Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente / dotari in cadrul Proiectului "Modernizare Ambulatoriu Integrat al Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti"


Anunt de participare numarul 93626/02.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Moinesti
Adresa postala: str. V. Alecsandri, nr. 14, Localitatea: Moinesti, Cod postal: 605400, Romania, Punct(e) de contact: Rodica Bejan, Tel.0234363680, In atentia: d-nei Iustina Petecuta, Email: [email protected], Fax: 0234365428, Adresa internet (URL): www.moinesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente / dotari in cadrul Proiectului "Modernizare Ambulatoriu Integrat al Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal de Urgenta Moinesti
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamentele / dotarile ce se vor achizitiona sunt descrise in Sectiunea a-II-a - Caietul de sarcini din documentatia de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
39100000-3-Mobilier (Rev.2)
39711110-3-Frigidere cu congelator (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: Achizitionare a 39 echipamente medicale pentru dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti, conform caietului de sarcini.
Lotul 2: Achizitionare a 6 echipamente medicale pentru dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti, conform caietului de sarcini.
Lotul 3: Achizitionarea unui aparat Roentgen pentru dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti, conform caietului de sarcini.
Lotul 4: Achizitionare a 4 echipamente medicale pentru dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti, conform caietului de sarcini.
Lotul 5: Achizitionare a 2 echipamente medicale pentru dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti, conform caietului de sarcini.
Lotul 6: Achizitionarea unei Linii de dezinfectie aparatura optica pentru dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti, conform caietului de sarcini.
Lotul 7: Achizitionare a 4 echipamente medicale pentru dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti, conform caietului de sarcini.
Lotul 8: Achizitionarea unui Encefalograf pentru dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti, conform caietului de sarcini.
Lotul 9: Achizitionare a 9 echipamente medicale pentru dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti, conform caietului de sarcini.
Lotul 10: Achizitionare a 17 echipamente medicale pentru dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti, conform caietului de sarcini.
Lotul 11: Achizitionare a 2 echipamente medicale pentru dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti, conform caietului de sarcini.
Lotul 12: Achizitionare unui audiometru si a unui scaun de consultatii pentru dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti, conform caietului de sarcini.
Lotul 13: Achizitionare a 120 piese de mobilier specific medical pentru dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti, conform caietului de sarcini.
Lotul 14: Achizitionare a 10 aparate frigorifice si a 3 aragaze pentru dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti, conform caietului de sarcini.
Lotul 15: Achizitionare a 45 piese de echipamenthardware si soft ware pentru dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 760, 684.03RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
G.p.-1:700LEI, 2:2.500LEI, 3:6.300LEI, 4:9.500LEI, 5:2.700LEI, 6:900LEI, 7:450 LEI, 8:1.000LEI, 9:1.800LEI, 10:5.300LEI, 11:300LEI, 12:200LEI, 13:1.000LEI, 14:150LEI, 15:1.200LEI.G.b.e.: 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantare UE, bugetul de stat, bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. prvind eligibilitatea anexa 7.2.2.12.A; decl. privind neincadrarea in aprevederile art. 181; Decl. privind calitatea de participant la procedura; pt. persoanele juridice romane: Certif. constatator privind indepl. Obligatiilor exigibile de plata a taxlor catre bugetul local si bugetul de stat; pt. persoanele juridice straine: documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor catre bugetul de stat si bugetul local (doc. prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana; pt. persoanele juridice/fizice romane: Certificat de inregistrare (CUI), Certificat constatator emis de ORC; pt. persoanele juridice / fizice straine: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridical, Certificat de rezidenta fiscala, Decl. Pe propria raspundere de indeplinire a unor conditii in cazul declararii ofertei sale ca fiind castigatoare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular informatii generaleIG; Bilanturile contabile si conturile de profit si pierderi pt anii 2007, 2008, 2009, sau bilanturile contabile si conturile de profit si pierderi pe anii 2007, 2008 si balanta contabila la finele anului 2009; pt. Persoanele juridice straine: Documente contabile pentru anii 2007, 2008, 2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani - 2007, 2008, 2009 sa fie mai mare sau egala cu: Lotul 1:70.000 lei, Lotul 2:280.000 lei, Lotul 3:630.000 lei, Lotul 4:950.000 lei, Lotul :270.000 lei, Lotul 6:90.000 lei, Lotul 7:45.000 lei, Lotul 8:100.000 lei, Lotul 9:185.000 lei, Lotul 10:530.000 lei, Lotul 11:30.000 lei, Lotul 12:20.000 lei, Lotul 13:100.000 lei, Lotul 14:15.000 lei, Lotul 15:120.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere anexa 7.2.12.I; CV-uri personal autorizat responsabil cu instruirea personalului tehnic; Decl. Privind subcontractantii- anexa 7.2.2.12 G; Decl. privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani anexa 7.2.2.12D; Formulare experienta similara -ES; Recomandari, copii contracte mentionate in anexa 7.2.2.12D; Prezentarea a cel putin unui contract de produse de natura similara; Certificat ISO 9001; Certificat ISO 13485(loturi 1-12); Certificat OHSAS18001(loturi 1-12 si 15); Certificat ISO 14001(loturi 1-12 si 15); pt. Loturile 1-12: Aviz de functionare pentru comercializare dispozitive medicale, Certificat de inregistrare dispozitive medicale si Aviz de functionare pentru activitatea de service, emise de Ministerul Sanatatii, precum si Autorizarea de la producator pt furnizarea echipamentelor; pt. Lotul 15: Certificat NATO sau cod NCAGE, decl. ECO a produsului, Decl. de conformitate a produsului, Autorizare de la producator pentru furnizarea echipamentelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor demonstra experienta in domeniu prin prezentarea a cel putin unui contract de produse de natura similara - finalizat in ultimii 3 ani in val. min. de: Lotul 1:35.000 lei, Lotul 2:140.000 lei, Lotul 3:315.000 lei, Lotul 4:490.000 lei, Lotul 5:135.000 lei, Lotul 6:45.000 lei, Lotul 7:24.000 lei, Lotul 8:50.000 lei, Lotul 9:94.000 lei, Lotul 10:265.000 lei, Lotul 11:16.000 lei, Lotul 12:10.000 lei, Lotul 13:50.000 lei, Lotul 14:8.500 lei, Lotul nr. 15:60.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3. Imbunatatirea infrastructurii sociale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Judecatoria Moinesti
Adresa postala: str. V. Alecsandri, nr. 34, Localitatea: Moinesti, Cod postal: 605400, Romania, Tel.0234365662, Email: [email protected], Fax: 0234365530
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul Unitatii administrativ teritoriale Municipiul Moinesti
Adresa postala: str. V. Alecsandri, nr. 14, Localitatea: Moinesti, Cod postal: 605400, Romania, Tel.0234363680, Email: [email protected], Fax: 0234365428, Adresa internet (URL): www.moinesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.01.2010 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer