Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare echipament de control a persoanelor si bagajelor


Anunt de participare (utilitati) numarul 58747/15.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Aeroportul"Stefan cel Mare" Suceava
Adresa postala: O.P. 1, C.P. 9, municipiul Suceava, judetul Suceava, Romania, Localitatea: Salcea, Cod postal: 720005, Romania, Punct(e) de contact: Claudiu Vasile Alisavetei, Tel.0230529962, Email: [email protected], Fax: 0230529999, Adresa internet (URL): www.aeroportsuceava.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
furnizare echipament de control a persoanelor si bagajelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: R.A. Aeroportul Strefan cel mare Suceava, orasul salcea, strada Aeroportului nr. 1 judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
aparat complet cu raze x pe sasiu fix, cu tunel de dimensiuni medii echipat TIP / 1 bucata
aparat complet cu raze x pe sasiu fix, cu tunel de dimensiuni mici echipat cu TIP / 2 bucati
poarta completa, detectoare de metale / 2 bucati
detectoare portabile de metale / 4 bucati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33282000-0 - Echipament de control cu raze X (Rev.1)
29852100-7-Echipament de securitate (Rev.1)
29852400-0-Detectoare de metal (Rev.1)
30241500-5-Software de sistem (Rev.1)
33270000-3-Instrumente si aparate de reglaj si de control (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
aparat complet cu raze x pe sasiu fix, cu tunel de dimensiuni medii echipat TIP / 1 bucata
aparat complet cu raze x pe sasiu fix, cu tunel de dimensiuni mici echipat cu TIP / 2 bucati
poarta completa, detectoare de metale / 2 bucati
detectoare portabile de metale / 4 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 7000 lei, garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea
declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006
certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat valabil la data deschiderii ofertelor in original sau copie legalizata
certificat fiscal privind impozitele si taxale locale
certificat de inregistrare al societatii emis de oficiul registrului Comertului
certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la data de 31.12.2006 si 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente
bilantul la data de 30.06.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare delivrare echipamente de control de securitate aeronautica si prestarea serviciilor de scolarizare, de laproducatorOfertantul trebuie sa fie autorizat de producator pentru livrarea produselor solicitate si scolarizarea personalului.Documentulcare atesta certificarea sistemului de Management al calitatii conformISO 9001:2000pe numele producatorului, Certificat ISO pentru furnizor eliberat pentru activitati de integrator de sistem de securitate(copie legalizata); Echipamentele de securitate trebuie sa indeplineasca in totalitate specificatiile Comisiei Europene continute in Anexa la Regulamentul(CE)nr 23/2008.
Dovada ca functionarea echipamentelor pe aeroporturi este certificata de TSA sau alte organisme tehnice de certificare din statele membre aleUE care dispun de laboratoare de certificare conform standardelor 2, 3 ECAC (copie legalizata)
Autorizatia de Securitate Radiologicaa echipamentelor, emisa de CNCAN pe numele furnizorului si (copie legalizata)
Autorizatie valabila emisa de A.A.C.R. pentrufurnizor, privind distribuirea echipamentelor (copie legalizata)
Lista principalelor livrari de echipamente de control de securitate aeronautica inultimii 3 ani.Confirmarea livrarilor prin prezentarea a 3 recomandaridin partea unoraeroporturi internationale din UE beneficiarede contracte in ultimii 3 ani, privind furnizarea de echipament ofertat. Recomandarea (certificatul constatator) trebuie sa arate: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale de catre ofertant inclusiv in perioada de garantie, referiri la utilizarea produselor dupa achizitionare, daca produsele au indeplinit standardele si performantele solicitate.Dovada ca detine minim 2 persoane autorizate de catre producator pentru asigurarea serviciilor in perioada de garantie si postgarantie a produselor ofertate.Daca serviciile sunt asigurate prin terti, ofertantul are obligatia sa depuna copia contractului incheiat cu tertul;
Dovada existentei unei unitati service de echipamente autorizata de CNCANO fisa a mijloacelor fixe specializate (aparatura radiologica) pentru asigurareamentenanteisi service-ului in perioada de garantie si postgarantie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.08.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata sau numerar la casieria R.A. Aeroportului STefan cel Mare Suceava
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2008 11:00
Locul: sediul R.A. Aeroportul Stefan cel Mare Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele imputernicite de ofertant cf art 33 alin 2 din HGR925
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatii
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Stefan cel Mare 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720004, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depun la CNSC in termen de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A. Aeroportul Stefan cel Mare Suceava Compartimentul juridic
Adresa postala: Orasul Salcea, judetul Suceava, Localitatea: salcea, Cod postal: 720005, Romania, Tel.0230.529962, Email: [email protected], Fax: 0230.529999
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2008 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer