Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare echipament biomedical


Anunt de participare numarul 118789/07.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului Timisoara
Adresa postala:  Calea Aradului 119, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  1900, Romania, Punct(e) de contact:  Ionel Radu, Tel. 0721580169, Email:  [email protected], Fax:  0256277174, Adresa internet (URL):  www.usab-tm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamint superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare echipament biomedical
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: USAMVB Timisoara Calea Aradului nr. 119
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
? Lot 1: Autoclave, ? Lot 2: Sistem automat de identificare a bacteriilor si fungilor, testare a sensibilitatii la antibiotice, si antifungice si de detectie a fenotipurilor de rezistenta la bacteriilor, ? Lot 3: Incubatoare, etuva
? Lot 4: Frigidere
? Lot 5: Preparator medii, Dilutor automat, Numarator de colonii
? Lot 6: Titrator automat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33191110-9 - Autoclave (Rev.2)
33152000-0-Incubatoare (Rev.2)
33698100-0-Culturi microbiologice (Rev.2)
38430000-8-Aparate de detectare si de analiza (Rev.2)
42942200-3-Etuve de vid (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
? Lot 1: Autoclave x 2 buc, ? Lot 2: Sistem automat de identificare a bacteriilor si fungilor, testare a sensibilitatii la antibiotice, si antifungice si de detectie a fenotipurilor de rezistenta la bacteriilor x 1 buc.? Lot 3: Incubatoare x 3 buc, etuva x 1 buc
? Lot 4: Frigiderex 3 buc
? Lot 5: Preparator medii x 1buc, Dilutor automat x 1 buc, Numarator de colonii x 1 bucata
? Lot 6: Titrator automat x 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 652, 147.97RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare=13040lei: Lot1=4077lei, lot2=5414lei, lot3=716lei, lot4=85lei, lot5=2507lei silot6=241lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, se solkicita legalizarea asocierii in cazul in care aceasta va fi desemnata cistigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie ref.art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Certificat de atestare fiscala ref. plata datoriilor la bugetul de stat; Certificat de atestare fiscala ref. taxe si impozite locale sau echivalent.
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa domeniul de activitate.persoane fizice/juridice straine documente echivalente in conformitate cu prevederile legale din tara respectiva; Documentele vor fi prezentate conf. fisa de date;valabilitate 30 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani.
Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora
Ofertantul va prezenta pentru fiecare lot cel putin un contract finalizat, avind ca obiect livrarea de produse similare cu obiectul contractului ce urmeaza a fi achizitionat, a carui valoare safie cel putin egala cu valoarea estimata a lotului respectiv
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatie deschisa cu finalizare electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2011 10:00
Locul: U.S.A.M.V.B, Timisoara-Calea Aradului nr.119, la BIROUL ACHIZITII.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia si imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Dezvoltarea infrastructurii de cercetare, educatie si servicii in domeniile medicinii veterinare si tehnologiilor inovative pentru RO 05"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
1.La cererea furnizorul va reloca echipamentul cu titlu gratuit2. pretul se achitain termen de 28 de zilede la emiterea facturii de catre ofertant, dupa efectuarea receptiei finale (calitative si cantitative) si dupa punerea in functiune.3. Perioada de garantiede 24 luni, Detalii fisa de date
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatilor
Adresa postala:  strada Stravropol nr6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din ziua urmatoare a luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal-art.67/OUG94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al U.S.A.M.V.B
Adresa postala:  Calea Aradului 119, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  1900, Romania, Tel. 0256/277174, Fax:  0256277174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2011 09:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer