Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare dotari si echipamente pentru proiectul ,, IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR IN ZONA DE NORD A JUDETULUI IALOMITA"


Anunt de participare numarul 104784/27.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GRIVITA (CONSILIUL LOCAL GRIVITA)
Adresa postala:  com. GRIVITA, jud. IALOMITA, Localitatea:  Grivita, Cod postal:  927145, Romania, Punct(e) de contact:  VASILE STROE, Tel. 0243/243 001, In atentia:  domnului VASILE STROE primar, Email:  [email protected], Fax:  0243/243 001, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare dotari si echipamente pentru proiectul , , IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR IN ZONA DE NORD A JUDETULUI IALOMITA"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: localitatea Grivita
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul 1 : soba de incalzire - 7buc , Total - 1050 euro
Lotul 2: cabina WC ? 7 buc , Total -3640 euro
Lotul 3: instalatia de spalare auto ? 7 buc, Total - 6363, 12 euro
Lotul 4: europubele 240 l ? 42 buc de 1722 euro, pubele din plastic 120 l- 4.870 buc de 92.530 euro , saci de polietilena 120 l -9940 buc de 1988 euro, TOTAL- 96.240 euro
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39721400-6 - Dispozitive de incalzire instantanee sau prin acumulare a apei, altele decat cele electrice (Rev.2)
19640000-4-Saci si pungi din polietilena pentru deseuri (Rev.2)
39330000-4-Echipament de dezinfectare (Rev.2)
44211110-6-Cabine (Rev.2)
44613800-8-Containere pentru deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 : soba de incalzire - 7buc , Total - 1050 euro
Lotul 2: cabina WC ? 7 buc , Total -3640 euro
Lotul 3: instalatia de spalare auto ? 7 buc, Total - 6363, 12 euro
Lotul 4: europubele 240 l ? 42 buc de 1722 euro, pubele din plastic 120 l- 4.870 buc de 92.530 euro , saci de polietilena 120 l -9940 buc de 1988 euro, TOTAL- 96.240 euro
Valoarea estimata fara TVA: 107, 293.12EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
pentru lotul 1:44, 10 leipentru lotul 2:152, 88leipentru lotul 3:267, 25 leipentru lotul 4:4.042, 08 leiTOTAL: 4.506, 31 leiGarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Program: Phare 2006 CES «Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu» Cod Perseus: RO2006/018-147.04.01.04.01.59 si Bugetul local Grivita;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere - conform OUG nr. 34/2006, articolul 44, aliniatul 2 / subcontractare;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie in prevederile art.181 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificate privind achitarea obligatiilor la bugetul local si la bugetul consolidat de stat, certificat constatator emis de ORC, copie CUI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani, bilant contabil 31.12.2009? vizatde organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Conditie de calificare: cifra medie anuala de afaceri, peultimii trei ani safie in total de min. 193.127, 62 euro fara TVA, din care lot.1 in valoare de min. 1890 euro , lot.2 in valoare de min. 6552 euro, lot3 in valoare de min.11453, 62 euro si lot 4 in valoare de min.173.232 euro .- anexarea copiei bilantului contabil incheiat la 31.12.2009? inregistrat si vizatde D.G.F.P.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Declarata privind lista principalelor contracte de furnizare produse realizate in ultimii trei ani;
-Experienta similara ? Conditie de calificare: min. un contractde aceiasi natura si complexitate cu produselecare se supun achizitiei in total demin.32.187, 93 euro: min.315 euro pentru lotul 1, min.1.092 euro pentru lotul 2, min.1.908, 93 euro pentru lotul 3, min.28.872 euro pentru lotul 4, la care se vor atasa copii ale proceselor verbale de predare / punere in functiune, pentru produsul respectiv (ofertat).- scrisoare de recomandare din partea beneficiarilorpentru fiecare produs ofertat.Personal: - declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al functiilor de conducere in ultimii trei ani(2010, 2009, 2008);
- Declaratie privind instalatiile, utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare;declaratie privind protectia mediului si protectia muncii-Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii- Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina Certificatul ISO 9001 (sau echivalent) atat al lor cat si de la producatorul bunului ofertat.Se va atasa copie dupa Certificatele ISO 9001(sau echivalent).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO 2006/018-147.04.01.04.01.59
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2010 10:00
Locul: sediul Primariei Grivita, judetul Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
(membrii comisiei de evaluare , reprezentantii autorizati ai ofertantilor, alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Da-Phare2006 CES? Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectoruluipublic in sectoarele prioritare de mediu?Proiect : ?Implementarea sistemului de management integrat al deseurilor in zona de nord a judetului Ialomita?Cod Perseus: RO2006/018-147.04.01.04.01.59
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Nu se admit oferte alternative.Se vor achizitiona numai produse noi, certificate UE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021)3104641, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro.
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Ialomita, Sectia civila
Adresa postala:  B-dul. Cosminului, nr. 12, cod postal 920064, Slobozia, judetul Ialomita, Localitatea:  Slobozia, Cod postal:  130104, Romania, Tel. +40-243236952, Email:  [email protected], [email protected], Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=98
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot obtine in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SECRETARUL COMUNEI GRIVITA, JUDETUL IALOMITA
Adresa postala:  comuna Grivita; judetul Ialomita, Localitatea:  Grivita, Cod postal:  927145, Romania, Tel. 0243 243001, Email:  [email protected], Fax:  0243 243001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2010 09:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer