Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare dotari pentru Centru After School si centrul de conservare si promovare a patrimoniului cultural traditional al comunei Bistra proeict m 322


Anunt de participare numarul 127436/04.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI BISTRA
Adresa postala:  STR. CALEA TURZII, NR. 100, Localitatea:  Bistra, Cod postal:  517115, Romania, Punct(e) de contact:  MARIN BIRLA, Tel. 0258773105, Email:  [email protected], Fax:  0258773105, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare dotari pentru Centru After School si centrul de conservare si promovare a patrimoniului cultural traditional al comunei Bistra proeict m 322
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: comuna Bistra, judetul Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie mobilier, Achizitie birotica Achizitie electronice, electrocasnice, vesela, Achizitie scena, sonorizare, luminiAchizitie cort evenimente, Achizitie costume populare, Achizitie cazarmament, rechizite, produse curatenie pentru proeictul integrat "Modernizarea infrastructurii rutiere, de mediu, sociala si culturala in satul Bistra, com Bistra, jud. Alba? ?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39157000-7 - Piese de mobilier (Rev.2)
31527260-6-Sisteme de iluminat (Rev.2)
39522530-1-Corturi (Rev.2)
42964000-1-Echipament de birotica (Rev.2)
48952000-6-Sistem de sonorizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr.1 Achizitie mobilier???????????????????. 55.688 lei fara TVA
Lot nr.2 Achizitie birotica ........................................................??62.210 lei fara TVA
Lot nr.3 Achizitie electronice, electrocasnice, vesela.....................8.000 lei fara TVA
Lot nr.4 Achizitie scena, sonorizare, lumini................................... 233.910 lei fara TVA
Lot nr.5 Achizitie cort evenimente................................... 77.450 lei fara TVA
Lot nr.6 Achizitie costume populare????................................. 53.004 lei fara TVA
Lot nr.7 Achizitie cazarmament, rechizite, produse curatenie......... 50.000 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 540, 262RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare Pentru : Lot 1=552 lei ;Lot 2 = 622 lei ; Lot 3 = 80 lei ; Lot 4 = 2330 lei; Lot 5 = 770 lei; Lot 6 = 500 lei; Lot 7 = 500 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene, program PNDR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (Sectiunea III- Formular 1)
Declaratie din care sa rezulte ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art.181din OUG 34/2006Certificate constatatoareprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat si local
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului precum si Certificat inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilant la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010, inclusiv anexele, vizate de autoritatile competente.- Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani (2008-2010)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nu este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind subcontractantii
Informatii privind asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nu este cazul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1378/11.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2011 12:00
Locul: Primaria Bistra, comuna Bistra, str. Calea Turzii, nr.100, judetul Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR, MASURA 322 DIN PNDR
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA BISTRA
Adresa postala:  BISTRA, STR. CALEA TURZII, 100, JUDETUL ALBA, Localitatea:  BISTRA, Cod postal:  517115, Romania, Tel. 0258773105, Email:  [email protected], Fax:  0258773105, Adresa internet (URL):  www.bistra.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2011 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer