Licitatie Publica - Furnizare echipamente bunuri - autogunoiera - pentru proiectul PHARE ,, Sistem de gestionare a deseurilor menajere in zona de Nord-Vest a judetului Arges'
Anunt de participare numarul 39953/26.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA CEPARI
Adresa postala: Primaria comunei Cepari, jud. Arges, ,Localitatea: Ceparii Pamanteni, Cod postal: 117232, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE MINCULETE, Tel.0248545043, Email: [email protected], Fax: 0248545043
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente bunuri - autogunoiera - pentru proiectul PHARE , , Sistem de gestionare a deseurilor menajere in zona de Nord-Vest a judetului Arges'
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Primariei Cepari, judetul Arges, Romania.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipamente si bunuri - autogunoiera - in comuna Cepari, judetul Arges
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare echipamente si bunuri - Autogunoiera 12mc - 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 6500 lei, garantia de buna executie 5 % din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- fonduri europene - PHARE - surse propri cofinantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- persoane juridice - persoane fizice - asociere de persoane juridice
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privindeligibilitatea
- declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, contributia pentru asigurarile sociale de stat si de asigurarile de accidente de munca si boli profesionale ( HG 2269/09.12.2004) care sa ateste ca firma ofertanta nu se incadreaza cu datorii, valabile la data depunerii ofertelor; Certificate constatatoare emise de organele competente, in original sau copie legalizate
- certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului- declaratie privind calitatea de participant la procedura
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
- pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana.
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, certificat de rezidenta fiscala valabil pentru anul calendaristic in curs in traducere legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil pe anii 2004, 2005, 2006
- demonstrarea cifrei de afaceripe ultimii 3 anipentru ofertantii nerezinti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie cu lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani; realizarea a cel putin un contract similar; recomandari de la minim 2 beneficiari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.12.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu chitanta la Sediul autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.12.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.12.2007 10:00
Locul: Primaria Cepari, jud, Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- ofertantii sau reprezentantii ofertantilor ( in baza unei imputerniciri)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiect PHARE - RO-2004/016-722.04.01.04.01.01.-29 , , Colectare selectiva a deseurilor in comuna Cepari, judetul Arges
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Pitesti
Adresa postala: Str. Victoriei nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf. OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Cepari
Adresa postala: Comuna Cepari, judetul Arges, ,Localitatea: Cepari, Cod postal: 117232, Romania, Tel.0248545043, Email: [email protected], Fax: 0248545043
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2007 16:35