Licitatie Publica - FURNIZARE echipament didactic pentru investitia in cadrul proiectului integrat ?MODERNIZAREA UNITATILOR DE INVATAMANT: Scoala Generala nr. 1, Scoala Generala nr. 3, Scoala Generala nr. 4, Scoala Generala nr. 5, Scoala Generala nr. 6 din MUNICIPIUL VULCAN?
Anunt de participare numarul 137111/03.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL VULCAN
Adresa postala: Bd. Mihai Viteazu nr.31, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336200, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE FARA, Tel. +40 254570340, Email: [email protected], Fax: +40 254571910, Adresa internet (URL): www.e-vulcan.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE echipament didactic pentru investitia in cadrul proiectului integrat ?MODERNIZAREA UNITATILOR DE INVATAMANT: Scoala Generala nr. 1, Scoala Generala nr. 3, Scoala Generala nr. 4, Scoala Generala nr. 5, Scoala Generala nr. 6 din MUNICIPIUL VULCAN?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scoala Generala nr. 1, Scoala Generala nr. 3, Scoala Generala nr. 4, Scoala Generala nr. 5, Scoala Generala nr.6, localitatea VULCAN, judetul HUNEDOARA
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipament didactic in vederea dotarii laboratoarelor de fizica, chimie, biologie, a cabinetelor de geografie, istorie, matematica si a salilor si terenurilor de sport pentru Scoala Generala nr. 1, Scoala Generala nr.3, Scoala Generala nr. 4, Scoala Generala nr. 5, Scoala Generala nr. 6 din MUNICIPIUL VULCAN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39162000-5 - Material de instruire (Rev.2)
22114300-5-Harti (Rev.2)
37420000-8-Echipament de gimnastica (Rev.2)
37450000-7-Echipament pentru sporturi in aer liber si de teren (Rev.2)
38000000-5-Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipament didactic in vederea dotarii a 5 laboratoare de fizica, 5 laboratoare de chimie, 5 laboratoare de biologie, 5 cabinete de geografie, 5 cabinete de istorie, 5 cabinete de matematica si a 5 sali si terenuri de sport aferente.
Valoarea estimata fara TVA: 587, 520.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot1:799 lei; Lot2:630 lei; Lot3:5166 lei; Lot4:5153 lei. Modalitate de constituire: obligatoriu, garantia de participare se va constitui pentru fiecare lot in parte si conform prevederilor art.86, alin (1) sau art.86, alin (5) din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Daca se opteaza pentru constituirea garantiei cu ordin de plata, contul in care se va vira suma este: RO34 TREZ 368 5006 XXX 00 1947, deschis la Trezoreria Petrosani. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul in care ofertantul a depus contestatie la CNSC iar acesta a respinscontestatia, conform prevederilor art. 278 cu 1, alin (1), lit.a din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completariele ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma conform prevederii legale In procent de 10% din pretul contractului fara TVA. Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.90 din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 3, DMI 3.4, astfel: FEDR, BUGET DE STAT, BUGET LOCAL - contributia locala in cadrul proiectului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va verifica existenta tuturor documentelor solicitate de autoritatea contractanta pentru demonstrarea situatiei personale a ofertantului si conformitatea acestora cu cerintele din documentatia de atribuire pentru fiecare lot in parte.Ofertantul/asociatul va demonstra ca: - nu a fost condamnat, in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani, - nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic,
- si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit (respectiv obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele), - si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale (respectivobligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele),
- in ultimii 2 ani, si-a indeplinit sau nu si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile asumateprintr-un alt contract de achizitie publica, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia,
- nu a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala,
- nu prezinta informatii false si este obligat sa prezinte informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare,
- participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta -indeplinirea conditiilor prevazute in ORDIN nr.314/2010
- ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator/ nu are dreptul de a avea membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau nu are dreptul de a avea actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la articolul 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Ofertantul/asociatul va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", pentru fiecare lot, urmatoarele:
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G Nr.34/2006;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor fiscale de plata catre stat cu situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta;
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local cu situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 cu 1 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
Persoanele din partea autoritatii contractante care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Ile Gheorghe, Peter Rodica, Fara Nicolae, Leonte Luminita, Moise Cristina. Consilieri locali: Barbu Pompiliu, Barbita Eugenia, Berghian Maria Hajnal, Cirstoiu Alina Anamaria, Cocosi Vartopeanu Constantin, Dragu Constantin Petrica, Duna Gheorghe Daniel, Hodor Petru, Iszac Cristina Stefania, Kilin Nicolae Dorin, Merisanu Cristian, Muresan Caprian, Nica Ioan Dorel, Petculescu Petre Dan, Rosmenteniuc Danut Sorin, Simion Spiridon, Stoica Angela, Socaci Malvine, Schiopu Ioan Dorel. Se va verifica existenta tuturor documentelor solicitate de autoritatea contractanta pentru demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale a ofertantului si conformitatea acestora cu cerintele din documentatia de atribuire pentru fiecare lot in parte.Ofertantul/asociatul va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", pentru fiecare lot in parte, urmatoarele:
- Certificat constatator emis de ORC, pentru a demonstra ca este inregistrat ca persoana fizica sau juridica la Oficiul Registrului Comertului sau la organismul echivalent din tara de origine cu domeniul de activitate care corespunde obiectului procedurii.In etapa de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru fiecare lot, informatii generale despre ofertant si informatii referitoare la Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2009-2011) prin prezentarea formularului - Informatii generale
Pentru fiecare lot, informatii referitoare la situatiile financiare pe 2010, 2011, prin prezentarea Bilanturilor contabile pe anii 2010 si 2011 vizate si inregistrate de organele competente (copii legalizate sau certificate pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru fiecare lot, se vor respecta conditiile privind conformitatea cu standarde relevante. Se vor prezenta declaratii de conformitate agrement tehnic conf. SR ISO 9001, ale produselor.
Pentru fiecare lot in parte, informatii generale despre principalele livrari de produse in ultimii 3 ani, prin prezentarea formularului - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, luand in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic
Pentru fiecare lot, ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii avand implementat un sistem de management al calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalent. Va prezenta Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii in conformitate cu cerintele
specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru obiectul de activitate relevant in raport cu obiectul procedurii (copie
legalizata sau semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
19092/30.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2012 12:00
Locul: Primaria municipiului Vulcan, Bd. Mihai Viteazu nr.31, Sala de sedinte a Consiliului local
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, care vor avea asupra lor imputernicirea si actul de identitate; observatori din partea UCVAP-Ministerul Finantelor Publice (daca este cazul)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 ? 2013, in cadrul Axei prioritare 3 ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, Domeniul major de interventie 3.4 ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua?.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In situatia in care exista doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc, avand acelas pret, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuitofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Documentele redactate intr-o alta limba vor fi traduse obligatoriu in limba romana.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sun cele prevazute la art. 256 cu 2 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Vulcan
Adresa postala: Bd. Mihai Viteazu nr. 31, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336200, Romania, Tel. +40 254570340, Email: [email protected], Fax: +40 254571910, Adresa internet (URL): www.e-vulcan.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2012 15:10