Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE ECHIPAMENT DE IMAGISTICA PRIN REZONANTA MAGNETICA 1,5 T


Anunt de participare numarul 107372/08.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M. 02587 (INSTITUTUL NATIONAL DE MEDICINA AERONAUTICA SI SPATIALA)
Adresa postala:  Strada Mircea Vulcanescu, nr. 88, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010816, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Achizitii, Tel. 021-318.72.47, In atentia:  Ioan CAMCIUC, Gabriela POPA, Email:  [email protected], Fax:  021-318.72.47, Adresa internet (URL):  http: //www.mapn.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE ECHIPAMENT DE IMAGISTICA PRIN REZONANTA MAGNETICA 1, 5 T
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE 1 complet ECHIPAMENT DE IMAGISTICA PRIN REZONANTA MAGNETICA 1, 5 T (inclusiv intomirea proiectului si executia amenajarii tehnologice cu toate utilitatile pentru echipamentul ofertat)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111610-0 - Unitate de rezonanta magnetica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 complet ECHIPAMENT DE IMAGISTICA PRIN REZONANTA MAGNETICA 1, 5 T (inclusiv intomirea proiectului si executia amenajarii tehnologice cu toate utilitatile pentru echipamentul ofertat)
Valoarea estimata fara TVA: 781, 104EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.11.2010 pana la 17.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN SUMA DE 33000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Bugetul de Stat si Venituri proprii si SubventiiPLATA SE VA FACE PRIN ORDIN DE PLATA IN CONT DESCHIS LA TREZORERIE IN TERMEN DE 60 ZILE DE LA RECEPTIE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Completare Declaratie privind situatia personala a ofertantului FORMULAR 12A
-Prezentare Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
-Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
-Prezentare DECLARATIE pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulteca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formular NR.8 Informatii Generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani 1562000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Completare Formular 12D Declaratie privid lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani
-Completare Formular 12 I declaratie care contine informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat
-Prezenare angajament legal de service
-Completare Formular 12 G Declaratie privind subcontractantii
-Autorizatie pentru livrarea produsului din partea producatorului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Sa faca dovada ca a livrat cel putin un produs similar in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
intr-o singura runda cu durata de o zi, elementul de reofertare va fi pretul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2010 10:30
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
CU IMPUTERNICIRE IN ACEST SENS SI UN DOCUMENT DE IDENTITATE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Operatorii economici interesati vor putea vizualiza locatia amplasarii amenajarii tehnologice a echipamentului in zilele lucratoare intre orele 10-14.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR STAVROPOLEOS, NR 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Sectia Contengios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. Splaiul Independentei, NR. 5, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 0213195176, Fax:  0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic INMAS
Adresa postala:  Str Mircea Vulcanescu, NR 88, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010816, Romania, Tel. 0213187247, Email:  [email protected], Fax:  0213187247
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2010 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer