Licitatie Publica - Furnizare dotari in cadrul proiectului ?COMPLEX DE AGREMENT ?LA STEJARII? - cod SMIS 19896 in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.2 ? Crearea,
Anunt de participare numarul 145218/26.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. Medusa Hotel International S.R.L.
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Jandarmeriei, nr. 14, parter, bl. B17, ap. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013896, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Dorobantu, Tel. +4 0740036603/ +4 0316205830, In atentia: Adriana Dorobantu, Email: [email protected], Fax: +40 316205831, Adresa internet (URL): www.medusaturism.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: turism
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare dotari in cadrul proiectului ?COMPLEX DE AGREMENT ?LA STEJARII? - cod SMIS 19896 in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.2 ? Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterii calitatii serviciilor turistice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Muncipiul Bucuresti, Sector 1, Str. Jandarmeriei nr. 14A
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de dotari (obiectul contractului include: livrare, ambalare, asigurare, transport, formalitati vamale, depozitare, dezambalare, montajul si asamblarea la amplasament in locul indicat de Achizitor (in cazul in care produsul respectiv necesita asemenea operatiuni pentru a asigura Achizitorului beneficiul maxim al utilizarii si exploatarii produsului respectiv), consumabile necesare pentru efectuarea testelor de receptie (daca asemenea teste sunt utile avand in vedere natura si caracteristicile produselor, licente, instruire, garantie) in cadrul proiectului ?COMPLEX DE AGREMENT ?LA STEJARII? - cod SMIS 19896 in vederea realizarii acestuia. Produsele mai sus mentionate se vor utiliza in proiectul Complex de Agrement ?La Stejarii?, ale carui lucrari de constructieau fost licitate in cadrul unei alte proceduri de licitatie restransa in anul 2011 (Anunt de participare nr. 120407/28.04.2011).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32000000-3 - Echipament de radio, televiziune, comunicatii, telecomunicatii si articole conexe (Rev.2)
35110000-8-Echipament de lupta impotriva incendiilor, de salvare si de siguranta (Rev.2)
35111000-5-Echipament de stingere a incendiilor (Rev.2)
37400000-2-Articole si echipament de sport (Rev.2)
39000000-2-Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: mobilierLot 2: sisteme audio-video
Lot 3: echipamente cada cu hidromasaj
Lot 4: echipamente fitness
Lot 5: echipamente sportive
Lot 6: dotari PSI si siguranta
Valoarea estimata fara TVA: 2, 479, 289.63RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot1:23251ron, L2:8308ron, L3:1147ron, L4:14415ron, L5:1872ron, L6:590ron.Per.Valabilit.GarantieParticpare(denumita GP)-90zileDeLaDataLimitaDePrimireAOfertelor(denumitaOF).GP seConstituieInFav.AutoritatiiContractante(denumitaAC) cf Art.86alin(1)-HG925/2006prin: ViramentBancarSauInstrumentDeGarantareEmis cfLegiiDe oSocBancaraSauDeAsig.InOrig.In CuantumulSiPtPer.Prev.InDoc.DeAtribuire(Formular03).PtConstituireaGPprinViramentBancar: InCont RO18BACX0000000324542011 UnicreditTiriac-suc.GrigoreMora: RO6505878.Instr.DeGarantare: VaCuprindeSiPrev.Art.278^1Alin(1)Lit.a) Sau b), DupaCaz, RaportatLaVal.Contractului, siAlin(2)-OUG34/2006SiPrev.Art87alin(1), lit.a, b, c- HG925/2005;VaContineReferireExpresaSiLaPosibil.ACsaExecuteGPdaca: seRetrageOF inPer.Valabilit.Ei;dacaOF eStab.Castigatoare, darNuSeConstituieGarantiaDeBunaExecInPerValabilit.OFsi, oricum, nuMaiTarziuDe15zile delaSemnareContr;desiOFeStab.Castigatoare, ofertantulRefuzaSaSemnezeContrInPerValabilit.OF;(SumeleSolicDe ACcf.Art.278^1Alin(1)lit.a sau b(raportat ValLot), alin(2)-OUG34/2006)SeFormuleazaContestatieSiCNSCoRespingePeFond, ContestatorulRenuntaLaContestatie, maiPutinDacaRenutareaA fostRealizata icAC aAdoptatMas.DeRemediereNecesare, cfArt256^3Alin(1)OUG34/2006.DovadaConstituiriiGPsePrezintaIn orig.CelTarziuLaDataSiOraStab.ptDeschidereaOF.ToateDoc.PrivindConstituireaGPsePrezintaCaDoc.InsotitoareAleOF.OFneinsotitedeGPconf.CerintelorDeMaiSusSeResping deAC.ACpoateSolic.ExtindereaPerValabilit.OF.dacaOfertantulExtindePer.Valabilit.OF, per.Valabili.GP vaFiPrelungitaCoresp.Echivalenta ptGP depusaInEURseFaceCursulBNR dinDataAnt.Cu5zileDateiLimitaDeDepunereA OF.NOTA: Ofertantul-IMMbenef.DeReducereaCu50%aGP, cf.Art16alin(2)Legea346/2004, DacaPrezinta AC, inOrig.SauCopieConf.CuOrig., oDeclaratieTip(Formular 02), pePropriaRaspundereSemnataSiStampilataDeReprez.LegalAlOperatoruluiEc.PrivindIncadrareaInAceastaCat., cfAnexa 1Legea346/2004.InCazulUneiAsocieri, TotiMembriiTrebuieSaFieIMMpt aBenef.dePrev.Legii346/2004 CuantumulGarantieiDeBunaExecutie(denumitaGE)este10%dinPretulContractului, faraTVA.GEseConstituie: cf Art89Alin2 siArt90alin1dinHG925/2006;printr-unInstrumentDeGarantareEmis cfLegiiDeOSoc.BancaraOriDeAsig.siSeDepuneCelTarziuLaDataSemnariiContr.AC vaRestituiGE, inMax14zileDelaDataPlatiiFacturiiFinale, subConditiaExecutariiDeFurnizorA TuturorObligatiilorSalePotrivit contr, dacaAC nuaRidicatAnteriorPretentiiAsupraEi.NOTA: Ofertantul-IMM benef de ReducereaCu50%a GE, cfArt16alin2dinLegea346/2004, sub ConditiaPrezentarii, AC, in origSauCopieConf.cuOrig., oDeclaratie?tip(Formular 02), pePropriaRaspundere, SemnataSiStampilataDeReprez.LegalAlOfertantului, PrivindIncadrareaInAceastaCategorie, inFormaPrevazutaInAnexa1laLegea346/2004.Pt asocieri, totiMembriiTrebuieSaFieIMM pt a BeneficiaDePrev.Legii346/2004
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR2007-2013;Axa5;DMI5.2;FDR? peste 50%, plata 60zileDeLa acceptarea facturiiFiscale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006Documente care sustin indeplinirea cerintei:
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Documentul se va depune si de catre tertul sustinator, daca ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert conform art. 186 si/sau art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006.Cerinta obligatorie:
Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.
Documente care sustin indeplinirea cerintei:
Declaratia se va depune si de catre tertul sustinator pentru situatiile prevazute la lit. a), c) si d) din Formular, respectiv ca nu se incadreaza in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, daca ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert conform art. 186 si/sau art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul general consolidat al statului, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
3. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale pentru punctul/punctele de lucru/sediul implicate in derularea contractului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
4. Certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).
Certificatele se depun in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu orginalul?.Cerinta obligatorie:
Demonstrarea calitatii de participant la proceduraDocumente care sustin indeplinirea cerintei:
?Certificatul de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Documente care sustin indeplinirea cerintei:
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta obligatorie:
Neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006Documente care sustin indeplinirea cerintei:
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Catalina Bobarnac/Anca Andra Ogneru ? Administrator
Catalina Bobarnac ?Expert Achizitii Publice
Doina Furnica ? Controlor Financiar, in calitate de reprezentant al SC AUDIT CONSULTING D.F. SRL
Ciprian Ionut Ungurianu ? responsabil tehnic
Iulian Petru Lupu ? inginer instalatii pentru constructii
Mihnea Ioan Ureche ? manager proiectCostin Stoian ? inginer constructii civile.
Mihai Nitescu - inginer instalatii pentru constructii
Adriana Dorobantu ? Asistent ManagerSe va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert conform art. 186 si/sau art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta obligatorie:
Neincadrarea in situatia prevazuta laart. 14 din O.U.G. nr. 66/2011 cu modificarile si completarile ulterioare.
Documente care sustin indeplinirea cerintei:
Nota 2: In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
Nota 4: Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat si bugetul local la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor. Cerinta obligatorie:
Pentru persoane juridice/fizice romane
Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.Documente care sustin indeplinirea cerintei:
Se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor care sa ateste faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment.Cerinta obligatorie:
Pentru persoane juridice/fizice straine
Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este stabilit.Documente care sustin indeplinirea cerintei:
Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, precum si care sa ateste ca obiectul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate / atestate la autoritatile competente ale tarii respective.Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea Autoritatii Contractante, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: In cazul in care exista incertitudini referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
Cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani financiariSe vor prezenta:
NOTA: In conditiile respectarii prevederilor art. 185 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, operatorii economiciau dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care Autoritatea Contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
x
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Se va prezenta lista principalelor livrari de dotari efectuate in ultimii 3 aniPrin ?ultimii 3 ani? se va intelege perioada de 3 ani calculata pana la data limita de depunere a ofertelor.
Se vor prezenta:
2. Implicarea in executia contractelor care demonstreaza experienta similara va fi dovedita prin prezentarea a maxim 3 declaratii/contracte/procese-verbale de receptie sau similare/documentului emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Aceste documente vor contine obligatoriu date referitoare la:
- beneficiarul contractului;
- tipul si cantitatea produselor furnizate- perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului;
- calitatea ofertantului.
Documentele care demonstreaza experienta similara vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.
Informatii privind asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- tipul si cantitatea produselor furnizate;
- perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare
35%
Descriere: Termenul de livrare se va exprima in zile calendaristice.Termenul minim acceptat este 1 zi. Ofertele in care este indicat un termen mai mic de 1 zi nu vor fi punctate suplimentar.Termenul maxim acceptat este 30 zile. Ofertele in care este indicat un termen de livrare mai mare de 30 zile calendaristice vor fi declarate neconforme.
3.
Termen de garantie
15%
Descriere: componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2013 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2013 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2013 10:00
Locul: str. Jandarmeriei, nr. 14, B17, ap. 4, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor ce prezinta imputernicire scrisa prin care sunt autorizati in acest sens ?original, si copie dupa doc de identitate (BI/CI/pasaport) al persoanei care reprezinta ofertantul.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului.Domeniul major de interventie 5.2 ? Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterii calitatii serviciilor turistice
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere economic se stabileste prin aplicarea ponderii factorului de evaluare ?Pretul ofertei? (50%) la punctajul financiar obtinut, a ponderii factorului de evaluare ?Termenul de livrare?(35%) la punctajul pentru termenul de livrare obtinut si a ponderii factorului de evaluare ?Termenul de garantie?(15%) la punctajul pentru termenul de garantie obtinut.Acest calcul se face prin inmultirea: punctajului financiar acordat fiecarei oferte admisibile cu 0, 50;punctajului pentru termenul de livrare acordat fiecarei oferte admisibile cu 0, 35;punctajului pentru termenul de garantie acordat fiecarei oferte admisibile cu 0, 15;Rezultatele astfel obtinute se aduna pentru fiecare oferta in parte si cea care obtine punctajul final cel mai mare va fi declarata castigatoare.1. In cazul in care comisia de evaluare a acordat acelasi punctaj pentru doua sau mai multe oferte, atunci Autoritatea Contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret. Daca si preturile ofertate sunt egale, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantilor care au oferit preturi egale o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul final cel mai scazut.2. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).3. La incheierea contractului, ofertantului castigator i se va solicita sa prezinte: - acordul de asociere legalizat (in cazul unei asocieri de operatori economici);
- contractele incheiate cu subcontractantii, in cazul in care parti din contractul de furnizare urmeaza sa fie executate de subcontractanti;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii pot fi depuse in conformitate cu prevederile art. 2562 din OUG nr. 34/2006..
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC MEDUSA HOTEL INTERNATIONAL SRL
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Jandarmeriei, nr. 14, bl. B17, parter, ap. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013896, Romania, Tel. +40 740036603 / +40 316205830, Email: [email protected], Fax: +40 316205831, Adresa internet (URL): http: //medusaturism.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2013 20:05