Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare Diverse Medicamente


Anunt de participare numarul 144971/17.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul de Psihiatrie si Neurologie Brasov
Adresa postala: Str. Prundului nr.7-9, cod postal 500123, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500123, Romania, Punct(e) de contact: Jr.Luminita Marcu, Tel. +40 268511481, In atentia: Birou Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 268511484, Adresa internet (URL): www.spnbrasov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Diverse Medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul de Psihiatrie si Neurologie, str.Prundului nr.7-9 farmacia spitalului, Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Diverse Medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare Diverse Medicamente ? 131 loturi- Valoarea minima: 443.873, 879 lei reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele)- Valoarea maxima: 760.112, 839 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Cantitatea totala, denumirea produselor precum si specificatiile tehnice se regasesc descrise in mod detaliat in cuprinsul caietului de sarcini, precum si in anexa B, sectiunea loturi, fisa de date.
Valoarea estimata fara TVA: intre 443, 873.88 si 760, 112.83RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibila suplimentare conform prevederilor art. 6 alin.(3) din H.G. 925/2006.1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 3 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 3 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP. este 1 % din val min. a ofertei, 4.438, 739 lei. GP este stabilita pt. fiecare lot in anexa B..Perioada de valab. a GP este cel putin egalacu perioada de valab. aOfertelor (90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor) . GP se constituie prin: Instr. De garantare emis in cond. Legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta, prin virament bancar ( OP vizat de banca) sau prin depunere in numerar la Caseria Spitalului. in contul RO30TREZ1315006XXX011475, TrezBV. Conform art. 86-88 din HG 925/2006 modificata de Hot. 834/2009. In cazul in care GP se constituie prin Scrisoare de garantie bancara se va folosi modelul anexat.( formular 10). Dovada GP se va prez.pana la desch.ofertei, in plic separat si marcat corespunzator, si se prinde de plicul ext.Aut.contr.are dreptul .de a vira GP in bugetul propriu, in conditiile art. 87 din HG 925/2006 modificata de Hot. 834/2009. 5% din pretul total al contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie : -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari. -prin transfer bancar cu ordin de plata in contul autoritatii contractante (RO30TREZ1315006XXX011475, Trezoreria Municipiului Brasov) sau depunere numerar la casieria acesteia. - prin scrisoare de garantie bancara ( fiind valabila pe toata perioada derularii contractului) conform formular din sectiunea ?Formulare?(Formular 8). -prin retineri succesive conform prevederilor H.G.nr.1045/2011. Garantia se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului de furnizare. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul spitalului pe anul 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea ? completarea formularului 1; incadrare in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? completarea si prezentarea formularului 2;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independent, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 ? completarea si prezentarea formularului prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordant cu regulile de concurenta ? completarea si prezentarea formularului 3;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG34/2006 ? Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, inclusiv tertului sustinator (daca este cazul) ( Manager dr.Alexandru Ioan GRIGORIU, Dir.Medical dr.Manuela MARCEANU, Dir.Fin.Contab.ec.Elisabeta BURS, Sef Serviciu Administrativ jr.Gheorghe BANCIU, Consilier Juridic jr. Andreea SZILAGYI, Sef Birou Achizitii jr.Luminita MARCU, Medic primar Tudor POPA, Medic primar Cristina IORDACHE, Medic primar Gertrude FERENCZ, Farmacist principal Rodica GULEA, As.farmacie pr. Mirela ATASIE, Sef Birou Financiar Ec.Aurelia POP, Ec.Gyorgy SZEKELY) este exclus din procedura de atribuire ? completarea si prezentarea formularului 4;
-Declaratie pe proprie raspundere conf.art.11 din HG 925/2006.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.
-Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei, care sa ateste faptul ca, ofertantul nu are datorii scadente, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
-Certificat eliberat D.G.F.P., scadent in luna anterioara celei in care se depune : in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
-Documente care atesta statutul dee IMM ( pentru a se beneficia de prevederile art.16 din Legea nr.346/2004) -Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: codurile CAEN, adresa actuala, -obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, (se va prezenta in original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuireare obligatia de a prezenta pentru conformitate la solicitarea autoritatii contractantecertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata.
-Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii. Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari -Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii publice nr. 1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.(Dovada avizarii unitatii pentru activitati de procurare/comercializare, activitati de detinere (depozitare)/manipulare, livrare/transport sub contract, a medicamentelor de uz uman).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale-cifra de afaceri globala peultimii 3 ani, se va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.-Se va prezenta ultimul bilant contabil inregistrat semnat si stampilat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-se va completa formularul 5, datele de identificare ale ofertantului -Verificarea capacitatii economice a ofertantului prin prezentarea ultimului-Bilantului contabil inregistrat, copie semnata si stampilata, vizat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Recomandare pentru produse similare- Ofertantul este obligat sa detina Autorizatiile de Punere pe Piata pentruprodusele ofertate
- Certificatul ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantul va prezenta cel putin 1 recomandare pentru produse similare- NU ESTE NECESARA PREZENTAREA ACESTORA, este suficienta o declaratie pe propria raspundere in acest sens, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica prin orice sursa veridicitatea cu privire la aceste autorizatii.- Ofertantul va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? valabila la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2013 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2013 10:00
Locul: Spitalul de Psihiatrie si Neurologie Brasov Str. Prundului Nr. 7 - 9 Birou Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Scrisoarea de imputernicire va fi prezentata de catre ofertanti la vedere, va fi datata si inregistrata la sediul ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care participantii cu oferte admisibile clasate pe primul loc vor avea oferte cu pret egal fara T.V.A./compr., caps., fiole, tub, sol.orala, pulb., draj.comisia de evaluare va solicita in scris fiecarui ofertant in plic sigilat o alta oferta pentru acel produs, in termen de 1(una) zi de la evaluarea ofertelor pana cand departajarea va putea fi posibila. Ofertantul care a primit o astfel de solicitare va fi obligat sa raspunda in termen de cel mult doua zile, astfel se va considera oferta initiala. Ofertantul nu va avea voie sa faca o alta propunere tehnica, doar modificarea pretului in jos. Oferta pentru acel produs care nu respecta cel putin cerintele din caietul de sarcini se va considera necorespunzatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul de Psihiatrie si Neurologie Brasov- Birou Achizitii Publice, Compartiment Juridic
Adresa postala: Str. Prundului Nr. 7 - 9, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500123, Romania, Tel. +40 268511581, Email: [email protected], Fax: +40 0268511484
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2013 15:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer