Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE echipament didactic pentru investitia in cadrul proiectului integrat ?MODERNIZAREA UNITATILOR DE INVATAMANT: Scoala Generala nr. 1, Scoala Generala nr. 3, Scoala Generala nr. 4, Scoala Generala nr. 5, Scoala Generala nr. 6 din MUNICIPIUL VULCAN?


Anunt de participare numarul 131370/03.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL VULCAN
Adresa postala: Bd. Mihai Viteazu nr.31, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336200, Romania, Punct(e) de contact: PRIMARIA MUNICIPIULUI VULCAN, Tel. 0254570340, In atentia: NICOLAE FARA, Email: [email protected], Fax: 0254571910, Adresa internet (URL): www.e-vulcan.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE echipament didactic pentru investitia in cadrul proiectului integrat ?MODERNIZAREA UNITATILOR DE INVATAMANT: Scoala Generala nr. 1, Scoala Generala nr. 3, Scoala Generala nr. 4, Scoala Generala nr. 5, Scoala Generala nr. 6 din MUNICIPIUL VULCAN?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scoala Generala nr. 1, Scoala Generala nr. 3, Scoala Generala nr. 4, Scoala Generala nr. 5, Scoala Generala nr. 6 din MUNICIPIUL VULCAN
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE echipament didactic pentru investitia ?MODERNIZAREA UNITATILOR DE INVATAMANT: Scoala Generala nr. 1, Scoala Generala nr. 3, Scoala Generala nr. 4, Scoala Generala nr. 5, Scoala Generala nr. 6 din MUNICIPIUL VULCAN?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22114300-5 - Harti (Rev.2)
33793000-5-Sticlarie pentru laborator (Rev.2)
37420000-8-Echipament de gimnastica (Rev.2)
38300000-8-Instrumente de masurare (Rev.2)
38400000-9-Instrumente de verificare a proprietatilor fizice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Dotari laboratoare de fizica, chimie, biologie, istorie, matematica, sali de sport pentru Scoala Generala nr. 1, Scoala Generala nr. 3, Scoala Generala nr. 4, Scoala Generala nr. 5, Scoala Generala nr. 6 din MUNICIPIUL VULCAN.
Valoarea estimata fara TVA: 587, 520.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie particip. 11750, 00lei.Daca ofertantul a depus contestatie la CNSC si a fost respinsa, A.C. va retine din garantia de participare 4368lei.Garantie buna exec. 10% din valoarea fara TVA a contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
P.O.R. 2007?2013, in cadrul axei prioritare 3 si Contributia locala in cadrul proiectului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv: eligibilitatea, neincadrarea in sit prev la art.181 din OUG34/2006;Certif priv: ind. oblig. fiscale de plata la stat si bugetele locale, pt sediul central si pt sucursalele din Certif constatator (emise de aut compet, sit oblig scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele);Certif. de participare la licitatie cu oferta ind.;Decl priv neincadrarea in prev art69 cu 1 din OUG34/2006;Certif. de inregistrare fiscala si constatator emis de ORC valab. la desch. ofertelor care atesta faptul ca dom. de activ. a ofertantului coresp. obiect. proc. si in obiect. de activ. ale ofertantului fiind cuprinse activ ce coresp obiect. proc. si sunt active.Pt pers juridice/fizice straine: doc. edificatoare pt dov elig. elib. de autoritati ale tarii de orig. care dovedesc indeplinirea oblig. plata a imp, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local in conf cu prev legale in vigoare in tara de origine?traduse autoriz. in romana.Doc. ce dovedesc o forma de inregistrare ca pers. juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta d.p.d.v. prof. la org. legal constituite, conf. prev. legale din tara de orig. valabile la data desch ofertelor care sa ateste faptul ca dom de activ a ofertantului coresp obiec proc si in obiect de activ ale ofertantului sunt cuprinse activ ce coresp obiectului proc. si sunt active.Doc vor fi prez. in orig. sau copie/xerocopie certificata conf cu orig cu semnatura si stampila.Legaliz acestor doc se va solicita ult pt ofertant castig.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. formularul - Informatii generale/Declararea cifrei de afaceri, cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii trei ani (2008 -2010).
2. bilantul contabil pe anul 2009 si 2010 vizate si inregistrate de organele competente (copii/xerocopii certificate pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. prezentare informaNii solicitate2. prezentare informaNii solicitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. formularul - EXPERIENTA SIMILARA, pentru contractele de furnizare produse similare celor solicitate in Caietul de sarcini si considerate de catre ofertant semnificative pentru sustinerea experientei sale.
2. formularul - declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, luand in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Se vor prezenta in acest sens informatii relevante din contractele de
furnizare, procese Verbale de receptie aferente contractelor prezentate, alte documente relevante.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. prezentare informaNii solicitate2. prezentare informaNii solicitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
25579/16.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.12.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2011 12:00
Locul: Primaria Municipiului Vulcan, Bd. Mihai Viteazu nr. 31 loc. Vulcan, cod postal 336200, jud. HD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant prin reprezentantii sai, care vor prezenta acte de identitate, iar persoanele care nu sunt administratori, vor avea imputernicire semnata si stampilata de administrator.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 ?2013, incadrulaxeiprioritare 3 ?Imbunatatirea infrastructurii sociale? 3.4 ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua?.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Coduri CPV: 30 19 21 70-3 - Panouri de afisare (Rev.2), 30 19 40 00-5 - Articole de desen (Rev.2), 37 45 00 00-7 - Echipament pentru sporturi in aer liber si de teren (Rev.2), 37 45 19 20-9 - Echipament scolar pentru handbal (Rev.2), 37 45 20 00-1 - Echipament pentru sporturi cu racheta si de teren (Rev.2), 38 60 00 00-1 - Instrumente optice (Rev.2), 38 63 40 00-8 - Microscoape optice (Rev.2), 39 16 22 00-7 - Materiale si echipamente de pregatire (Rev.2). Garantia produselor livrate va fi de minim 1 an, iar remedierea se face doar pe cheltuiala furnizorului. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor). Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire vor fi respinse ca inacceptabile, in sedinta de deschidere si vor fi returnate nedeschise.Plata garantiei se va executa neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, in una din urmatoarele situatii: ofertantul a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei; ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar acesta a respins contestatia - conform prevederilor art. 278 cu 1, din OUG nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completariele ulterioare, caz in care se va retine suma de 4368 lei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Hunedoara ? Secta Comercial
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918 nr.35, Localitatea: Deva, Cod postal: 510118, Romania, Tel. 0254/211574, Email: [email protected], Fax: 0254/216333, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art. 256 cu 2 din O.U.G. 34/2006. - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Vulcan
Adresa postala: Bd. Mihai Viteazu nr. 31, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336200, Romania, Tel. 0254 570 340, Email: [email protected], Fax: 0254 571 910, Adresa internet (URL): www.e-vulcan.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2011 16:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer