Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipament de protectie si de lucru 2011


Anunt de participare (utilitati) numarul 129162/26.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala:  SNTFC CFR CALATORI SA SUCURSALA CENTRUL COMERCIAL DE CALATORI GALATI, Str Domneasca nr.51, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800008, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Tehnic, Tel. 0236/415985, In atentia:  Manghiuc Liliana, Email:  [email protected], Fax:  0236/415985, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ART.8 LIT D
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare echipament de protectie si de lucru2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Gestiune bunuri materiale C.C.C Galati, Alexandru Davila nr.1
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipament de protectie si de lucru 2011
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18114000-1 - Salopete de lucru (Rev.2)
18130000-9-Imbracaminte speciala de lucru (Rev.2)
18141000-9-Manusi de lucru (Rev.2)
18221100-5-Pelerine impermeabile (Rev.2)
18612000-2-Imbracaminte din blana (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
caiet sarcini nr.41 gl/2/435/2011 atasat documentatiei
Valoarea estimata fara TVA: 12, 648.95RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantii de participare : lotul1-22lei, lotul2-7 lei, lotul3-7 lei, lotul4-11lei, lotul5-11 lei, lotul6-35 lei, lotul7-50 lei, lotul8-19 lei, lotul9-75lei, lotul10-10 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate, declaratie neincadrare in situatiile prev.la art.181, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, certificat de atestare fiscala, certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin.1 din legea nr.21/1996 privind concurenta , certificat constatator emis Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2010, declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, insotita de o certificare/recomandare, in original sau copie lizibila ptr.cel putin un contract din lista, monstre, descrieri(cate o bucata din produsul ofertat);certificate si alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor ofertate, Standardul de asigurare a calitatii ISO 9001/2008sau echivalent, valabil pe perioada de valabilitate a ofertei.Nedetinerea acestui certificat sau a echivalentului, duce la descalificarea ofertantului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
c.c.c 3/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2011 11:00
Locul: sediu C.C.CGalati, str.Domneasca nr.51 , camera 80, serviciul tehnic
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata anuntului de participare si se descarca de pe site-ul www.e-licitatie.ro Observatie: "SNTFC CFR CALATORI SA "nu incheie/atribuie acord cadru/contract(lucrari, furnizare, servicii)aferente infrastructurii de transport de interes national .ofertele se depun la C.C.C Galati, Str.Domneasca nr.51, camera 77, pana la ora 10, 00-15.09.2011.Plata catre furnizor se va efectua in termen de 60 de zile de la data receptiei marfii.S.N.T.F.C "CFR"SA este autoritate contractanta conform OUG 34/2006, art.8, lit.d, iar C.C.C Galati este sucursala a SNTFC-ului.Valoarea estimata a achizitiei reprezinta o parte din valoarea prevazuta pentru toate cele 4 Regionale de Transport SI 4 CENTRE comerciala de calatori, valoare care depaseste pragul de 15000 euro, astfel ca nu poate si vorba de achizitie directa
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Str.Stavropolios nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROU Juridic -C.C.C Galati
Adresa postala:  Str.Domneasca nr.51, Localitatea:  GALATI, Cod postal:  800008, Romania, Tel. 0236/415985, Fax:  0236/415985
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2011 16:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer