Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare Echipament IT


Anunt de participare numarul 70010/16.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: SORIN PASCU, Tel.0262-214659, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0262-215597, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Echipament IT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante si in locatiile specificate in Caietul de Sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Echipament IT in cadrul proiectelorECOTUR Turism in zona transcarpatica, GRANITA MM-Dezvoltarea si managementul infrastructurii de frontiera, MAGIC - Instrumente de comunicare si management in domeniul dezvoltarii socio economice in regiunea de granita finantate prin Programul de vecinatate Romania Ucraina 2004 2006
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
32342410-9-Echipament de sonorizare (Rev.2)
38112100-4-Sisteme de navigare si de pozitionare globala (GPS sau echivalente) (Rev.2)
38652100-1-Aparate de proiectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Echipamente IT in cadrul proiectuluiECOTUR-turism in zona transcarpatica format din: - 2 buc Laptop- 2 buc Videoproiector- 4 buc Calculator tip desktop- 4 buc Ecran proiectie- 2 buc InfotouchLot 2 - Echipamente IT in cadrul proiectuluiGRANITA MM - dezvoltarea si managementul infrastructurii de frontieraformat din: - 2 buc Calculator inclusiv licente de operare- 2 buc Imprimanta color de retea- 1 buc Multifunctionala- 1 buc Videoproiector- 1 buc Ecran proiectie electric de perete- 1 buc Ecran proiectie plasmaLot 3 - Echipamente IT in cadrul proiectuluiMAGIC - instrumente de comunicare si management in domeniul dezvoltarii socio economice in regiunea de granita format din: - 17 buc Calculator +sistem de operare+MS OFFICE- 1 buc Videoproiector- 1 buc Copiator color cu functie de retea- 1 buc Imprimanta de retea- 2 buc PDA+GPS+harti- 1 buc Ecran proiectie 1, 5 mLot 4 - Sistem de traducere simultana in cadrul proiectelor GRANITA MM - dezvoltarea si managementul infrastructurii de frontiera si MAGIC - instrumente de comunicare si management in domeniul dezvoltarii socio economice in regiunea de granita - 2 buc Sistem de traducere simultana 2+40
Valoarea estimata fara TVA: 80, 608EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in functie de loturile pe care se depun oferte: Lot 1 Nu se solicitaLot 2 Nu se solicitaLot 3:1.500 RONLot 4:1.500 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Comunitatii Europene (Phare)Bugetul de stat (cofinantare nationala)Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura;Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului sau echivalent;Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie nationala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatiile financiare pentru ani2006 si 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- conform ultimului bilant contabil anual, operatorul economic trebuie sa inregistreze profit net- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi cel putin de doua (2) ori valoarea estimata a contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Recomandari din partea altor beneficiari;declaratie privind dotarile specifice;Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;Curriculum vitae pentru personalul cheie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin 3 proiecte similare;cerinta minime de logistica: o autoutilitara de transport marfa;
-cerinte minime personal: Coordonator/director tehnic specializat cu cel putin 5 ani de experienta in domeniu, Inginer minim 3 ani de experienta in domeniu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.12.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.01.2009 11:00
Locul: Consiliul judetean Maramures, camera 126, sau 222, in functie de numarul de participanti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Maramures, Biroul juridic, coordonare autoritati locale
Adresa postala: str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel.0262215090, Email: [email protected], Fax: 0262 211947, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2008 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer