Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE ECHIPAMENT PENTRU SISTEMUL DE CONTROL SI ACHIZITIE DATE (SCADA)


Anunt de participare (utilitati) numarul 5200/13.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Corina BARARU, Tel.+4 (021) 203 82 81, Fax: +4 (021) 316 98 04, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SNN SA - Sucursala CNE INVEST Cernavoda
Adresa postala: str. Medgidiei nr. 3, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Tel.0241-237760 Int. 6441 & 6442, In atentia: Elena ONTELUS, Fax: 0241-239266 sau 239268
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SNN SA - Sucursala CNE INVEST Cernavoda
Adresa postala: str. Medgidiei nr. 3, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Tel.0241-237760 Int. 6441 & 6442, In atentia: Elena ONTELUS, Fax: 0241-239266 sau 239268
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SNN SA - Sucursala CNE INVEST Cernavoda
Adresa postala: str. Medgidiei nr. 3, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Tel.0241-237760 Int. 6441 & 6442, In atentia: Elena ONTELUS, Fax: 0241-239266 sau 239268
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FURNIZARE ECHIPAMENT PENTRU SISTEMUL DE CONTROL SI ACHIZITIE DATE (SCADA)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sucursala CNE INVEST Cernavoda
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE ECHIPAMENT PENTRU SISTEMUL DE CONTROL SI ACHIZITIE DATE (SCADA)INCLUSIV SERVICII DE PROIECTARE, CONFIGURARE, SERVICII SUPORT IN SANTIER, SERVICII PENTRU SUDAREA SI CONECTAREA CABLURILOR OPTICE, SERVICII DE INTERFATA CALCULATOARE ACCES CU DCC-URILE UNITATII 2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30232000-4 - Diverse tipuri de echipamente computerizate (Rev.1)
31224000-2-Conexiuni si elemente de contact (Rev.1)
31330000-8-Cablu coaxial (Rev.1)
31340000-1-Accesorii de cablu, izolate (Rev.1)
31352000-8-Cabluri cu fibre optice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
FURNIZARE ECHIPAMENT PENTRU SISTEMUL DE CONTROL SI ACHIZITIE DATE (SCADA)
Valoarea estimata fara TVA: 230, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare 15500 lei, echiv. a 4.500 euro.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea of. castigatori in scopul indeplinirii contr. va fi legalizata cu desemnarea unui lider de asociatie fara ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua pers. jurid.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratii privind eligibilitatea
b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
c) Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Prezentarea unei liste de livrari de sisteme hardware si software de complexitate asemanatoare, din care una in valoare de cel putin 150.000 Euro.
2) Se solicita Certificarea de integrator de sisteme cu o vechime de cel putin 3 ani pentru produsele ofertate, certificare facuta de fabricantul componentelor principale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
55%
Descriere:
2.
Durata livrare
5%
Descriere:
3.
Numar total de zile pentru finalizarea serviciilor
10%
Descriere:
4.
Timpul mediu intre doua defectari justificat
10%
Descriere:
5.
Timpul de raspuns la solicitare in caz de defect in perioada de garantie maximum 48 ore
10%
Descriere:
6.
Perioada de garantie solicitata minimum 24 luni de la finalizarea contractului
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2007 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2007 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2007 13:30
Locul: Sucursala CNE INVEST Cernavoda
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care nici un operator economic nu prezinta oferte pentru integratori certificati conform cerintelor de la puntul 2, acestia se califica sub rezerva de a prezenta cel putin o lista a principalelor livrari de produse si prestari de servicii similare cu cele solicitate, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiar, confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiar, conform solicitarii de la art. 4.4, lit. 4.GARANTII: Ofertantul, persoana fizica/juridica straina poate prezenta garantia de participare exprimata intr-o valoare echivalenta a unei valute liber convertibila, respectiv in Euro (sau alta valuta dupa caz).Pentru persoanele fizice/juridice romane: Scrisoare de Garantie Bancara, sau Ordin de Plata in contul de Garantii pentru Participare la Licitatii al SNN Bucuresti (cod IBAN RO094RNCB0072049718520001 deschis la BCR Sector 1 Bucuresti), vizat de Banca.DURATA CONTRACT: Echipamentele trebuie sa fie livrate cat mai repede posibil, dar nu mai tarziu de 5 luni de la semnarea contractului; Serviciile vor fi prestate in interval de maxim 1 an de la livrarea echipamentelor, prin notificarea Prestatorului cu cel putin 15 zile calendaristice in avans, in functie de limitarile impuse de starea operationala a centralei.DESCRIERE SI CANTITATI PRODUSE: Dulap sistem SCADA 1 buc.Papuc pentru cablu fibra optica70 buc.Conector tip RJ-45200 buc.Cablu ecranat 1.500 mCablu fibra optica 12 COND 62, 5/125 UM MULTIMODE300 mCablu fibra optica 8COND 62, 5/125 UM MULTIMODE150 mCalculatoare de acces la DCC3 bucAnsamblu antena pentru comunicatii4 buc.Desene de proiectare 1 lotManuale intretinere, operare & instalare 1 lotServicii desemnate 1 lotCertificate de garantie 1 lotCertificate de conformitate 1 lotDocumentatie conform listei de control proceduri 1 lotLista de piese de schimb 1 lotPiese de schimb sugerate de fabricant1 lot
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021.311.80.90, Fax: 021.311.80.95
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic, Contencios
Adresa postala: Str. Polona, nr.65, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2007 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer