ca raspuns la o licitatie deschisa, la o licitatie restransa sau la un dialog competitiv a fost neconform sau inacceptabil. Au fost luate in considerare la negocieri doar ofertele care au respectat criteriile de selectie calitativa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 39488 Denumirea: FURNIZARE DEZINFECTANTI
V.1) Data atribuirii contractului 06.10.2011
V.2) Numarul de oferte primite 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
GB INDCO S.R.L.
Adresa postala: B-dul Dimitrie Cantemir, Nr.9, Bl.7, Sc.1, Et.1, Ap.5, Sect.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: OP 63, Romania, Tel. 021/3361212, Email: [email protected], Fax: 021/3363887, Adresa internet (URL): www.gbindco.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 260697.60 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 203280.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Furnizare dezinfectanti; procedura organizata este negociere fara publicarea prealabila a unui anunt e participare in temeiul art. 110 ali 1) coroborat cu alin 2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; loturile atribuite in cadrul acestei proceduri au fost anulate in cadrul procedurii de licitatie deschisa publicata prin anuntul de participareSEAP nr. 124048/21.06.2011; JOUE 2011/S 120-198369/25.06.2011; anunt de tip erata SEAP 23437/04.08.2011; in cadrul acestei proceduri au fost anulate 3 loturi, respectiv 3, 12 si 17; pentru loturie corespunzatoare d.p.d.v. tehnic (3 si 12) a fost organizata procedura de negociere
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL IASI SECTIA COMERCIALA
Adresa postala: str. Anastasie Panu nr.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel. +40 232260600, Email: [email protected], Fax: +40 232260411
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL SPITALULUI SFANTUL SPIRIDON
Adresa postala: b-dul Independentei nr.1, Localitatea: IASI, Cod postal: 700111, Romania, Tel. +40 232267706, Fax: +40 232267706
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2012 16:50