Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare diverse produse alimentare


Anunt de participare numarul 102066/15.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Constanta
Adresa postala:  str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900665, Romania, Punct(e) de contact:  Ciprian Calut, Tel. 0241480851, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0241694137, Adresa internet (URL):  http: //www.dgaspc-ct.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare diverse produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: -livrarile vor fi efectuate cu de-amanuntul, zilnic, in termen de maxim 24 de ore de la solicitare, catre centrele aferente D.G.A.S.P.C. CONSTANTA, situate in urmatoarele localitati:
- Constanta; Mangalia;
Navodari;Negru-Voda; Agigea;Techirghiol; Lazu; Poarta-Alba, Cumpana,
Livrarile se vor face in baza unui program orar de la 8.00 la 14.00.
Codul NUTS: RO22 - Sud-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare diverse produse alimentare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15890000-3 - Diverse produse alimentare si produse uscate (Rev.2)
15820000-2-Piscoturi si biscuiti; produse de patiserie si de cofetarie conservate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform centralizatorului de produse din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 467, 863.98RON
II.2.2) Optiuni
Da
prelungire contract conf art 6 alin 3 din HG 925/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar de particip 9000 lei;garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
in situatia in care oferta este depusa de un grup de operatori economici acestia au obligatia de a prezenta contractul de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate; declaratie privind respectarea prev art 181 din OUG 34/2006; certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat( formulare tip - eliberate autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, valabile si in termen la data deschiderii candidaturilor); certificat constatator emis de ORC; certificat de inmatriculare emis de ORC; Autorizatia de distributie emisa de producator;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil 30.12.2009;cifra medie de afaceri de minim 800, 000.00 lei conform cerintelor prev in doc de atrib.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de calitate ISO 9001 de la producator si distribuitor
sau echivalent si HACCP sau echivalent de la producator si distribuitorfisa de informatii generale; decalaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimi 3 ani; experienta similara de minim 400, 000.00 lei;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2010 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2010 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti si comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE ACONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CONSTANTA
Adresa postala:  STR TRAIAN NR 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241616300
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in cond. OUG 34/2006 despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic contencios
Adresa postala:  Str Decebal nr.22, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900665, Romania, Tel. 0241480851
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2010 17:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer