Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare Diverse Medicamente


Anunt de participare numarul 135065/27.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul de Psihiatrie si Neurologie Brasov
Adresa postala: Str. Prundului nr.7-9, cod postal 500123, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500123, Romania, Punct(e) de contact: Jr.Luminita Marcu, Tel. +40 268511481, Email: [email protected], Fax: +40 268511484, Adresa internet (URL): www.spnbrasov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Diverse Medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul de Psihiatrie si Neurologie, str.Prundului nr.7-9 farmacia spitalului, Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Diverse Medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare Diverse Medicamente ? 221 loturi
- Valoarea minima: 1.501.527, 05 lei reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele)
- Valoarea maxima: 1.834.602, 34 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
Cantitatea totala, denumirea produselor precum si specificatiile tehnice se regasesc descrise in mod detaliat in cuprinsul caietului de sarcini, precum si in anexa B, sectiunea loturi, fisa de date.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 501, 527.05 si 1, 834, 602.35RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibila suplimentare conform prevederilor art.6 alin.(3)din HG 925/2006.
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 3 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de part.1%din val.max: 18.346, 02lei.Per.de val.a gar.de part.este cel putin egala cu per.de val.a of.care se va rap.la term.limita de primire a of.Per.de val.a of.este de 90zile.Gar.de part.se face cf.art.86-88 din HG925/2006 modif.de Hot834/2009.Prin vir.bancar sau prin instr.de gar.emis in cond.legii de o soc.banc.ori de o soc.de asig., care se prez.in orig, in cuantumul si pt.per.prev.in doc.de atrib Cu OP: RO30TREZ1315006XXX011475, TrezBV sau a unei file cec, cu cond.conf.acestora de catre banca pana la data desch.ofert.Prin dep.in nr.la casieria spit.a sumei.Gar.de part.se va prez.pana la desch.ofert.de catre reprez.ofert., si se prind de plicul ext.Aut.contr.are dr.de a vira gar.de part.in bugetul propriu, ofert.pierzand suma constit.atunci cand acesta se afla in oricare din urm.sit: isi retr.oferta in per.de val.a acesteia;of.sa fiind stab.castig.nu const.gar.de buna exec.in per.de val.a of.in care urmeaza sa se semneze ctr.nu mai tarziu de 5zile de la semnarea ctr.of.sa fiind stab.castig.refuza sa semneze ctr.de achiz.publ.in per.de val.a of.ref.la sit.prevaz.la art 278^1OUG 34/2006 in mas.in care Cons.respinge contest.ca nefondata se va ret.contest.decat la lot.cu val.etim.peste pragul minim (63000lei).In cazul in care oper.ec.oferteaza pt.mai multe lot., gar.de part.va fi insotita de un centralizator care va evidentia urmat.: 1.Nr.crt.lot;2.Denumire prod.;3.Suma gar.de part.;4.Total suma gar.part., Gar.de part.trebuie sa fie irevocabila.Lipsa gar.de part.va conduce la eliminarea ofert.respective la descalificarea sa. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie : -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari.-prin transfer bancar cu ordin de plata in contul autoritatii contractante (RO30TREZ1315006XXX011475, Trezoreria Municipiului Brasov) sau depunere numerar la casieria acesteia.- prin scrisoare de garantie bancara ( fiind valabila pe toata perioada derularii contractului) conform formular din sectiunea ?Formulare?.-prin retineri succesive conform prevederilor H.G.nr.1045/2011.Garantiase va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului de furnizare. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea ? completarea formularului 1;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? completarea si prezentarea formularului 2;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independent, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 ? completarea si prezentarea formularului prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordant cu regulile de concurenta ? completarea si prezentarea formularului 3;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG34/2006 ? Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale cu personae ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante ( Manager dr.Alexandru Ioan Grigoriu, Dir.Medical dr.Manuela Marceanu, Dir.Fin.Contab.ec.Elisabeta Burs, Dir.Ingrijiri as.prin.Geta Voicu, Farmacist sef Rodica Gulea, Sef Serviciu Administrativ jr. Gheorghe Banciu, Consilier Juridic jr.Andreea Szilagyi, Sef Birou Achizitii jr.Luminita Marcu) este exclus din procedura de atribuire ? completarea si prezentarea formularului 4;
-Declaratie pe proprie raspundere conf.art.11 din HG 925/2006.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declarative pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.
-Certificat privind impozite sit axe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
-Certificat eliberat D.G.F.P., scadent in luna anterioara celei in care se depune : in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
-Documente care atesta statutul dee IMM ( pentru a se beneficia de prevederile art.16 din Legea nr.346/2004) -Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, cu maxim 30 de zile calendaristice inaintede data depunerii ofertelor din care sa rezulte: codurile CAEN, adresa actuala, -obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, (se va prezenta in original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuireare obligatia de a prezenta pentru conformitate la solicitarea autoritatii contractantecertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale- se va completaformularul atasat nr. 5
- situatia financiar contabila, ultimul Bilant contabil inregistrat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-autorizatie de distribuitie angro eliberata de Ministerul Sanatatii-Agentia Nationala a Medicamentului sau Autorizatie de functionare MS
-Autorizatii de Punere pe Piata pentru produsele ofertate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2012 10:00
Locul: Spitalul de Psihiatrie si Neurologie Brasov Str. Prundului Nr. 7 - 9 Birou Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Scrisoarea de imputernicire va fi prezentata de catre ofertanti la vedere va fi datata si inregistrata la sediul ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care participantii cu oferte admisibile clasate pe primul loc vor avea oferte cu pret egal fara T.V.A./compr., caps., fiole, tub, sol.orala, pulb., draj.comisia de evaluare va solicita in scris fiecarui ofertant in plic sigilat o alta oferta pentru acel produs, in termen de 1(una) zi de la evaluarea ofertelor pana cand departajarea va putea fi posibila.Ofertantul care a primit o astfel de solicitare va fi obligat sa raspunda in termen de cel mult doua zile, astfel se va considera oferta initiala. Ofertantul nu va avea voie sa faca o alta propunere tehnica, doar modificarea pretului in jos.Oferta pentru acel produs care nu respecta cel putin cerintele din caietul de sarcini se va considera necorespunzatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul de Psihiatrie si Neurologie Brasov- Birou Achizitii Publice, Compartiment Juridic
Adresa postala: Str. Prundului Nr. 7 - 9, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500123, Romania, Tel. +40 268511581, Email: [email protected], Fax: +40 0268511484
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2012 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer