Licitatie Publica - Furnizare echipamente colectare deseuri (compostoare individuale si containere tip clopot) in cadrul proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Dolj?
Valoarea Contractului:
26.735.900 RON
Castigatorul Licitatiei: TRIPLAST S.R.L.
26.735.900 RON
Castigatorul Licitatiei: TRIPLAST S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 144801/24.12.2013
Informatii anunt de participare asociat 143125
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Ungureanu Cristian, Bala Cristian, Tel. +40 251408208/+40 251408214, In atentia: Bala Cristian, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 251408245, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente colectare deseuri (compostoare individuale si containere tip clopot) in cadrulproiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Dolj?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Judetul Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie livrarea, instalarea si punerea in functiune deechipamente de colectare deseuri: compostoare individuale si containere tip clopot, in cadrulproiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Dolj?, inclusiv prestarea serviciile accesorii aferente
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39234000-1 - Cutii de compost (Rev.2)
44613800-8-Containere pentru deseuri (Rev.2)
51500000-7-Servicii de instalare de echipamente si utilaje (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
26, 735, 900RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S131-226034din09.07.2013
Contract nr: 124 Denumirea: Furnizare echipamente colectare deseuri "Sistem de management integrat al deseurilor in jud. Dolj"
V.1) Data atribuirii contractului 23.12.2013
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
TRIPLAST S.R.L.
Adresa postala: Str. Gheorghe Doja, nr.197, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540545, Romania, Tel. +40 0265258183, Email: [email protected], Fax: +40 0265258018
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 26737003.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 26735900.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul "Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Dolj" prin Programul Operational Sectorial de Mediu 2007-2014, Axa prioritara 2, Domeniul Major de Interventie 1, "Dezvoltarea sistemelor integrate de management al deseurilor si reabilitarea siturilor contaminate istoric"
VI.2) Alte informatii
Daca, dupa aplicarea criteriului de atribuire, vor exista oferte aflate pe primul loc, care au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea pretului in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).Clauza suspensiva: Procedura de atribuire este initiata sub incidenta prezentei clauze suspensive, in sensul ca inceperea executarii contractului de achizitie este conditionata de incheierea contractului de finantare cu Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice, directia AMPOS MEDIU (fonduri europene), semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor art. 93 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Avand in vedere dispozitiile OUG nr. 34/2006 si HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator dar ordinul de incepere al contractului va fi emis numai in masura in care se va semna contractul de finantare cu Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice.In cazul in care, indiferent de motive, contractul de finantare cu Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice nu se va semna, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de adenunta unilateral contractul.Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg ca Autoritatea Contractanta si/sau Ministerul Mediului nu pot fi considerati raspunzatori pentru vreun prejudiciu in cazul incetarii contractului in conditiile mentionate mai sus, indiferent de natura acestuia si indiferent daca Autoritatea Contractanta si/sau Ministerul Mediului au fost notificati asupra existentei unui asemenea prejudiciu.Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Dolj - Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Unirii, nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 020085, Romania, Tel. +40 251408213, Fax: +40 251408213
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2013 17:23