Licitatie Publica - furnizare echipament militar
Anunt de participare numarul 8290/31.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATII
Adresa postala: str. Sabarului nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN ENACHE, Tel.457.01.55, Email: [email protected], Fax: 457.01.55
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare echipament militar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
aricole echipament militar barbati si femei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18115300-1 - Uniforme militare (Rev.1)
19313000-3-Incaltaminte cu fete de piele (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
307.180 buc.aricole echipament militar barbati
49.740 buc. articole echipament militar femei
Valoarea estimata fara TVA: 4, 487, 606EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 22.06.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - de la 110 lei pana la 110.000 lei conform fisei de dategarantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform art.44 alin.(2)din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice eliberat de MFP-ANAF, certificat privind impozite si taxe locale, pentru persoane fizice/juridice straine documente care dovedesc inregistrarea/atestarea d.p.d.v. profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)cifra de afaceri medie anuala din ultimii 3 ani
2)bilanturi contabile pe ultimii 3 ani sauscrisoare de bonitate din partea unei banci din care sa rezulte cifra medie anuala pe ultimii trei ani, lichiditatea generala si solvabilitate patrimoniala
3)declaratie privind cifra de afaceri medie anuala din ultimii trei ani , lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) de la 12.860 lei pana la 8.129.000 lei2) lichiditate generala >=100%solvabilitate patrimoniala>=30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)dovada livrarii unor produse similare in anul 2006, prin prezentarea unui contract2)implementarea sistemului de asigurare a calitatii (din seria ISO) sau orice alte sisteme echivalente in Uniunea Europeana;
3)se vor prezenta rapoarte de incercare pentru materiile prime care au specificatie tehnica corespunzatoare caietelor de sarcini, emise de laboratoarele de profil acreditate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) valori contract de la 1.540 lei pana 1.625.620 lei conform fisei de date
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3096/30.03.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2007 14:30
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: prin depunere la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2007 14:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2007 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare a ofertelor din partea autoritatii contractante si delegatii imputernuciti din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5 SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050019, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATILOR
Adresa postala: STR.STRAVOPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030081, Romania, Tel.3104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATII
Adresa postala: str.Saburului, nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Tel.457.01.55, Email: [email protected], Fax: 457.01.55
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2007 14:18