Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente


Anunt de participare numarul 65340/02.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia pentru Dezvoltare Regionala Centru
Adresa postala: Piata Consiliului Europei nr.32D, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510096, Romania, Punct(e) de contact: Dan Popa, Tel.0258-818616, Email: [email protected], Fax: 0258-818613, Adresa internet (URL): www.adrcentru.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
Altele: Dezvoltare Regionala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul ADR Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare achipamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
32342410-9-Echipament de sonorizare (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT I
1. STATII DE LUCRU 15 buc
2. SERVER DE FISIERE PENTRU SALVAREA DATELOR3. COMPUTER PORTABIL LAPTOP - 1 BUC
4. LICENTE SOFTWARE
5. IMPRIMANTA LASER MONOCROM 6buc
6. Multifunctionala LASER MONOCROM 6buc
7. VIDEOPROIECTOR
LOT II
1. COMPUTER PORTABIL LAPTOP - 2 BUC
2. LICENTE SOFTWARE
3. IMPIMANTA PORTABILA
4. IMPRIMANTA LASER COLOR
5. COPIATOR COLOR
6. Dispozitive de transport dateHDD portabil 2, 5 USB 2.0 2 buc
7. Videoproiectorfix + dispozitiv de fixare in tavan
LOT III
1. Ecrane de proiectie fix si mobil
2. Laminator A3 1 buc
3. Trimmer- 1 buc
4. Aparat de indosariat 1 buc
5. Distrugator / Tocator de hartie 1 buc
LOT IV
1. sistem sonorizare mobil: boxe active, mixer, microfoane fara fir, cabluri conexiune
2. sistem de sonorizare fix3. Sistem conferinta
LOT V
1. APARAT FOTO (Professional cu accesorii) 1 buc
2. camera video + accesorii
LOT VI
1. Module centrala telefonica
Valoarea estimata fara TVA: 317, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii - Contract Asistenta Tehnica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere suau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate , Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul generalCertificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza Teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul localCertificat constatator emis de oficiul registrului comertuluiDocumente care dovedesc capacitatea ofertantului de a efectua service post vanzare in localiatatiile unde exista Birouri Externe ale ADR Centru(Sibiu, Brasov , Mures, Harghita, Covasna)obligatorii pentru lotul I si lotul II
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 anideclararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: incheierea a trei contracte similare cu valoare de minim 25.000 RON(obligatoriu doar pentru LOT I)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2008 15:00
Locul: Sediul ADR Centru
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite legal de catre operatorii economici care depun oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa 6 POR -Aistenta Tehnica
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Departamentului de Consultanta Juridica si Arbitraj Comercial
Adresa postala: Str. Frederick Mistral nr.3, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510110, Romania, Tel.811772, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ADR Centru
Adresa postala: Piata Consiliul Europei nr.32D, Localitatea: Alba iulia, Cod postal: 510096, Romania, Tel.0258818616, Email: [email protected], Fax: 0258818613
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2008 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer