Licitatie Publica - Furnizare echipament informatic si accesorii pentru computer
Anunt de participare numarul 27316/13.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DE ARTA SI DESIGN CLUJ
Adresa postala: Piata Unirii 31, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400098, Romania, Punct(e) de contact: RADU MOLDOVAN, Tel.0264593196, Email: [email protected], Fax: 0264598190, Adresa internet (URL): 217.156.11.130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipament informatic si accesorii pentru computer
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cluj-Napoca P-ta Unirii nr.31
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare ecchipament informatic si accesorii pentru computer
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantia de participare: 1000lei/lot, - garantia de buna executie a contractului, 5% din valoarea contractului fara TVA, conform documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea,
- certificate fiscal cu obligatiile achitate privind impozitele, taxele si contributiile de asigurari sociale catre bugetul consolidat,
- declaratie privind neincadrarea in preved. art. 181, - certificat constatator emis ORC, - cerificat unic de inregistrare, - certificar de imatriculare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale form. 11A, - bilantul contabil la 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor livrari de produse in ultimii 3ani,
- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere,
- formularul 12H ofertantul va detine obligatoriu un laborator service sau contract service,
- prezentarea certificatului care atesta implementarea unui sistem de manegement al calitatii conform SR EN ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2007 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2007 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2007 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr.6, sector III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 400231, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400098, Romania, Tel.0264/593196, Fax: 0264/593196
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Operatorii pot formula contestatie in cel mult 10 zile de la luarea la cunostinta cu privire la actul/lipsa actului ce face obiectul contestatiei.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciu juridic UAD
Adresa postala: P-ta Unirii nr.31, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400098, Romania, Tel.0264/591946, Fax: 0264/591946
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2007 16:29