Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare dotari laboratoare


Anunt de participare numarul 137049/03.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sfantu Gheorghe
Adresa postala: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Punct(e) de contact: Jozsef Sandor, Balint Reka, Tel. +04 267316902, Email: [email protected], [email protected], Fax: +04 267316902, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare dotari laboratoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Liceului Puskas Tivadar, din Mun. Sf. Gheorghe
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste furnizarea si montarea de dotari pentru urmatoarele laboratoare : energie solara, fotovoltaic, energie eoliana, pompa de caldura, biomasa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09331000-8 - Panouri solare (Rev.2)
09331200-0-Module solare fotovoltaice (Rev.2)
31121320-9-Turbine eoliene (Rev.2)
42511110-5-Pompe termice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile solicitate si tipul laboratoarelor pentru care se solicita dotarea este conform caietului de sarcini atasat
Valoarea estimata fara TVA: 977, 150RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 15.000 lei . In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. 1) Modul de constituire a garantiei de participare acceptat: Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. -depunere a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ?depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. -scrisoare de garantie bancara in favoarea Primariei municipiului Sfantu Gheorghe, in forma si modul anexat la Sectiunea Formulare Cont: RO51TREZ2565006XXX000146, perioada de valabilitatea a garantiei este egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 90 de zile, incepand cu termenul limita de primire a ofertelor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene POR 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic Completare formular nr.10Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formular complectatDeclaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69, indice 1 din OUG34/2006 Formular complectatPersoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceeA ce provestze organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Antal Arpad Anrdas ? PrimarSztakics Éva Judit ? Viceprimar- Presedintele comisiei de evaluare in cadrul procedurii de achizitie publicaBalint Reka ? Membru in comisia de evaluareBaksai Edit - Membru in comisia de evaluarePal Szabolcs - Membru in comisia de evaluareGyorfi Laszlo- Membru in comisia de evaluare. BALINT IOSIF2. BERECZKI KINGA3. BODOR LO;RAND4. FAZAKAS MIHAIL5. FERENCZ CSABA6. GAZDA ZOLTAN7. GURUIANU MADALIN-DORU8. IVAN NICULAE-GHEORGHE9. KATO BÉLA10. KERESZTÉLY IRMA11. KLARIK ATTILA12. KOVACS ISTVAN13. MIKLO;S ZOLTAN
14. MILD ZOLTAN15. NEMES TIBOR16. PARVAN RODICA17. PETHO ISTVAN18. SERBAN VALERIU19. SZENTES ADAM20. SZTAKICS ÉVA-JUDIT21. TAKO; IMREPrezentare formulare tip emise de organismele competente valabile pentru demonstrarea situatiei obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei : - Bugetul de stat (bugetul consolidat)- Bugetul localNota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Codului Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe Langa Tribunalul teritorialDocumente edificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, emise de autoritatile competente din tara, sau declaratii pe propria raspundere.NotaOfertantul clasat pe primul loc va prezenta documentul in original/copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri se solicita cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani. Mentiune: Pentru conversia in RON , daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda , se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei/ Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 Informatii cu privire la personalul de specialitate de care dispune, responsabil pentru executia lucrarilor de montare, punere in functiune a dispozitivelor furnizate
Cerinta nr.2 Dotari specifice pe care ofertantul urmeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului cu prezentare documente care atesta detinerea ( dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie ) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice
Cerinta nr.3 Lista principalelor furnizari similare executate in ultimii 3 ani Cerinta minima - prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente/contracte/procese verbale prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie de 977.000 lei fara TVA
Cerinta nr.4 Informatii privind subcontractantii In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, si acordurile prealabile de subcontractare incheiate
Cerinta nr.5 Informatii privind asociatii In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi asociati, operatorul economic ? liderul imputernicit are obligatia de a preciza partea/partile din contract care vor fi executate de asociati, datele de recunoastere ale asociatilor propusi, si acordurile de asociere incheiate Se vor prezenta formularele/documentele: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora
Cerinta nr.1 Ofertantul trebuie sa respecte standardul de asigurare al calitatii a conform ISO 9001:2001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2012 11:00
Locul: Sediul Primariei Mun. Sf. Gheorghe, str. 1 Decembrie1918, Nr.2, Biroul nr.29
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana imputernicita
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. POR 2007-20132. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale , autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis , in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Municipiului Sfantu Gheorghe
Adresa postala: str. 1 Decembrie1918, nr.2, Localitatea: Sf. Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Tel. +40 267316902, Email: [email protected], Fax: +40 267316902
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2012 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer