Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare diverse produse ALIMENTARE


Anunt de participare numarul 135025/24.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL SLOBOZIA
Adresa postala: Str. Garii nr.54, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920041, Romania, Punct(e) de contact: VASILICA COMAN, Tel. +40 0243232606, In atentia: VASILICA COMAN, Email: [email protected], Fax: +40 0243232635, Adresa internet (URL): http: \\www.pslobozia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare diverse produse ALIMENTARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Loc. Slobozia, str. Garii, nr. 54, jud. Ialomita
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 105, 855.73 si 173, 689.41RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia de regula lunar in functie de bugetul aprobat. Criteriul de atribuire a contractelor subsecvente la reluarea competitiei prin licitatia electronica este pretul cel mai scazut. A se vedea si formularul atasat " Precizari suplimentare la capitolul II 1 4 "
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va furniza catre achizitor DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE astfel: Lotul Denumire produs
1 BISCUITI
2 MARGARINA
3 MARMELADA
4 BRIZURA OREZ5 PASTE FAINOASE
6 ZAHAR
7 GRIS
8 OTETALIMENTAR
9 OUA
10 SLANINA proaspata sau refrigerata, cu sorici
11 CARNE PASARE12 CEAI PLANTE vrac
13 DROJDIE
14 FAINA ALBA de grau
15 MASLINE
16 USTUROI
17 MERE
18 PESTE CONGELAT
19 SARE COMESTIBILA
20 Cap de porc refrigerat
21 TARATE GRAU22 VARZA PROASPATA
23 AMELIORATORIbaza mancaruri24 RADACINOASE-morcov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a)Evaluarea ofertelor se fa vace in functie de valoarea maxima ofertata pentru cantitatea maxima.b) Detaliere pe fiecare lot : total cantitate minima-maximasi total valoare minima - maximaLOT DENUMIREUMCant. min.Cant. max. Val. min.lei Val. maximalei fara TVA
1 BISCUITIkg 3370 5530 10682, 9 17530, 10
2 MARGARINAkg 2989 4900 10760, 4 17640, 00
3 MARMELADAkg 4575 7500 13038, 75 21375, 00
4 BRIZURA OREZkg 3843 6300 7686 12600, 00
5 PASTE FAINOASE kg 4420 7245 8840 14490, 00
6 ZAHARKG 3660 6000 12919, 8 21180, 00
7 GRISkg 362 595 832, 6 1368, 50
8 OTETALIMENTAR L 129 212 170, 28 279, 84
9 OUAbuc 24400 40000 11468 18800, 00
10 SLANINA proaspata sau refrigerata , cu sorici kg 2196 3600 12078 19800, 00
11 Carne pasarekg 366 600 2598, 6 4260, 00
12 CEAI PLANTE vrac kg 129 212 903 1484, 00
13 DROJDIEkg 2 3, 5 14 24, 50
14 FAINA ALBAkg 366 600 530, 7 870, 00
15 MASLINEkg 15 25 115, 5 192, 50
16 USTUROIkg 120 203 900 1522, 50
17 MEREkg 300 500 765 1275, 00
18 PESTE CONGELAT kg 120 200 900 1500, 00
19 SARE COMESTIBILA kg 3660 6000 1683, 6 2760, 00
20 Cap de porc refr. kg 2140 3515 5350 8787, 50
21 TARATE GRAUkg 640 1061 492, 8 816, 97
22 VARZA PROASPATA kg 360 600 244, 8 408, 00
23 AMELIORATORIkg 518 850 1295 2125, 00
24 RADACINOASE-morcov kg 1220 2000 1586 2600, 00c)pentru 1(unu) contract subsecvent avem pe loturi urmatoarele cantitati minime-maximesi valori minime-maxime dupa cum urmeaza : LOT DENUMIREUMCant. min.Cant. max. Val. min.lei Val. maximalei fara TVA1 BISCUITIkg 280, 83 460, 83 890, 24 1460, 84
2 MARGARINAkg 249, 08 408, 33 896, 70 1470, 00
3 MARMELADAkg 381, 25 625, 00 1086, 56 1781, 25
4 BRIZURA OREZkg 320, 25 525, 00 640, 50 1050, 00
5 PASTE FAINOASE kg 368, 33 603, 75 736, 67 1207, 50
6 ZAHARKG 305, 00 500, 00 1076, 65 1765, 00
7 GRISkg 30, 17 49, 58 69, 38 114, 04
8 OTETALIMENTAR L 10, 75 17, 67 14, 19 23, 32
9 OUAbuc 2033, 33 3333, 33 955, 67 1566, 67
10 SLANINA cu sorici kg 183, 00 300, 00 1006, 50 1650, 00
11 CARNE PASARE - kg 30, 50 50, 00 216, 55 355, 00
12 CEAI PLANTE vrac kg 10, 75 17, 67 75, 25 123, 67
13 DROJDIEkg 0, 17 0, 29 1, 17 2, 04
14 FAINA ALBA de grau kg 30, 50 50, 00 44, 23 72, 50
15 MASLINEkg 1, 25 2, 08 9, 63 16, 04
16 USTUROIkg 10, 00 16, 92 75, 00 126, 88
17 MEREkg 25, 00 41, 67 63, 75 106, 25
18 PESTE CONGELAT kg 10, 00 16, 67 75, 00 125, 00
19 SARE COMESTIBILA kg 305, 00 500, 00 140, 30 230, 00
20 Cap de porckg 178, 33 292, 92 445, 83 732, 29
21 TARATE GRAUkg 53, 33 88, 42 41, 07 68, 08
22 VARZA PROASPATA kg 30, 00 50, 00 20, 40 34, 00
23 AMELIORATORIkg 43, 17 70, 83 107, 92 177, 08
24 RADACINOASE-morcov kg 101, 67 166, 67 132, 17 216, 67
Valoarea estimata fara TVA: intre 105, 855.73 si 173, 689.41RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este pe fiecare lot urmatorul : LOT DENUMIRE Garantie participare - lei/1. BISCUITI 348, 00/2. MARGARINA 351, 00/3. MARMELADA 425, 00/4. BRIZURA OREZ250, 00/5. PASTE FAINOASE 288, 00/6. ZAHAR 421, 00/7. GRIS 27, 00/8. OTETALIMENTAR 5, 00/9. OUA 374, 00/10. SLANINA cu sorici 394, 00/11. CARNE PASARE -84, 00/12. CEAI PLANTE vrac 29, 00/13. DROJDIE 0, 47/14. FAINA ALBA de grau 17, 00/15. MASLINE 3, 80/16. USTUROI 30, 00/17. MERE 25, 00/18. PESTE CONGELAT 29, 00/19. SARE COMESTIBILA 54, 00/20. Cap de porc refrigerat 174, 00/21. TARATE GRAU16, 00/22. VARZA PROASPATA 8, 00/23. AMELIORATORIbaza mancaruri42, 00/24. RADACINOASE-morcov 51, 00Perioada de valabilitate a garantiei de participare :60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor .Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul deschis la Trezoreria Slobozia - RO38TREZ3915005XXX000111 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. Originalul documentului de constituire a garantiei va fi scanat, semnat electronic si apoi incarcat in SEAP impreuna cu celelalte documente solicitate prin documentatia de atribuire. Potrivit Legii 346/2004 ofertantii I.M.M.-uri pot beneficia de reducerea cu 50% din cuantumul garantiei de participare ( a se completa declaratia din sectiunea formulare).Garantia de participare se restituie sau retine , dupa caz, conform art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006. Se va retine doar pt loturile :1.BISCUITI /2.MARGARINA/3.MARMELADA./4.BRIZURA OREZ/5.PASTE FAINOASE/6.ZAHAR/9.OUA/10.SLANINA/11.CARNE PASARE/20.cap porc/Cuantum de 5 % din val.contr.subsecv.fara TVA. Gar.buna exec.se poate constitui printr-un instrum. de garant.emis in conditiile legii de o societ.bancara ori societ.de asig., care devine anexa la contract. Prev.HG 925/2006 art. 86 alin.(2)-(4) se aplica in mod corespunzator. Daca aut.contr.si ofertantul castigator, convin, gar.buna exec.se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent in admin. acestuia, un cont de disponibil distinct la disp.aut. contract. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contract..Gar.buna exec. se restit. sau retine, dupa caz, conf. art.91, 92 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
.BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1). Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din ord.34/2006.(Acest document este obligatoriu pentru ofertant si va trebui prezentat si de tertul sustinator daca este cazul)2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006 ( Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.)3) Certificat prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele )4) Certificat prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul local (din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele )5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura6) CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta7) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev. art.69^1 din OUG 34/2006 modificata ( acest document va fi prezentat de ofertant si dupa caz de / ofertant asociat / subcontractant /tert sustinator)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - ANDREI DUMITRU - director- OVREIU AURELIAN ? director adj. E.A.- MAURER CHRISTIAN ? contabil sef- COMAN LUCICA ? viza CFP- MUSCA ROMEO ? sef serv. Logistica- OBREJAN MARIA ? consilier juridic- COMAN VASILICA ? ofiter achizitiiNota : Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1) certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiNota : Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
A se vedea fisierul atasat : Alte informatii _ detaliere capitol VI.3 ( Motivare : deoarece numarul de caractere al aplicatiei SEAP este insuficient pentru detalierea tuturor informatiilor, s-a atasat prezentul fisier denumit : Alte informatii _ detaliere capitol VI.3)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Penitenciarul Slobozia - compartimentul achizitii publice
Adresa postala: str. Garii, nr.54, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920041, Romania, Tel. +40 0243232606, Email: [email protected], Fax: +40 0243232635, Adresa internet (URL): http: //www.pslobozia.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2012 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer