Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE DIVERSE MEDICAMENTE


Anunt de participare numarul 135526/15.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni
Adresa postala: Sos. Berceni nr.10-12, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041914, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Tutu, Tel. +40 213343054, Email: [email protected], Fax: +40 213347387, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE DIVERSEMEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta ?Bagdasar-Arseni? , Sos Berceninr. 10-12, sector 4, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 63, 028.38 si 8, 753, 719.98RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitati si fondurile disponibile.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent 364738.33 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In urma incheierii acordului cadru , autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile.Cantitatile minime si maxime precizate in caietul de sarcini sunt mentionate pentru a da o dimensiune asupra anvergurii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile si fondurile disponibile. Pe baza preturilor unitare prevazute in acordul cadru se va determina pretul fiecarui contract subsecvent.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
NR CRT DCI Unit. Terapeutica Concentratie/ Unit Terapeutica Cant minima 2 ani Cant maxima2 aniValoare minima fara TVA Valoare maximafara TVA Garantia de participare 2%
1 ACIDUM ASCORBICUM SOL. INJ. 750mg 2 52200 7, 48 195.228, 00 3.904, 56
2 AMIKACINUMSOL. INJ. 500mg/2ml 2 2600 10, 30 13.390, 00 267, 80
3 CEFAZOLINUMSOL. INJ. 1g2 400 5, 10 1.020, 00 20, 40
4 CEFTAZIDIMUM PULB. PT. SOL. INJ. / PERF. 500MG 2 6400 26, 72 85.504, 00 1.710, 08
5 COMBINATII (IPRATROPII BROMIDUM + SALBUTAMOLUMSOL. DE INHALAT PRIN NEBULIZ. 0.5mg/2.5mg/2.5ml2 1000 1, 92 960, 00 19, 20
6 Combinatii BIOTITUS sau echivalent Unguent 50ml 50ml 480 720 18.326, 40 27.489, 60 549, 79
7 COMBINATII(NUTREN FIBRE VANILIE) sau echivalentPULB. 400G 2 2400 75, 24 90.288, 00 1.805, 76
8 DULOXETINUM COMPR. 30 mg 2 1000 5, 94 2.970, 00 59, 40
9 EPHEDRINI HYDROCHLORIDUM SOL. INJ. 50mg/ml - 1ml 2 21524 1, 82 19.586, 84 391, 74
10 ETOMIDATUM EMULSIE INJ. 2mg/ml - 10ml2 400 9, 62 1.924, 00 38, 48
11 FERROSII SULFASCOMPR. 329, 724mg 2 2000 0, 42 420, 00 8, 40
12 IOPAMIDOLUM SOL. INJ. 755.3mg/ml - 100ml 2 3600 307, 12 552.816, 00 11.056, 32
13 IOPAMIDOLUM SOL. INJ. 755.3mg/ml - 50ml 2 2400 163, 30 195.960, 00 3.919, 20
14 LEVOSIMENDANUMCONC. PT. SOL. PERF.2.5mg/ml2 240 4.738, 36 568.603, 20 11.372, 0615 LORATADINUMCOMPR. 10mg 1600 4480 624, 00 1.747, 20 34, 94
16 LORATADINUMSIROP 1MG/1ML-60ml 2 48 13, 36 320, 64 6, 41
17 LORNOXICAMUMCOMPR. FILM. 8mg2 7200 2, 46 8.856, 00 177, 12
18 NATRII AMIDOTRIZOAS SOL. GASTROENTERALA 37%- 100ML 2 1200 24, 10 14.460, 00 289, 20
19 NITROGLYCERINUM SOL. INJ. 5mg/ml - 1ml 1036 28800 2.310, 28 64.224, 00 1.284, 48
20 PANTOPRAZOLUM COMPR. FILM. GASTROREZ. 40mg2 21600 2, 82 30.456, 00 609, 12
21 POLIDIN SOL. INJ. 2ml 2 600 10, 08 3.024, 00 60, 48
22 POVIDONUM IODINATUMFLACONDIN POLIETILENASOLUTIE APOASA10% - 1000ml 864 2882 20.304, 00 67.727, 00 1.354, 54
23 PROTAMINI SULFAS SOL. INJ. 10mg/ml - 5ml 2 200 4, 56 456, 00 9, 12
24 RETEPLASUM PULB. + SOLV. PT. SOL. INJ. 10U 2 2400 3.637, 42 4.364.904, 00 87.298, 08
25 SOTALOLUMCOMPR. FILM. 80mg 2 3100 0, 62 961, 00 19, 22
26 SUGAMMADEXUM SOL. INJ.-2ml 100mg/ml -2ml 36 7230 12.137, 40 2.437.594, 50 48.751, 89
27 THIAMAZOLUM COMPR. FILM. 10mg 2 1000 0, 62 310, 00 6, 20
28 TROPICAMIDUM PICATURI OFT. - SOL.%0.5 40 240 274, 00 1.644, 00 32, 88
29 TROSPIUM COMPR. 30 mg; 2 600 2, 92 876, 00 17, 52
Valoarea estimata fara TVA: intre 63, 028.38 si 8, 753, 719.98RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare reprezinta 2% din valoarea maxima estimata alotului/loturilor ofertate.Cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot in parte, se regaseste in caietul de sarcini.1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni ?formularul 52. Ordin de plata in contul spitalului : RO84TREZ7045005XXX000150, Trezorerie sector 4, Bucuresti.3. Oriceinstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: 1. Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia2. Oferta sa fiind castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiIn conformitate cu legea 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50 %Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat garantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in treprinderii in categoria IMM.Operatorii economici vor depune dovada constituirii garantiei de participare sub forma scanata in SEAP pana la data limita a depunerii ofertelorsiin original la Registratura autoritatii contractante, Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni, Sos. Berceni 10-12, sector 4, Bucuresti .Data limita de depunere a garantiei de participare in original este data limitade depunerea ofertelor, ora 10.00.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere aofertelor.Neconstituirea garantiei de participare solicitate in documentatia de atribuire, reprezinta motiv de respingere a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent de furnizare :5% din valoarea contractului subsecvent.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului subsecvent se va realiza : a) prin scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic de Urgenta « Bagdasar-Arseni » RO84TREZ7045005XXX000150, Trezorerie sector 4, Bucuresti sau prin depunere in numerar la casieria autoritatii pentru valori ale garantiei de buna executie mai mici sau egale cu 500 leib) prin scrisoare degarantie bancara 5 % din valoarea contractului sebsecvent in favoarea Spitalului Clinic de Urgenta « Bagdasar-Arseni »? valori ale garantiei de buna executie mai mari de 500 lei ( se regaseste si in Caietul de sarcini- Formularul nr. 6 (constituita dupa semnarea contractului)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare.3.Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conform art. 69^1 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare.4.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dr. Anca Buliman ? Manager, Ec. Marian Rosoi ? Director Financiar Contabil, Ing. Cristina Tutu ? Sef Birou Aprovizionare5.Certificat de atestare fiscala( datorii la bugetul consolidat general) 6.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridiceCertificatele trebuie saprezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, se vor prezenta copii semnate si stampilate conform cu originalul Certificat constator emis de catre ONRCCertificat constator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului - copie semnata, stampilata ?conform cu originalul?
Autorizatie sanitara de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii (inclusiv anexele) pentru activitatea de comercializare, distributie medicamente in termen de valabilitate -copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?;
Autorizatie de Punere pe Piata (APP) din care sa reiasa specificatiile tehnice solicitate in caietul de sarcini.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera doar la pretul unitar/produs, iar criteriul de atribuire este pretul unitar cel mai scazut.Numarul de runde :1Durata runda: o ziIn cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire , comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, se va solicita reofertarea in plic inchis, numai daca acele oferte au pretul cel mai scazut si nu se poate adjudeca oferta castigatoare.In cazul in care pentru un produs sunt mai multe oferte cu acelasi pret, si dupa reofertare, prima oferta reofertata depusa la sediul autoritatii, dintre cele cu accelasi pret va fi declarata castigatoare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5926/20.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atacconform Art. 255-(1), si Art. 256 - (1), ^(2), din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: 10 zile de la data luarii la cunostinta,
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Clinic de Urgenta ?Bagdasar-Arseni?
Adresa postala: SOS. BERCENI , NR.10-12, SECTOR 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041915, Romania, Tel. +40 0213343050, Fax: +40 0213347387
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2012 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer