Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente colectare deseuri (compostoare individuale si containere tip clopot) in cadrul proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Dolj?


Anunt de participare numarul 144801/06.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Ungureanu Cristian, Bala Cristian, Tel. +40 251408208/+40 251408214, In atentia: Bala Cristian, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 251408245, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente colectare deseuri (compostoare individuale si containere tip clopot) in cadrulproiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Dolj?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Judetul Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie livrarea, instalarea si punerea in functiune deechipamente de colectare deseuri: compostoare individuale si containere tip clopot, in cadrulproiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Dolj?, inclusiv prestarea serviciile accesorii aferente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39234000-1 - Cutii de compost (Rev.2)
44613800-8-Containere pentru deseuri (Rev.2)
51500000-7-Servicii de instalare de echipamente si utilaje (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Compostoare individuale: 102.985 bucati
2.Containere tip clopot capacitate 1, 1 metri cubi: 3.647 bucati
?Pentru deseuri hartie/carton culoare albastra- 1.216 buc
?Pentru deseuri plastic/metal culoare galbena - 1.215 buc
?Pentru deseuri de sticla culoare verde - 1.216 buc
3.Containere tip clopot/igloo capacitate 3 metri cubi: 226 bucati
4.Containere metalice de 1, 1 metri cubi pentru colectarea deseurilor biodegradabile: 33 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 26, 737, 003RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Conf. art.86 alin.(1) din HG 925/2006, pentru suma de 534.000 lei. Prin virament bancar, contul C.J.Dolj este RO58TREZ2915006XXX000178, Trez. Craiova, CIF 4417150. Prin Scris de garantie bancara - Formularul 18. Garant departicip trebuie sa fie irevocabila si se va prezenta in original.Docum de garantare trebuie sa contina mentiunea ca: ?In masura in care CNSC a respins contestatia formulata de ofertant in cadrul procedurii de atribuire mentionate, sau contestatorul renunta la contestestatie, cu exceptia situatiei in care renuntarea la contestatie a fost realizata ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, in condit art. 256^3 alin.(1) din OUG 34/2006 ne obligam fata de C.J.Dolj sa platim suma de 10.233, 70lei, determ conf art.278^1 din OUG 34/2006Retin garant de particip conf art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate situat de retinere in instrumentul de garantare. In cazul in care ofert este o asociere, ptr. a putea beneficia de reducerea cerintei privind val garant. de particip la 50 %, fiecare asociat treb sa se incadreze in categ IMM, conf Legii nr.346/2004. Ofertantul individ. sau ofert. asociati, care solicita reduc cerintei privind val garant de particip la 50 %, vor prezenta o decl pe proprie raspundere, conf Anexei 1 din Legea346/2004 din care sa rez ca se incadreaza in categ IMM-urilor. Per de valab a garant de particip va fi de 90 zile de la data lim de depun a ofertelor. In cazul extinderii perioad de valabil a ofertei, perioada de valabil a garant ptr particip va fi prelungita in mod coresp.Dispoz art.278?1 din OUG 34/2006 se vor aplica in mod corespunzat. Echiv. pentru o garant de particip depusa in alta moneda decat leul se va face la cursul leu/valuta afisat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. 10 % din val contract de achiz publica incheiat, fara TVA. Garantia de buna exec se va constitui in oricare dintre formele prevazute la art.90 alin.(1)-(3)din HG 925/2006, in termen de 10 zile de la semnarea contractului. Instrument nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termen de valabilit si trebuie sa prevada daca plata se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declarat acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Daca partile convin, garant se poate constitui si prin retineri successive, contractantul deschizand la unitatea Trez de Stat din cadrul organului fiscal competent in administrarea lui un cont de disponibil distinct la dispozitia A.C. in care depune cel putin 0, 5% din pretul contractului.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului trebuie sa fie cel putin egala cu durata contractului. In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 privind stimul infiintarii si dezvol intrepr mici si mijlocii), garantia de buna executie se poate constitui in proportie de 50% din cuantumul precizat. In cazul unei asocieri, Liderul Asociatiei va face dovada constit garantiei de buna executie.Restit garantiei de buna executie se va face conf H.G.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS MEDIU?Axa prioritara 2, Domeniul Major de Interventie 1, Fondul European de Dezvoltare (FEDR) si Fondul de Coeziune, Buget de stat, Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Prezentarea declaratiilor privind eligibilitatea.
A1)Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34 /2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 1).
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 1.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.A2 )Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 2).
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte aceasta declaratie Formularul 2 si sa faca referire doar la lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
b)Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant.
Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 3.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauzab) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.
In caz de subcontractare, formularul va fi prezentat si de catre subcontractori.
c)Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.
Se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 4), conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010.
In cazul unei asocieri, liderul de asociere este obligat sa prezinte acest formular.
d)Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.
Persoanele juridice/fizice autorizate romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv:
?certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale;
?certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice.
Acestea se vor prezenta in original sau copii certificate ?conform cu originalul?.
Persoanele juridice/fizice autorizate straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, care sa ateste ca ofertantii nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu legislatia tarii de origine.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.e)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (Formularul 5).
Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante:
ION PRIOTEASA, IOVAN CRISTINEL NICUSOR, IVANOVICI LAURENTIU, STANCU FLORIN IONUT, BARBARASA GHEORGHE, NICOLAE ANDA MIREI, PLUGARU ADRIAN, MIHALCEA LARISA MIHAELA, MAJINA ILEANA, TOMA ZOTY VERONICA, LEONTE ION, LAPADAT MARIN, GHITA ANISOARA, STOICA DAIANA, AVRAMOIU DANIELA, UNGUREANU CRISTIAN AUREL, BERBEC CHIRITOIU MIOARA, BACANU IULIAN, DARAC AURELIA, PAPPA DAN RADU ILIE, PANAIT LIANA, CAPATINA VALENTIN-IULIAN, SURUGIU OCTAVIAN VIOREL, VISAN VIOREL, NITA MARIANA, BALA CRISTIAN, PLACINTESCU ADELA ANA-MARIA, NICU EMILIA VERONICA, BOGHEANU ALINA SABINA, CONSTANTIN DANIELA, TECU MARIANA CORNELIA.
Persoane cu functii de decizie - consilieri judeteni - C.J.Dolj: Avram Cezar Gabriel, Badea Marian, Baragan Stelian, Bercea-Florea Georgica, Bica Gheorghe, Brezniceanu Alexandru, Calin Cosmin-Petrut, Ceana Mihaela, Ciurlin Costica, Dinca Oana Manuela, Drignei Daniel, Dumitrache Silviu-Ionut, Durle Dumitru-Cosmin, Gaina Florea, Irinei MarianIoan, Luica Dorel, Marcea Marcel, Marin Marian Viorel, Marinescu Sofi-Sabin, Mituletu Constantin-Florin, Moise Simona, Mosoiu Constantin, Motoi Nichi-Silviu, Neatu-Breciuga Mihail-Adrian, Odolbasa Victor, Paloiu Marian-Daniel, Soare Mihai, Stancu Florinel, Tarnita Daniela, Tanasescu Alina-Elena, Ursu Andrei-Tudor, Vasile Dorin-Cosmin, Vaduva Fanel, Voiculescu Ion.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceast formular. Formularul va fi prezentat si de catre subcontractant/tertul sustinator, dupacaz.
In situatia in care operatorul economic (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator) se afla intr-una din situatiile prevazute de art.69?1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire, oferta fiind respinsa a)Persoanele juridice romane : Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, care sa cuprinda date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulteca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.Pentru persoanele fizice autorizate se va prezenta un documentin copie certificata ?conform cu originalul? care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectulprezentei achizitii.
Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, pentru partea din contract pe care o va realiza.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata
b)Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Din datele cuprinse in certificate trebuie sa rezulte ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati in conformitate cu obiectul achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani
Cerinta minima: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fieegala sau mai mare de 52.000.000 lei
Se va prezenta Formularul 6 ? Informatii generale, in care se va declara cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Ofertantii vor prezenta documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestora si din care sa reiasa cifra globala de afaceri aferenta anilor 2010, 2011, 2012, in vederea indeplinirii cerin?ei minime de calificare.
Modalitatea de indeplinire
Valorile vor fi exprimate in lei; pentru echivalenta se va folosi cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anul respectiv, astfel:
Pentru anul 2010:1 euro = 4, 2122 lei
Pentru anul 2011:1 euro = 4, 2391 lei
Pentru anul 2012:1 euro = 4, 4593 lei
Pentru celelalte valute, conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) aferent fiecarui an in parte, pentru valuta respectiva.
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele prezentate nu sunt relevante.
In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a cifrei medii de afaceri globale la 50 %, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004.
Ofertantul individual sau ofertantii asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoarea minima a cifrei medii de afaceri globale la 50 %, vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere financiara din partea unui tert sustinator, conform art. 186 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind cifra de afaceri, si tertul sustinator financiar trebuie sa completeze Formularul 6, Formularul 7 si Formularul 5.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta: Formulare nr.5Formulare nr.6Formulare nr.7
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Prezentarea listei principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Ofertantul va trebui sa prezinte lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Formularul 8. In cazul unei asocieri, acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere tehnica si profesionala din partea unui tert sustinator, conform art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului, si tertul sustinator trebuie sa completeze Formularul 8 si Formularul 10 (daca este cazul). In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, conform Formular 10. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)
Cerinta nr. 2
Prezentarea de informatii privind experienta similara.Cerinta minima:
Se solicita ofertantului prezentarea a maxim 5 contracte/procese-verbale de receptie/documente emise sau contrasemnate de beneficiari, prin care sa se confirme livrarea in ultimii 3 ani de produse similare cu produsele supuse procedurii de achizitie publica, a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare decat 26.000.000 lei, fara TVA; Produse similare cu produsele supuse procedurii de achizitie publica, sunt: orice tip de cutii de compost/cutii pentru depozitare/colectare deseuri.
Ultimii 3 ani se vor calcula pana la data limita de depunere a ofertelor.
Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara (Formularul 9) pentru contractele de furnizare prin care ofertantul isi propune sa demonstreze indeplinirea cerintei minime privind experienta similara.
Pentru contractele exprimate in alte monede se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anulin care livrarile au fost efectuate. Ofertantul va prezenta pentru contractele propuse ca experienta similara, certificate/documente de buna executie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar privind livrarea produselor respective, parti relevante din contractele respective sau orice alte documente considerate relevante din care sa reiasa furnizarea de produse similare si valoarea contractelor respective. In cazul in care contractul prezentat ca experienta similara a fost executat in asociere, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime se va calcula in conformitate cu procentul prevazut in contractul de asociere. In acest sens, se solicita documente doveditoaredin care sa rezulte furnizarea de produsesimilare, certificate ?conform cu originalul?.
In cazul in care contractul prezentat ca experienta similara a fost executat ca subcontractant, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime se va calcula in conformitate cu valoarea contractului de subcontractare. In acest sens, se solicita documente doveditoaredin care sa rezulte furnizarea de produsesimilare, certificate ?conform cu originalul?.Documentele solicitate in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.
In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii si documente suplimentare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art.190 alin.(1), (2) si(3) din OUG nr.34/2006. In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr.10in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art.181 lit.a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG 34/2006, prezentand in acest sens Formular nr. 1, 2 si Formular nr.5.
In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare.
Cerinta nr.3Informatii privind asociatii/subcontractantii - Formularul 11.Ofertantul/liderul Asociatiei va completa:
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asocia?i/subcontractanti si specializarea acestora(Formularul 11).
Nu este permisa subcontractarea totala a contractului. Formularul 11 se va completa si in cazul in care nu exista asociati/subcontractanti, cu mentiunea ?nu este cazul?. Daca ofertantul declarat castigator foloseste subcontractanti, operatorul economic ofertant va prezenta Autoritatii Contractante contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inainte de incheierea contractului. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
Cerinta nr. 1
Prezentarea certificatului privind implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, sau echivalent, pentru activitatile care fac obiectul contractului.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Certificatul solicitat trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentat in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului. Nu se accepta operatorii economici in curs de certificare cu exceptia ofertantului/ofertantilor care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea.
Atentie! In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta: Formulare nr.8Formulare nr.10Se va prezenta Formularul nr.9Se va prezenta Formularul nr.11Certificat privind implementarea Standardului de Management alCalitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, sau echivalent, pentru activitatile care fac obiectul contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi ale elementelor ofertei. Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertant respectivi.- Licitatia electronica se va desf intr-o singura runda, o runda = 24 ore;In cazul in care exista mai multe oferte de pret clasate pe locul I (cu preturi egale), acesti ofertanti, vor prezenta , la cererea AC, o noua oferta de pret in plic inchis, la sediul autoritatii contractante.- Pretul de pornire la licitatia electronica va fi pretul, in lei fara TVA, prezent in cadrul procedurii de licitatie deschisa.Atentie!SEAP permite folosirea numai a doua zecimale- In vederea participarii la licitatia electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem- Ofertantul cu pretul cel mai scazut, rezultat in urma licitatiei electronice, are obligatia de a depune in original la sediul autoritatii contractante in termen de 3 zile lucratoare, oferta, refacuta, la valoarea licitata electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.08.2013 12:00
Locul: municipiul Craiova, str.Unirii nr.19, sediul Consiliului Judetean Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatorii UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul "Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Dolj" prin Programul Operational Sectorial de Mediu 2007-2014, Axa prioritara 2, Domeniul Major de Interventie 1, "Dezvoltarea sistemelor integrate de management al deseurilor si reabilitarea siturilor contaminate istoric"
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
Daca, dupa aplicarea criteriului de atribuire, vor exista oferte aflate pe primul loc, care au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea pretului in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).Clauza suspensiva: Procedura de atribuire este initiata sub incidenta prezentei clauze suspensive, in sensul ca inceperea executarii contractului de achizitie este conditionata de incheierea contractului de finantare cu Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice, directia AMPOS MEDIU (fonduri europene), semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor art. 93 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Avand in vedere dispozitiile OUG nr. 34/2006 si HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator dar ordinul de incepere al contractului va fi emis numai in masura in care se va semna contractul de finantare cu Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice.In cazul in care, indiferent de motive, contractul de finantare cu Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice nu se va semna, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de adenunta unilateral contractul.Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg ca Autoritatea Contractanta si/sau Ministerul Mediului nu pot fi considerati raspunzatori pentru vreun prejudiciu in cazul incetarii contractului in conditiile mentionate mai sus, indiferent de natura acestuia si indiferent daca Autoritatea Contractanta si/sau Ministerul Mediului au fost notificati asupra existentei unui asemenea prejudiciu.Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2, alin.1, lit.a)si alin.2 din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Dolj - Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Unirii, nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 020085, Romania, Tel. +40 251408213, Fax: +40 251408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2013 13:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer