Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare Dinamometru hidraulic pentru testarea turbomotoarelor si turbinelor


Anunt de participare numarul 122874/08.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CLUJ
Adresa postala:  Str.TRAIAN Nr.27, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400046, Romania, Punct(e) de contact:  LUMINITA ADRIANA SARACUT, Tel. 0264-401093, Email:  [email protected], Fax:  0264-401033, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
IPJ CLUJ-SERVICIUL LOGISTIC
Adresa postala:  CLUJ-NAPOCA, STR- DECEBAL, NR. 26, Localitatea:  CLUJ-NAPOCA, Cod postal:  400046, Romania, Tel. 0264/401093, Email:  [email protected], Fax:  0264/401093
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie benzina fara plumb 95 pe baza de carduri de alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la statiile de distributie din reteaua nationala a operatorului economic declarat castigator
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 584, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: august 2011, octombrie 2011, decembrie 2011, ianuarie 2012, martie 2012, iunie 2012.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie benzina fara plumb 95 pe baza de carduri de alimentare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea minima a acordului cadru este de 30.000 litri benzina fara plumb CO 95
cantitatea maxima a acordului cadru este de 360.000 litri benzina fara plumb CO 95
Valoarea estimata fara TVA: 1, 584, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: 15000 lei constituita cf. art. 86 alin. 1-3 din HGR 925/2006.garantia de buna executie: 5% din pretul fiecarui contract subsecvent , fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat/Ordin de plata in termen de 60 de zile de la data emiterii facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea. Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/2006.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale. Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 69^1 din OUG 34/2006. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala. Autorizatia de functionare -pers.fizice romane.Doc. edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca pers. fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta dpv profesional, in conf. cu prev.din care ofertantul este rezident-pers.fizice/juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind cifra de afaceri globala pe anii 2008, 2009, 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista statiilor de distributie de pe raza jud. Cluj si a celorlalte judete, precum si mun. Bucuresti unde se poate alimenta carburantul solicitat cu ajutorul cardului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 1 statie de distributie in fiecare judet precum si in mun. Bucuresti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Valoarea ofertei=cantitatea maxima de 360.000 l benzina fara plumbx pretul unitar fara TVA practicat in statiile de distributie in data de 12.07.2011 din care se scade valoarea discountului.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
523655
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2011 08:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2011 10:00
Locul: Sediul IPJ CLUJ-Serv. Logistic, Cluj-Napoca, str. Decebal, nr. 26
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
documentatia se atribuire se poate descarca din cadrul prezentului anunt -sectiunea documentatie si clarificari-www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  Piata Stefan cel Mare, nr. 1, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264/504300, Fax:  0264/504313
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul IPJ CLUJ
Adresa postala:  STR. Traian, nr. 27, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400046, Romania, Tel. 0264/432727/20108, Fax:  0264/432727
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2011 11:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer