Licitatie Publica - FURNIZARE DEZINFECTANTI
Anunt de participare numarul 138295/22.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Adresa postala: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Punct(e) de contact: MONICA VICOL, Tel. +40 232267706, In atentia: Elena Bibire, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 232267706, Adresa internet (URL): www.spitalspiridon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE DEZINFECTANTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Spiridon? Iasi ? magazia de materiale sanitare.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 105, 232 si 1, 262, 784RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: calendarul estimativ de atribuire a ctr. subs.- primul ctr. subsecv. include perioada octombrie-decembrie 2012; al 2-lea ctr. subsecv. ianuarie-martie 2013; al 3-lea ctr. subsecv. aprilie-iunie 2013; al 4-lea ctr. subsecv. iulie-septembrie 2013. Valoarea estimata a celui mai mare ctr. subsecv. este de 315, 696.00
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordului-cadru de furnizare DEZINFECTANTI? pentru Spitalul Clinic Judetean de Urgente Sf. SpiridonIasi; 16 loturi (conform anexei B)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE ESTIMATE PENTRU 1 LUNA; 3 LUNI SI 12 LUNI SUNT PREZENTATE IN ANEXA B A PREZENTEI FISE DE DATE.
VALOAREA ESTIMATA FARA TVA ESTE DE 1, 262, 784.00 (PENTRU 12 LUNI)
Valoarea estimata fara TVA: intre 105, 232 si 1, 262, 784RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat;venituri CAS;Venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Cerinta nr. 2
Cerinta nr. 3
Cerinta nr. 4
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)- eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Finantelor de Stat, certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul (semnatata si stampilatata de catre persoana autorizata);
Cerinta nr. 5
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala, certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul ( senmata si stampilata de catre persoana autorizata);
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.2.Aviz de functionare emis de catre Ministerul Sanatatii - copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" valabila la data depunereii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform art.188 din OUG34/2006 actuazizata, solicitam:
2. Recomandari/document constatator din partea altor beneficiari -maximum 3
3. se vor prezenta in mod obligatoriu mostre de prod. pentru fiecare produs/lot ofertat in vederea doved. capac. tehn. de a livra prod. similare celor care fac ob.achizit.Mostrele nu se factureaza, vor fi suportate de furnizor, ele reprezinta cerinta minima de calificare si nu se returneaza, fiind parte a ofertei depuse; Mostrele depuse vor fi marcate cu numarul lotului aferent. - Prezentarea mostrelor reprezinta o cond. eliminatorie, iar neprezentarea lor sau prezentarea unor mostre necorespunzatoare duce la respingerea ofertantului. Depunerea mostrelor se va face la sediul (registratura beneficiarului) unde se va desfasura sedinta de deschidere a ofertelor, specificata in documentatia de atribuire. In acest caz, operatorul economic va avea obligatia asigurarii si sigilarii mostrelor. Aut contractanta nu raspunde de lipsa asig si sigilarii mostrelor, indiferent din vina cui s-au produs.
4. Aviz sanitar eliberat de Ministerul Sanatatii sau Comisia Nationala pentru Biocide, valabil la data depunerii ofertei ? copie conform cu originalul
5. Certificat de calitate eliberat de organismele autorizate - copie conform cu originalul
6. Buletin de testare eliberat de autoritate competenta - copie conform cu originalul.
Se va prezenta certificat care atesta implementarea sistemului de
management de calitate conform standardului ISO 13485 sau echivalente ale
acestuia. Nu se accepta in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
37937/02.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S18-028765 din 27.01.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2012 10:00
Locul: SERV. DE ACHIZ. PUBLICE, SPITT. CLINIC JUD. DE URGENTA SF. SPIRIDON B-DUL INDEPENDENTEI NR. 1, IASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OPERATORII ECONOMICI, IN NUME PROPRIU SAU REPREZENTANTI IMPUTERNICITI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Termenul de livrare este de maxim 3 zile (72 ore) de la data transmiterii comenzii. Termenul de plata este de 180 de zile calendaristice, de la data emiterii facturii, functie de finantare.Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Daca egalitatea vizeaza pozitia 2, 3 din acordul cadru, elementul reofertarii va fi pretul, acesta nu va putea fi imbunatatitr decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior. Ex: daca egalitatea vizeaza pozitia 2 prin reofertare pretul al putea fi imbunatatit pana la nivelul pretului operatorului clasat pe locul 1.Daca si in urma reofertarii se mentine egalitate de pret, se va face departajarea ofertelor in functie de: termenul de livrare ? exprimat in ore de la data primirii comenzii ferme din partea autoritatii contractante si termenul de valabilitate al ofertei ? exprimat in zile, declarate in formularul de propunere financiara.In cazul in care furnizorul: - nu-si mentine pretul pe toata perioada de valabilitate a contractului/acordului cadru - nu isi indeplineste sau isi indeplineste defectuos obligatiile contractuale anterioare incheiate cu autoritatea contractanta, atunci autoritatea contractanta isi rezerva dreptul: - de a emite document constatator negativ, in baza art.97^1 din HG 925/2006 - de a exclude din procedurile viitoare ofertantul pentru care autoritatea contractanta a emis document constatator negativ, in baza art.181 lit.c^1 din OUG 34/2006Calendarul estimativ de aplicare a procedurii: - in termen de 7 zile de la data deschiderii procedurii - evaluarea propunerilor tehnice - in termen de 10 zile de la data deschiderii procedurii- evaluarea propunerilor financiare - in termen de 18 zile de la data deschiderii procedurii - intocmirea raportului procedurii si comunicarea rezultatului procedurii de achizitie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG34/2006 actualizata, 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Spitalului Sf. Spiridon
Adresa postala: b-dul Independentei nr. 1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Tel. +40 232/267706, Email: [email protected], Fax: +40 232/267706
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2012 08:32