Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipament informational in cadrul proiectului Turism Transcarpatic retea de promovare a turismului in judetul Maramures si Regiunile Zakarpatia si Ivano Frankivsk


Anunt de participare numarul 45268/03.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: SORIN PASCU, Tel.0262-214659, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0262-215597, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipament informational in cadrul proiectului Turism Transcarpatic retea de promovare a turismului in judetul Maramures si Regiunile Zakarpatia si Ivano Frankivsk
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante si in locatiile specificate in Caietul de Sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare bunuri, echipament informational respectiv: 12 infochioscuri, 12 routere, 7 calculatoare tip laptop, un videoproiector, doua aparate fotografice digitale, doua camere de filmat digitale, o imprimanta color, un echipament multifunctional
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231100-8 - Computere (Rev.1)
30213100-6-Computere personale de tip notebook (Rev.1)
30233234-0-Imprimante grafice color (Rev.1)
33451000-6-Aparate de fotografiat (Rev.1)
33452100-4-Aparate de proiectie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Infochioscuri 12 bucati
Routere 12 bucati
Calculatoare tip laptop 7 bucati
Videoproiector 1 bucata
Camere fotografice digitale 2 bucati
Camere de filmat digitale 2 bucati
Imprimante color 1 bucata
Echipament multifunctional 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 48, 658EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 3.500 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si fonduri comunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
imputernicire de semnatura pentru persoana care semneaza oferta;Declaratie privind eligibilitatea sau cazier judiciar;Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, locale si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;Declaratie privind calitatea de participant la Procedura;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181;Cazier fiscal;Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului sau echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular (Formularul C1.1 si Formular C1.2)
Situatiile financiare pentru anii 2004, 2005, 2006, vizate si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de cel putin 2 ori valoare estimata a contractului.- in cazul in care oferta este depusa in asociere, cifra medie de afaceri cumulata pe ultimii 3 ani de cel putin 2 ori valoarea estimata a contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizarea pentru livrarea produselor emis de catre producatorul acestora Formularul C;Recomandari din partea altor beneficiari;Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formularul F);Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (Formular C1);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Recomandari din partea altor beneficiari: se prezinta cel putin 3 recomandari.Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima de calificare: -indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin 3 proiecte similare cantitativ si sau valoric cu bunurile licitate- declaratie privind dotarile specifice, pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;cerinte minime de logistica: auto utilitara de transport marfa.-cerinte minime personal: - coordonatorul/directorul tehnic minim 5 ani de experienta- inginer de hard minim 3 ani de experienta in domeniu, - inginer de soft minim 3 ani experienta in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.04.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2008 12:00
Locul: Consiliul judetean Maramures, camera 139
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentii imputernici ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Codul proiectului : RO-2005/017-539.01.01.15Titlul proiectului : Turism Transcarpatic retea de promovare a turismului in judetul Maramures si Regiunile Zakarpatia si Ivano FrankivskProiect finantat prin Programulde vecinatate Romania Ucraina 2004 - 2006Linia bugetara PHARE :220202 Nr. de referinta :2005/017-539.01.01.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic, coordonare autoritati locale
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel.0262-212110, Email: [email protected], Fax: 0262-213945
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2008 13:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer