Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare dezinfectanti, furnizare medicamente, furnizare reactivi de laborator, furnizare consumabile medicale reutilizabile, furnizare consumabile medicale de unica folosinta, furnizare aparate si instrumente medicale, furnizare materiale pentru curaten


Anunt de intentie numarul 9536/22.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Timariu, Tel.021.317.21.94, Email: [email protected], Fax: 021.318.04.44, Adresa profilului cumparatorului: www.icfundeni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
furnizare dezinfectanti
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Magazia Centrala - Institutul Clinic Fundeni
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
dezinfectanti
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
24250000-1 - Dezinfectanti (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 11.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
valabilitatea contractului/contractelor: de la data semnarii pana la data de 31.12.2008, cu posibilitatea de prelungireprocedura de atribuire aplicata: licitatie deschisanu se accepta oferte alternativecantitatile pot fi diminuate in functie de bugetul alocat
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
furnizare medicamente
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Magazia Centrala - Institutul Clinic Fundeni
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 35, 000, 000RON
medicamente
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
24400000-8 - Medicamente (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 11.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
valabilitatea contractului/contractelor: 31.12.2008, cu posibilitatea de prelungireprocedura de achizitie aplicata: licitatie deschisanu se accepta oferte alternativecantitatile pot fi diminuate in functie de bugetul alocat
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
furnizare reactivi de laborator
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Magazia Centrala - Institutul Clinic Fundeni
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 20, 000, 000RON
reactivi de laborator
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
24496500-2 - Reactivi de laborator (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 11.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
valabiliatea contractului/contractelor: 31.12.2008, cu posibilitatea de prelungireprocedura de atribuire aplicata: licitatie deschisanu se accepta oferte alternativecantitatile pot fi diminuate in functie de bugetul alocat
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
furnizare consumabile medicale reutilizabile
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Magazia Centrala - Institutul Clinic Fundeni
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000, 000RON
consumabile medicale nechimice si consumabile hematologice
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33140000-3 - Consumabile medicale nechimice si consumabile hematologice (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 11.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
valabilitatea contractului/contractelor: 31.12.2008, cu posibilitatea de prelungireprocedura de achizitie aplicata: licitatie deschisanu se accepta oferte alternativecantitatile pot fi modificate in functie de bugetul alocat
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
furnizare consumabile medicale de unica folosinta
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Magazia Centrala - Institutul Clinic Fundeni
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000, 000RON
consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33141000-0 - Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 11.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
valabilitatea contractului/contractelor: 31.12.2008, cu posibilitatea de prelungireprocedura de achizitie aplicata: licitatie deschisanu se accepta oferte alternativecantitatile pot fi modificate in functie de bugetul alocat
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
furnizare aparate si instrumente medicale
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Magazia Centrala - Institutul Clinic Fundeni
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 15, 000, 000RON
diverse aparate si instrumente medicale
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33100000-1 - Aparate si instrumente medicale (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 11.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
valabilitatea contractului/contractelor: 31.12.2008, cu posibilitatea de prelungireprocedura de achizitie aplicata: licitatie deschisanu se accepta oferte alternativecantitatile pot fi modificate in functie de bugetul alocat
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
furnizare materiale pentru curatenie
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Magazia Centrala - Institutul Clinic Fundeni
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
produse pentru curatenie
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
24513000-3 - Produse de curatat (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 11.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
valabilitatea contractului/contractelor: 31.12.2008, cu posibilitatea de prelungireprocedura de achizitie aplicata: licitatie deschisanu se accepta oferte alternativecantitatile pot fi modificate in functie de bugetul alocat
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
furnizare conserve legume-fructe
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Magazia Centrala - Institutul Clinic Fundeni
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
conserve legume-fructe (bulion, dovlecei, ghiveci, morcovi, tocana de legume, zarzavaturi, gemuri, compoturi etc.)
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
15897000-2 - Conserve de alimente (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 11.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
valabilitatea contractului/contractelor: 31.12.2008, cu posibilitatea de prelungireprocedura de achizitie aplicata: licitatie deschisanu se accepta oferte alternativecantitatile pot fi modificate in functie de bugetul alocat
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
achizitie produse lactate
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Magazia Centrala - Institutul Clinic Fundeni
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 110, 000RON
diverse produse lactate (branzeturi, cascaval, lapte, lapte praf, iaurt, smantana, margarina, unt etc.)
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
15550000-8 - Diverse produse lactate (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 11.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
valabilitatea contractului/contractelor: 31.12.2008, cu posibilitatea de prelungireprocedura de achizitie aplicata: licitatie deschisanu se accepta oferte alternativecantitatile pot fi modificate in functie de bugetul alocat
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
furnizare legume si fructe proaspete
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Magazia Centrala - Institutul Clinic Fundeni
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 231, 000RON
legume si fructe proaspete
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
15330000-0 - Fructe si legume (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
valabilitatea contractului/contractelor: 31.12.2008, cu posibilitatea de prelungireprocedura de achizitie aplicata: licitatie deschisanu se accepta oferte alternativecantitatile pot fi modificate in functie de bugetul alocat
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
furnizare carne
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Magazia Centrala - Institutul Clinic Fundeni
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 157, 000RON
carne de vita, carne de porc, carne de pui
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
15110000-2 - Carne (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 11.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
valabilitatea contractului/contractelor: 31.12.2008, cu posibilitatea de prelungireprocedura de achizitie aplicata: licitatie deschisanu se accepta oferte alternativecantitatile pot fi modificate in functie de bugetul alocat
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
furnizare produse de bacanie
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Magazia Centrala - Institutul Clinic Fundeni
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 355, 000RON
diverse produse alimentare (ulei, otet, zahar, faina, gris, malai, paste fainoase, cacao, ceaiuri, condimente, mirodenii etc.)
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 11.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
valabilitatea contractului/contractelor: 31.12.2008, cu posibilitatea de prelungireprocedura de achizitie aplicata: licitatie deschisanu se accepta oferte alternativecantitatile pot fi modificate in functie de bugetul alocat
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
furnizare produse de panificatie si de patiserie
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Magazia Centrala - Institutul Clinic Fundeni
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 350, 000RON
paine fara sare, cozonac etc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
15810000-9 - Produse de panificatie, produse de patiserie si de cofetarie proaspete (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
valabilitatea contractului/contractelor: 31.12.2008, cu posibilitatea de prelungireprocedura de achizitie aplicata: licitatie deschisanu se accepta oferte alternativecantitatile pot fi modificate in functie de bugetul alocat
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
furnizare oua
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Magazia Centrala - Institutul Clinic Fundeni
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 148, 000RON
oua de gaina calitatea a I-a.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
01242000-5 - Oua (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
valabilitatea contractului/contractelor: 31.12.2008, cu posibilitatea de prelungireprocedura de achizitie aplicata: licitatie deschisanu se accepta oferte alternativecantitatile pot fi modificate in functie de bugetul alocat
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmsf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.01.2008 21:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer