Licitatie Publica - Furnizare echipamente control de securitate pentru bagaje si persoane
Anunt de participare (utilitati) numarul 70895/17.01.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AEROPORTUL ARAD SA
Adresa postala: Calea Aeroportului nr.4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310059, Romania, Punct(e) de contact: Aeroportul Arad, Tel.0257339010, In atentia: d-lui Mosneag Ovidiu, Email: [email protected], Fax: 0257254482, Adresa internet (URL): www.aeroportularad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare echipamente control de securitate pentru bagaje si persoane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Aeroportul Arad, Calea Aeroportului nr.4, Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare echipamente de control de securitate aeronautica(bagaje si persoane)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35121000-8 - Echipament de securitate (Rev.2)
35124000-9-Detectoare de metal (Rev.2)
38546000-4-Sistem de detectare a explozibililor (Rev.2)
38582000-8-Echipament de control cu raze X (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aparat cu raze X pe sasiu fix, cu tunel de dimensiuni medii, cu TIP instalat (aparat cu raze X pentru controlul bagajelor de cala)-2 bucati
Aparat cu raze X pe sasiu fix, cu tunel de dimensiuni mici, cu TIP instalat(aparat cu raze X pentru controlul bagajelor de cabina)-3 bucati
Statie de lucru supervizor-1 bucata
Detector portabil de urme de explozivi-1 bucata
Porti detectoare de metale-4 bucati
Detector portabil de metale-10 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 1, 784, 205RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
39 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 3000 lei; garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare Consiliului Judetean Arad , conform H.G. nr.1461/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societate comerciala/Asociere. Mai multi agenti economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia de eligibilitate formularul 12A declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181din O.G.34/2006-formularul 12B
declaratie privind calitatea de participant la procedura- formularul 12C
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care o Certificat de inregistrare (CUI)
Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate eliberate in anul curent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani-formularul nr.1
copie bilant contabil si a contului de profit si pierderi depus la organele din raza de apartenenta vizate de acestea(31.12.2007, si 30.06.2008)formular de oferta-formularul 10 A
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare AACR
certificat C.N.C.A.N (Centrul National de Control al Activitatii Nucleare) pentru produse, transport , montaj si lucrari de reparatii la aparatele de control curaze X
formularul 2-experienta similara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
50%
Descriere:
2.
Garantie
20%
Descriere:
3.
Termen de livrare
15%
Descriere:
4.
Perioada de post garantie
5%
Descriere:
5.
Timpul de interventie pentru remedierea defectiunilor de la primirea notificarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.03.2009 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.03.2009 11:00
Locul: La sediul Aeroportului din Arad, Calea Aeroportului nr.4, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia se descarca de pe site-ul www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Arad
Adresa postala: B-dul Gen.Vasile Milea; nr.2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310019, Romania, Tel.0257228908, Email: [email protected], Fax: 0257251700
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art.255-288 din OUG nr.34/2006 modificata prin Legea 337/2006. Contestatia in 5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal, cf.art.67/OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic Contecios Administrativ al Consiliului Judetean Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei nr.75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Email: [email protected], Fax: 025721288
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.01.2009 09:40