Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare diverse produse alimentare (orez, zahar, faina de grau, ulei pentru gatit, malai,CHEC- desert)


Anunt de participare numarul 140199/02.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA EDUCATIE CULTURAL-SPORTIVA SI INGRIJIRI COMUNITARE
Adresa postala: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.40, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL IORDACHE, Tel. +40 314370362, In atentia: SERVICIULUI JURIDIC, Email: [email protected], Fax: +40 314370357, Adresa internet (URL): WWW.PRIMARIA-VOLUNTARI.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE ADMINISTRATIV TERITORIALA
Activitate (activitati)
Altele: EDUCATIE CULTURA SPORT
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare diverse produse alimentare (orez, zahar, faina de grau, ulei pentru gatit, malai, CHEC- desert)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Tudor Vladimirescu, nr. 40, oras Voluntari, jud. Ilfov
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie furnizarea de diverse produse alimentare (orez, zahar, faina de grau, ulei pentru gatit, CHEC - desert, malai)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea urmatoarelor produse :15.000 kg orez, 15.000 kg zahar, 15.000 kg faina de grau, 15.000 litri ulei pentru gatit, 15.000 buc. CHEC desert 15.000 BUCATI, 15.000 kg malai
Valoarea estimata fara TVA: 359, 550RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare va fi in in suma de 7.000 lei si va fi valabila pentru o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele. In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 278^1 alin(1) lit.b) din OUG 34/2006 actualizata. In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 3.505, 50 lei. Forma de constituire a garantiei de participare: Scrisoare de garantie bancara/Virament bancar cu OP in contul RO15TREZ4215006XXX005987, deschis la Trezoreria Ilfov, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de venituri si cheltuieli al DECSIC Voluntari aferent anului 2012
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) Formularul nr. 11;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 10;Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire(respectiv, toate persoanele care aproba/semnaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Persoane care detin functii de decizie in cadrul Directiei Educatie Cultural Sportiva si Ingrijiri Comunitare, sunt: DIRECTOR ? VIOREL IORDACHE, CONTABILUL SEF-EUGENIA RANETE, CONSILIERUL JURIDIC-VERONICA ELENA BRACACESCU, Lista consilierilor locali: Barbu Mihai, Biber Mihaela, Bogaciu Ion, Chinta Marinel, Costache Constantin, Dinu Florea, Dobrescu Georgeta, Dorobantu Victorita,
Dumitru Emil, Leasa George Daniel, Lepadatu Lia, Majeru Crina, Mincu Constantin Costica, Peia Ninel, Tautu Vasile, Tone Florina Cosmina, Vaida Iulius, Vitalariu Adriana Catalina, Zica Florentina; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent Formularul nr. 3;Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 4;Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 4;Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;1. Persoanele juridice romane vor prezenta: certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna
anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copii conform cu originalul; certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala -Directia Generala a Finantelor Publice) - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copii conform cu originalul;(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original sau copii conform cu originalul; Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru
dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu
cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare; Documentele vor fi prezentate in original sau traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Mentionam ca in cazul in care la sedinta de deschidere a ofertelor , ofertantul a prezentat copie lizibila conforma cu originalul a Certificatului constatator , autoritatea contractanta are dreptul ca in etapa evaluarii ofertelor sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu declararea cifrei medii de afaceri globale pe 3
ani care sa fie egala sau mai mare de 700.000 lei. Se va tine cont de cursul
mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest
formular.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii
(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in
Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in
proportie de 50% din cuantumul precizat. Pentru ca o asociere sa
beneficieze de facilitatile oferite de Legea nr. 346/2004, operatorii economici
care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare dintre ei indeplineste
conditia de IMM
Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani pentru care exista
exercitiu financiar incheiat, vizate si inregistrate deorganele competente.Copia va fi semnata si stampilata de catre ofertanti pe
fiecare pagina si se va face mentiunea?conform cu originalul?pe fiecare pagina.In cazul unei asocieri, fiecare
asociat este obligat sa prezinte aceste bilanturi contabile.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse similare cu cele mentionate in obiectul
contractului, efectuate in ultimii 3 ani
SE VOR PREZENTA MOSTRE PENTRU FIECARE CATEGORIE DE PRODUS IN PARTE(1kg de orez, 1kg de zahar, 1 kg de faina de grau, 1 litru de ulei pentru gatit, 1 buc. CHEC-desert, 1kg malai) in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza
Experienta similara
Se vor prezenta contracte sau acele parti din contractele de livrare de produse similare unde se vor regasi valoarea contractului, produsele ce fac obiectul contractului si perioadele de livrare ? parti din unul sau mai multe contracte de livrare produse similare, insotite de procese verbale de
receptie prin care sa confirme livrarea de produse, a caror valoare sa fie cel
putin egala sau mai mare decat valoarea estimata. Acestea vor fi insotite de
copii de pe procesul-verbal/procesele-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor de produse similare
Lista cupr. subcontract, insotita si de acordurile de subcontr, si info. priv. proportia in care contractul urmeaza sa fie indepl de catre subcontractanti si specializarea acestora.Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcontr.Daca nu exista subcontr. se da odeclaratie in acest sens.Dc exista subcontractanti, ac.se vor identif. conf. art. 11 din HG 925, impreuna si in conf.cu acordurile de subcontr, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontract, conf. art.188 alin (2)din OUG 34/2006.Subcontract e este permisa cu resp.Cond.: fara a i se diminua rasp in ceea ce priv modul de indepl a viitorului contract, ofertantulare dreptul de a include in prop. tehnica posibilitat de a subcontr o parte din contractul respectiv;
- ofertantul trebuie sa indice in ofertele lor partea din contract pe care urmeaza.sa le subcontr.si datele de recunoastere ale subcontractant propusi;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2012 11:00
Locul: STRADA BUZIAS NR.5-7 ORAS VOLUNTARI, JUDETUL ILFOV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
conf.art.33 alin 2 din HG nr 925/2006 - Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
MODALITATEA DE DEPARTAJARE A OFERTELOR CLASATE PE PRIMUL LOC CU PRETURI EGALE.In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. va fi declarata castigatoare oferta cu pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Educatie Cultural Sportiva si Ingrijiri Comunitare Voluntari
Adresa postala: Tudor Vladimirescu, nr. 40, ,Localitatea: VOLUNTARI, Cod postal: 077170, Romania, Tel. +40 314370362, Email: [email protected], Fax: +40 314370357, Adresa internet (URL): www.primaria-voluntari.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2012 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer