Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Furnizare diguri gonflabile cu motopompe si conducte flexibile?


Anunt de participare numarul 141694/29.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE
Adresa postala: Bucuresti, Str.Edgar Quinet nr.6, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010018, Romania, Punct(e) de contact: Marian Manta, Tel. +40 0748101614, In atentia: Marian Manta, Email: [email protected], Fax: +40 213151597, Adresa internet (URL): http: //www.rowater.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Administratia Nationala Apele Romane
Adresa postala: Strada Ion Campineanu, nr.11, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010031, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 0748101614, In atentia: Marian Manta, Email: [email protected], Fax: +40 213151297, Adresa internet (URL): http: //www.rowater.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP ( Sistemul Electronic de Achizitii Publice )
Adresa postala: Str. Italiana nr.22, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Punct(e) de contact: Centrul National de Management pentru Societatea Informationala ( CNMSI ), Tel. +40 213032997, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213032937
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Administratia Nationala Apele Romane
Adresa postala: Str. Ion Campineanu, nr.11, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010031, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 213110146, In atentia: Marian Manta, Email: [email protected], Fax: +40 213151297, Adresa internet (URL): http: //www.rowater.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: Aplicarea unitara a strategiei nationale in domeniul gospodaririi cantitative si calitative a apelor de suprafata si subterane ce apartin domeniul public al statului
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Furnizare diguri gonflabile cu motopompe si conducte flexibile?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ABA Jiu, ABA Arges-Vedea si ABA Buzau-Ialomita
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul se refera la achizitiaunor diguri gonflabile cu motopompe si conducte flexibile necesare la interventii in cazul situatiilor de urgenta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
19510000-4 - Produse din cauciuc (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 127, 497.74RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofert.va constit.o gar.de particip.in cuantumul de 22, 549.95 RON.In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare in Euro, echivalenta leu/euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor (cu 5 zile inainte ).Gar.de particip.se constit.conf.art.84-88 din HG nr. 925/2006.Gar.de particip.se constit.prin vir.banc.sau instr.de garant.(in orig)emis in cond.legii de o soc.banc.ori de o soc.de asig.prin dep.la cas.unit.in numerar sau prin OP.confirm.de banca emitenta.In cazul ofert.din cat.IMM, acestia vor face dovada prin prez.doc.prev.in Legea nr.346/2004, caz in care cuantumul gar.de particip.va fi de 50%(11, 274.97 RON)din cuantumul stabil.mai sus.Pt.aceasta tb.prez.o decl.pe proprie rasp.din care sa rezulte incadrarea in cat.IMM(art.3, 7si16 din Legea 346/2004)Form.nr.11.Gar.de particip.se poate depune in contul: RO07TREZ7005005XXX002172 deschis la Dir.de Trez.si Contab.Publica a Mun.Bucuresti.Gar.de particip.se poate constit.?i prin dep.in numerar la cas.autorit.contract.Per.de valab.a gar.de particip: egala cu per.de valab.a of.-90 zile de la term.lim.de prim.a of.In cazul dep.de of.in asoc.gar.de particip.tb.constit.in numele asoc.si sa ment.ca acopera in mod solidar toti membr.grup.de op.ec.Gar.de particip.emisa in alta lb.decat romana va fi prez.in orig.si va fi insot.de trad.autoriz.in lb.romana.Model Scris.de Gar.Bancara de Particip.? Form.nr.12. Retinerea gar.de particip., conf.art 278 indice 1 din OUG nr.34/2006. Cuantumul gar.de buna exec. este 5% din val.fara TVA a contr.si se constit.conf.art.90 din HG 925/2006 printr-un instr.de gar.emis in cond.legii de o soc.banc.sau de o soc.de asig.care devine anexa la contr.Daca gar.de buna exec.este red.ca val.ea poate fi constit.si prin dep.la cas.A.N.?Apele Romane?, sau vir.in cont.de gar.RO07TREZ7005005XXX002172, desch.la Dir.de Trez.si Contab.Publica a Mun.Bucuresti.In cazul ofert.din cat.IMM, conf.Legii nr.346/2004, gar.de buna exec.se constit.in proc.de 50% din cuantumul preciz.in doc.de atrib.Gar.de buna exec.se va elib./restit.in cel mult 14 zile de la data indepl.de catre contractant a oblig.asum.prin contr, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Autorit.contract.are dreptul de a emite pretentii asupra gar.de buna exec.oricand pe parcursul indepl.contr.in lim.prej.creat, daca contract.nu isi indepl.oblig.asum.prin contr.Model Scris.de Gar.Banc.de Buna Exec.- Form.nr. 10
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul de cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria - Fondul European de Dezvoltare Regionala - bugetul Proiectului : Danube Water Integrated Management MIS ETC code 161 ? P.P.2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Cerinta obligatorie: Completare : Formular nr. 1 + Formularul 1A;Cerinta nr.2: Declaratii privind eligibilitatea-Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 (Formular nr.2);Cerinta nr.3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG 34/2006-Formular nr.3 Documente de confirmare: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerin?a nr.4: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonanta-Conflictul de interese-Cerinta obligatorie: Completare: Formular nr.4.Aceasta declaratie va fi completata si de catre tertul sustinator.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care se pot afla in conflict de interese cu ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul: Vasile Pintilie, Ovidiu Gabor, Dumitru Dumitru, Sorin Randasu, Vasile Ofimias, Mihai Chelaru, Mihaela Chelmu, Catalin Caluian, Olga Vasilescu, Dragos Cazan, Monica Mainerici, Mariana Lupu, Mihai Dumitru, Dana Sacuiu, Carmen Hamchevici, Ioana Poenaru, Serban Iliescu, Adrian Vladucu, Constanta Moldovan, Ileana Cheveresan, Marian Manta, Gabriela Ciocan, Marin Marin, Elena Slavescu, Mirela Neagu, Talau Marin, Petcu Adriana, Tuchiu Elena, Rusu Neaga, Marinescu Silvia, Paunescu Costica, Craciun Mary, Ionica Daniela, Tolos Stefan, Croitoru Ruxandra, Vladescu Daniela, Costin Cocea, Marian Godea, Marin Petrus, Dragos Stefan Francu, Mihail Mircea Predescu, Inocentiu Albu, Ciprian Iustinian Bazga . Cerinte obligatorii: - Persoanele juridice romane vor prezenta urmatoarele documente : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate aferenta obiectului contractului.
- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: se solicita : bilanturi contabile/extrase de bilant aferente anilor 2009, 2010 si 2011 ( in copie lizibila pe care se va preciza ? ? conform cu originalul ? )
Cerinta nr.2: se solicit: cifr.medie de afac.globala pe cel mult ultimii 3 ani?2010, 2011, 2012, in RON si Euro(la cursul din data bil.anual).Val.vor fi exprim.in RON si Euro, la cursul leu/euro comunic.de BNR pt.anul resp.dupa cum urmeaza: 2010?4.2099 lei/euro, 2011?4.2379 lei/euro, 2012-4.4560 lei/euro.Ofert.care tb.sa efect.convers.altor monede decat Euro sau RON vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab.de Banca Nat.a tarii resp.in care s-a facut inreg.si va specif.rat.utiliz.in of.dep.Cerinta min.de calif: realiz.unei cifr.med.de afac.globale pe ultimii 3 ani tb.sa fie egala sau mai mare decat val.min.imp.Val.min.imp.a cifr.med.de afac.glob.este 2, 000, 000.00 RON fara T.V.A.Autorit.contr.va lua in consid.si data la care op.ec.a fost infiintat sau si-a inceput activ.Se va compl.Form.nr.5.Totodata Autorit. contr.lasa la latitudinea op.ec.doc.ce vor fi prez.in sustinerea indepl.acestei cerinte de calif.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta nr.1: se solicita : bilanturi contabile/extrase de bilant aferente anilor 2009, 2010 si 2011 ( in copie lizibila pe care se va preciza ? ? conform cu originalul ? )Cerinta nr.2: se solicit: cifr.medie de afac.globala pe cel mult ultimii 3 ani?2010, 2011, 2012, in RON si Euro(la cursul din data bil.anual).Val.vor fi exprim.in RON si Euro, la cursul leu/euro comunic.de BNR pt.anul resp.dupa cum urmeaza: 2010?4.2099 lei/euro, 2011?4.2379 lei/euro, 2012-4.4560 lei/euro.Ofert.care tb.sa efect.convers.altor monede decat Euro sau RON vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab.de Banca Nat.a tarii resp.in care s-a facut inreg.si va specif.rat.utiliz.in of.dep.Cerinta min.de calif: realiz.unei cifr.med.de afac.globale pe ultimii 3 ani tb.sa fie egala sau mai mare decat val.min.imp.Val.min.imp.a cifr.med.de afac.glob.este 2, 000, 000.00 RON fara T.V.A.Autorit.contr.va lua in consid.si data la care op.ec.a fost infiintat sau si-a inceput activ.Se va compl.Form.nr.5.Totodata Autorit. contr.lasa la latitudinea op.ec.doc.ce vor fi prez.in sustinerea indepl.acestei cerinte de calif.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Inf.priv.cap.teh.-1.Decl.priv.lista princip.livr.similare efect.in ultimii 3 ani, continand val., per.de livr, beneficiari, indiferent daca acestea sunt autorit.contr.sau clienti privati-Form.nr.6;2.Exp.sim: Se sol.prez.unui doc./doc-te, contr/contr-te, P.V.de receptie/P.V-e de receptie care sa conf.furniz.de prod.similare in val.de minim 1, 127, 497.74 lei(249, 999.50 Euro).Echiv.leu/euro s-a facut pt.un curs euroinfo val.pt.luna dec.2012.(1 euro=4.51 RON))Pentru ofertantii care au contracte incheiate in euro, echivalenta leu euro se va face la cursul leu/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza : anul 2010 ? 4.2099 lei/euro, anul 2011 ? 4.2379 lei/euro, anul 2012 -4.4560 lei/euro;Doc.de conf.: completare: Form.nr.7;
- certif./doc.emise de princip.beneficiari, clienti privati sau autorit.contr.Certif/doc.tb.sa fie datate, semnate in clar si fara presc.si tb.sa cont.inf.priv.ob.contr., duratei acestuia si pretul platit pentru prod.furniz..
Informatii privind subcontractantii : Prezentarea listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.
- Se va completa Formularul nr. 13, semnat de catre ofertanti precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia.
Standarde de asigurare a calitatii : Documente de confirmare: - Documente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii: ISO 9001:2000, sau certificat echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta nr.1: Inf.priv.cap.teh.-1.Decl.priv.lista princip.livr.similare efect.in ultimii 3 ani, continand val., per.de livr, beneficiari, indiferent daca acestea sunt autorit.contr.sau clienti privati-Form.nr.6;2.Exp.sim: Se sol.prez.unui doc./doc-te, contr/contr-te, P.V.de receptie/P.V-e de receptie care sa conf.furniz.de prod.similare in val.de minim 1, 127, 497.74 lei(249, 999.50 Euro).Echiv.leu/euro s-a facut pt.un curs euroinfo val.pt.luna dec.2012.(1 euro=4.51 RON)Pentru ofertantii care au contracte incheiate in euro, echivalenta leu euro se va face la cursul leu/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza : anul 2010 ? 4.2099 lei/euro, anul 2011 ? 4.2379 lei/euro, anul 2012 -4.4560 lei/euro;Doc.de conf.: completare: Form.nr.7;
- certif./doc.emise de princip.beneficiari, clienti privati sau autorit.contr.Certif/doc.tb.sa fie datate, semnate in clar si fara presc.si tb.sa cont.inf.priv.ob.contr., duratei acestuia si pretul platit pentru prod.furniz..Informatii privind subcontractantii : Prezentarea listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.- Se va completa Formularul nr. 13, semnat de catre ofertanti precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia.Standarde de asigurare a calitatii : Documente de confirmare: - Documente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii: ISO 9001:2000, sau certificat echivalent .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
480/MM/11.01.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.03.2013 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2013 11:00
Locul: Sediul A.N.Apele Romane, Str. Ion Campineanu nr. 11, sector 1 Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane care sa prezinte imputernicire scrisa din partea operatorului economic ( in original semnata si stampilata de reprezentatul legal al ofertantului).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala - Danube Water Integrated Management? partener P.P.2 ? A.N.A.R. - MIS ETC code 161 ? P.P.2 avand ca obiectiv crearea unui sistem comun romano-bulgar de management si monitoring al apelor Dunarii pentru conditii de risc
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256 indice 2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Nationala Apele Romane - Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Str. Ion Campineanu nr. 11, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010031, Romania, Tel. +40 213110146, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213151297, Adresa internet (URL): htpp: //www.rowater.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2013 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer