Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipament pentru degivrare suprafete aeroportuare la Aeroportul Oradea


Anunt de participare (utilitati) numarul 147704/05.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A. AEROPORTUL ORADEA
Adresa postala: STRADA CALEA ARADULUI, NR. 80, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410223, Romania, Punct(e) de contact: Cosmin MATESAN, Tel. +40 259416082, Email: [email protected], Fax: +40 259455641, Adresa internet (URL): www.aeroportoradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SIEG - Serviciu de interes economic general
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare echipament pentru degivrare suprafete aeroportuare la Aeroportul Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Bihor, Oradea, Calea Aradului nr. 80, 410223
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipament pentru degivrare suprafete aeroportuare la Aeroportul Oradea pentru sezonul rece, autopropulsat, compact, proiectat pentru degivarea suprafetelor aeroportuare prin imprastierea/pulverizarea agentilor de degivrare lichizi si solizi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
71632000-7-Servicii de testare tehnica (Rev.2)
79632000-3-Servicii de formare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare 1 (una) bucata echipament pentru degivrare suprafete aeroportuare la Aeroportul Oradea, autopropulsat, compact, proiectat pentru degivarea suprafetelor aeroportuare prin imprastierea/pulverizarea agentilor de degivrare lichizi si solizi.
Servicii de testare si punere in functiune a echipamentului si de autorizare de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana (in vederea utilizarii echipamentului conform destinatiei).
Servicii de scolarizare si instruire a personalului utilizator al echipamentului.
Servicii de leasing financiar in vederea asigurarii finantarii partiale a echipamentului
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
210 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie in suma fixa: 8.000 euro. Pentru calculul echivalentei, care va fi avut in vedere la conversia valorii eferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda, se va aplica cursul euro/alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei raportat la data publicarii anuntului de participare in S.E.A.P.. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin. 1 din H.G. 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Autoritatea contractanta are dreptul de a inregistra garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita (sau o parte a acesteia, dupa caz), atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
- in situatia prevazuta de art. 278ยน din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv in situatia in care ofertantul depune contestatie la C.N.S.C., iar contestatia depusa este respinsa.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in S.E.A.P..Pentru I.M.M.- uri se accepta reducerea garantiilor de participare conform legislatiei in vigoare cu conditia ca ofertantul sa faca dovada ca este I.M.M.. In cazul in care ofertele nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, acestea vor fi respinse. Se constituie in cuantum de 10 % din valoarea contractului de furnizare fara T.V.A. si se va constitui prin: - retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform prevederilor H.G. nr. 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, recomandabil sau de preferat sa fie emis de catre o banca sau societate cu corespondent in Romania, care va fi depus in termen de 5 zile de la data incheierii contractului.- depunerea la casierie a unor sume in numerarOfertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de diminuarea cu 50 % a garantiei de buna executie stabilite in fisa de date a achizitiei, conform art. 16 alin.(2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare de la Consiliul Judetean Bihor si venituri proprii ale autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006)
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
Declaratia va trebui prezentata si de catre tertul sustinator, dupa caz.
Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formularul nr. 1A
Cerinta nr. 2: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006)
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
De asemenea, Formularul nr. 1B - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181 lit. a, c indice 1 si d din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006) va trebui prezentata si de catre tertul sustinator, dupa caz.
Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formularul nr. 1B
Cerinta nr. 3: Formular ECI* - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69*1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Formularul va trebui prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, dupa caz
Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formularul ECI
*Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante:
1.Numele si Prenumele: Gheorghe PASC
Functia pe care o detine in cadrul autoritatii contractante prin raportare la implicarea in procesul de achizitie publica: Director general al R.A. Aeroportul Oradea si Presedinte Consiliu de Administratie
2. Numele si Prenumele: Elisabeta BUBUI
Functia pe care o detine in cadrul autoritatii contractante prin raportare la implicarea in procesul de achizitie publica: Membru in Consiliul de Administratie, reprezentant Consiliul Judetean Bihor
3.Numele si Prenumele: Carmen Georgeta POLMAN
Functia pe care o detine in cadrul autoritatii contractante prin raportare la implicarea in procesul de achizitie publica: Membru in Consiliul de Administratie, reprezentant Ministerul Muncii
4. Numele si Prenumele: Doina DRAGHICI
Functia pe care o detine in cadrul autoritatii contractante prin raportare la implicarea in procesul de achizitie publica: Membru in Consiliul de Administratie, reprezentant Ministerul Finantelor
5. Numele si Prenumele: Laurian ANASTASOF
Functia pe care o detine in cadrul autoritatii contractante prin raportare la implicarea in procesul de achizitie publica: Membru in Consiliul de Administratie, reprezentant Ministerul Apararii Nationale
6. Numele si Prenumele: Marian GHITEA
Functia pe care o detine in cadrul autoritatii contractante prin raportare la implicarea in procesul de achizitie publica: Director Operational R.A. Aeroportul Oradea
7. Numele si Prenumele: Claudia BARAN
Functia pe care o detine in cadrul autoritatii contractante prin raportare la implicarea in procesul de achizitie publica: Contabil Sef R.A. Aeroportul Oradea
8. Numele si Prenumele: Cosmin MATESAN
Functia pe care o detine in cadrul autoritatii contractante prin raportare la implicarea in procesul de achizitie publica: Responsabil Achizitii Publice in cadrul Compartimentului Achizitii Publice si Contracte R.A. Aeroportul Oradea
Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010
Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formularul nr. 31
Cerinta nr. 5: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formularul nr. 32
Formularul va fi prezentat atat de tertii sustinatori cat si de subcontractantii declarati, dupa caz.
Cerinta nr. 6: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara datei limita depunerii ofertelor
Cerinta nr. 7: Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara datei limita depunerii ofertelor.
In cazul unei asocieri, documentele solicitate prin cerintele nr. 6 si 7, vor fi prezentate de fiecare membru al asocierii.
Pentru persoane juridice/fizice straine: Cerintele 6 si 7 vor putea fi dovedite prin prezentarea de formulare eliberate de autoritatile competente din tara unde ofertantul este rezident si care dovedesc faptul si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.
Nota: In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin.(4) din HG nr. 925/2006 Cerinta nr. 1: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta certificatul constatator conform cerintei
Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatator emis de ORC, in original sau copie legalizata.
Cerinta nr. 2: Detinerea unui Certificat de autorizare valabil sau documetul de acceptare, eliberat de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana pentru prestarea de activitati in domeniul aviatiei civile, respectiv pentru:
- Distribuire/furnizare materii prime, materiale, echipamente, (auto)vehicule speciale, instalatii si sisteme cu specific aeroportuar sau conex, destinate si utilizate in categoriile de activitati mentionate mai sus sau pentru intretinerea si functionarea aeroporturilor
Solicitarea este conform Reglementarii Aeronautice Civile Romane din 18 decembrie 2006 privind autorizarea agentilor aeronautici civili in domeniul aeroportuar - RACR-AD-AACDA(Ordinul nr. 2459/2006, Monitorul Oficial nr. 1056 din 30 decembrie 2006).
Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta documentul privind certificarea conform cerintei
Persoane juridice/fizice straine: Cerinta nr. 1: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, in limba romana.
Modalitatea de indeplinire: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Cerinta nr. 2: Detinerea unui Certificat de autorizare valabil sau document de acceptare, eliberat de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana/emis de autoritatile competente din tara unde ofertantul este rezident, pentru prestarea de activitati in domeniul aviatiei civile, respectivpentru:
- Distribuire/furnizare materii prime, materiale, echipamente, (auto)vehicule speciale, instalatii si sisteme cu specific aeroportuar sau conex, destinate si utilizate in categoriile de activitati mentionate mai sus sau pentru intretinerea si functionarea aeroporturilor
Solicitarea este conform Reglementarii Aeronautice Civile Romanedin 18 decembrie 2006 privind autorizarea agentilor aeronautici civili in domeniul aeroportuar - RACR-AD-AACDA(Ordinul nr. 2459/2006, Monitorul Oficial nr. 1056 din 30 decembrie 2006)
Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta documentul privind certificarea conform cerintei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Informatii generale si declararea mediei cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani.Nivelul solicitat al mediei cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egal cu suma de 800.000 euro.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa declare media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, indeplinirea cerintei se realizeaza prin cumul.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul nr. 2
Ofertantul va putea prezenta si alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a cerintei, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta documentul solicitat.
*Pentru calculul echivalentei ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente mediei cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani constituita intr-o alta moneda, se va aplica cursul mediu anual euro/alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei raportat la data publicarii anuntului de participare in S.E.A.P..
Cerinta nr. 2: Situatii financiare anuale (simplificate) - Bilant contabil/extras bilant (in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul) pentru perioada 01.01.2012 - 31.12.2012.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea de situatii financiare anuale (simplificate) - Bilant contabil sau extrase de bilant pentru perioada solicitata. In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.
Cerinta nr. 3: Angajament Tert sustinator financiar, in ceea ce priveste sustinerea financiara a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economiciPersoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul nr. 8
Angajamentul nu va fi prezentat de catre ofertantii pentru care nu este necesara sustinerea financiara de catre alta persoana/tert pentru indeplinirea contractului de achizitie public
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, cuprinzand valori, perioade de livrare/furnizare si beneficiari, insotita de certificate/documente de livrari confirmate pentru cele mai importante livrari, din care cel putin unul pentru un contract similar (furnizare echipament pentru degivrarea suprafetelor de miscare aeroportuare)
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul nr. 5. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Conditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare se considera indeplinita prin prezentarea a cel putin unui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar pentru un contract similar (echipament pentru degivrarea suprafetelor de miscare aeroportuare).
In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Cerinta nr. 2: Dovezi de instruire a personalului pentru perioada de garantie acordata produsului
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea unei/unor dovezi de instruire a personalului pentru perioada de garantie acordata produsului referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pentru perioada de garantie a produsului furnizat
Cerinta nr. 3: Informatii privind asocierea: Ofertantii se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prin cerere de oferta, prezentand o oferta comuna
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul nr. 15
In cazul in care oferta care va fi declarata castigatoare va fi o oferta depusa in comun de mai multi operatori economici, asocierea ofertantilor respectivi in scopul indeplinirii contractului va fi legalizata la data semnarii contractului.
Cerinta nr. 4: Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici (dupa caz): Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici
Modalitatea de indeplinire
Daca se indeplinesc conditiile stipulate la art. 190 din O.U.G. nr. 34 din 19 aprilie 2006, se va completa si prezenta, dupa caz, Formularul nr. 9
Angajamentul solicitat nu va fi prezentat de catre ofertantii pentru care nu este necesara sustinerea tehnica ? profesionala de catre alta persoana/tert pentru indeplinirea contractului de furnizare
Cerinta nr. 5. Informatii privind conformitatea produsului ofertat in vederea utilizarii pe aerodromuri: Certificari care sa ateste conformitatea produsului ofertat, respectiv avizarea specificatiilor tehnice ale echipamentului ofertat de catre Regia Autonoma Autoritatea Aeronautica Civila Romana (A.A.C.R.), conform Ordin nr. 66/2008
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta avizul A.A.C.R. pentru specificatiile tehnice ale echipamentului ofertat.
Cerinta nr. 1: Documente care atesta certificarea pentru sistemul de management al calitatii conform standardului SR EN ISO-9001/2008 sau echivalent
*Nota 1: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, certificarea se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte pentru partea din contract pe care o indeplineste.
*Nota 2: Cerinta privind certificarea din seria ISO 9001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tert sustinator)
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta documente care atesta certificarea pentru sistemul de management al calitatii conform standardului SR EN ISO-9001/2008 sau echivalent. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul in care operatorul economic nu detine certificat de calitate astfel cum este solicitat, acesta poate prezentaalte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a putea participa la etapa finala de licitatie electronica, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in S.E.A.P.. Informatii privind modul de inscriere si modul de utilizare a aplicatiei S.E.A.P. de catre ofertanti se gasesc la adresa www.cnmsi.ro. La etapa finala de licitatie electronica vor participa numai ofertantii care au depus oferte admisibile si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre autoritatea contractanta. Data la care se va desfasura licitatia electronica va fi comunicata operatorilor economici prin invitatia de participare. Etapa finala de licitatie electronica se va desfasura intr-o singura runda. Intervalul orar (24 ore) in care se va desfasura runda va fi atribuit automat de catre sistem. Elementul care face obiectul procesului de ofertare este pretul. Ofertele depuse de operatorii economici, in cadrul licitatiei electronice, nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze. Operatorii economici au posibilitatea de a-si determina pozitia pe care o ocupa in clasament, intrucat pe toata perioada desfasurarii rundei electronice acestia pot vizualiza pozitia pe care se afla. In cazul in care ofertantul nu modifica oferta initiala, la stabilirea clasamentului final, S.E.A.P. va lua in considerare oferta depusa anterior, oferta introdusa in sistem la initierea licitatiei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Modalitatea de departajare va tine cont de continutul ofertei, respectiv al propunerii financiare si/sau tehnice, si nu de cerintele de calificare/selectie. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba sau sa detina un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic. Acest program este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256*2 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Cabinet de avocat Adrian COSTEA ? colaborator si reprezentant legal al R.A. Aeroportul Oradea
Adresa postala: Calea Aradului nr. 80, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410223, Romania, Tel. +40 259416082, Email: [email protected], Fax: +40 259455641
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2013 14:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer