Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente criptare, rutere si switch-uri


Anunt de participare numarul 146912/01.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Afacerilor Externe
Adresa postala: Directia Administrarea Patrimoniului si Achizitii, b-dul Aviatorilor nr. 50, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011864, Romania, Punct(e) de contact: Iulica lutan, Tel. +40 4311870, In atentia: Mihai Coriolan Costa, director DAPA, Email: [email protected], Fax: +40 3102179, Adresa internet (URL): www.mae.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente criptare, rutere si switch-uri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, sediul central MAE
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipamente criptare, rutere si switch-uri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32413100-2 - Rutere de retea (Rev.2)
32422000-7-Componente de retea (Rev.2)
32552430-0-Echipament de codare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I 32413100-2Echiapment tip Router Core - Juniper SSG20-SH - 10 buc.
Valoare estimata fara TVA 51370 leiLot II 32422000-7
Echipament de tip switch categoria 1 (Cisco Catalyst 2960-24TC-S LAN Lite Software) - 10 buc.
Valoare estimata fara TVA 21875 lei
Echipament de tip switch categoria 2 (Cisco Catalyst 2960S-48TS-L LAN Base Software) - 9 buc.
Valoare estimata fara TVA 68548, 40 leiLot III 32552430-0
Echipament de criptare categoria 2 (ChiperOptics (Certes Networks) CEP 10G) - 2 buc.
Valoare estimata fara TVA 79032, 26 lei
Echipament de criptare categoria 1 (ChiperOptics (Certes Networks) CEP 100) - 25 buc.
Valoare estimata fara TVA 811492 lei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 032, 317.66RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
25 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 1000 lei pentru Lot I, 1800 lei pentru Lot II, 17800 lei pentru Lot III. Perioada de valabilitate: 60 zile de la termenul limita stabilit pentru primirea ofertelor; Modalitatea de constituire: garantia de participare se constituie in lei, in conformitate cu prevederile art. 86, alin. (1), (2), (3) si (6) din HG nr. 925/2006; nu se accepta file CEC; in cazul IMM, garantia de participare constituita la ½ din valoare, va fi luata in considerare numai daca este insotita de declaratia pe proprie raspundere redactata conf. Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare [formularul 1.1 si (daca este cazul) formularul 1.2], in caz contrar oferta va fi respinsa; in cazul viramentului bancar, sumele se vor depune in contul nr. RO43 TREZ 7005 005X XX00 0166, deschis la Trezoreria Operativa a Municipiului Bucuresti, nr. CUI 4266863; Pt operatorii care constituie garantia de participare in euro/alta valuta : data la care se va face echivalenta leu/valuta: data publicarii anuntului de participare; curs bancar: BNR. Eventualele retineri din garantia de participare se pot face in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006 si art. 278^1 alin. (1) si (2) din OUG nr. 34/2006. Cuantum: 10% din valoarea fara TVA a contractului. Modalitatea de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului va fi cel putin egala cu durata contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010): Formularul 2.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formular 3 - se va completa si de tertul sustinator (daca este cazul);
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formular 4 - se va completa si de tertul sustinator (daca este cazul);
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formularul 5 - se va completa atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul);
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Pandelea Pelmus, Georgica Fusea, Lucretia Tanase si Mihai Coriolan Costa.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Ofertantul va completa formularul 6 - Informatii generale. Persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul(informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor).
Persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul isi are sediul social/domiciliul sau apartenenta din punct de vedere profesional, precizand numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domenii de activitate;
Domeniul de activitate mentionat in respectivul document/documente trebuie sa corespunda cu obiectul contractului.
Nota: In situatia documentelor emise in alta limba decat cea romana, acestea vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind situatia economico-financiara.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca indeplinesc urmatoarea cerinta minima:
- media cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii trei ani bugetari incheiati(2010, 2011, 2012) sa fie mai mare sau egala decat: 100000 lei pentru Lot I, 175000 lei pentru Lot II, 1770000 lei pentru lot III.
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze formularul nr.7 - media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.
Nota:
1.Valorile cifrei de afaceri vor fi exprimate in lei, la cursul de schimb valutar leu/euro, mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. ANUL-CURS(leu/euro) 2010-4, 2122;2011-4, 2391;2012-4.4593.
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre B.C.E.;
2. In cazul operatorilor economici non-profit (ONG), echivalentul cifrei de afaceri sunt veniturile totale anuale.
3.Daca o asociere de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economico-financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii;
4.In cazul IMM, valoarea cifrei de afaceri solicitata mai sus, va fi redusa la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru o oferta depusa de o asociere, reducerea se aplica numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din IMM-uri, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice, romane ori straine.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze formularul nr.7 - media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.--
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta din ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor, produse similare cu cele ce fac obiectul prezentului contract.
Valoarea acestor livrari trebuie sa fi fost cel putin egala cu: 45000 lei pentru Lot I, 80000 lei pentru Lot II, 850000 lei pentru Lot III, fara TVA.
Livrarea produselor se poate demonstra prin prezentarea a cel putin 1 (unu), cel mult 2 (doua) contracte ce au ca obiect furnizarea de produse similare cu cele ce fac obiectul prezentului contract, in valoare cumulata cel putin egala cu: 45000 lei pentru Lot I, 80000 lei pentru Lot II, 850000 lei pentru Lot III, , fara TVA.
Livrarea de produse similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar in conformitate cu prevederile art.188, alin.1, lit.a) din OUG 34/2006.
Se va prezenta Formularul 11- Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani, calculati de la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de la punctul III.2.3). In cazul asocierilor, cerinta minima impusa la punctul III.2.3) se va considera indeplinita in mod cumulativ prin luarea in considerare a experientei tuturor membrilor asocierii.
NOTA
In sustinerea celor declarate in cuprinsul Formularului 11, ofertantul are obligatia de a prezenta certificate/documente (exemplu: documente/contracte/procese verbale de receptie) din care sa rezulte ca ofertantul a livrat produse similare cu cele ce fac obiectul prezentului contract.
Din continutul certificatelor/documentelor trebuie sa rezulte date referitoare la:
- beneficiarul contractului;
- tipul produselor livrate;
- perioada in care s-a derulat sau se deruleaza contractul;
- valoarea contractului, fara TVA.
Valorile contractelor propuse ca experienta similara vor fi exprimate in lei la cursul de schimb leu/euro mediu, comunicat de BCE, pentru anul respectiv.
ANUL CURS
leu/euro: 2010-4, 2122;2011-4.2391;2012-4, 4593.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formularul nr.11- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.In sustinerea celor declarate in cuprinsul Formularului 11, ofertantul are obligatia de a prezenta certificate/documente (exemplu: documente/contracte/procese verbale de receptie) din care sa rezulte ca ofertantul a livrat produse similare cu cele ce fac obiectul prezentului contract.Din continutul certificatelor/documentelor trebuie sa rezulte date referitoare la: - beneficiarul contractului;
- tipul produselor livrate;
- perioada in care s-a derulat sau se deruleaza contractul;
- valoarea contractului, fara TVA.--
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: Pretul ofertei. b) informatii referitoare la : - existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice - numarul participantilor la licitatia electronica - clasament **Numarul de runde ale licitatiei electronice: (una). **Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. **Durata unei runde: 1 (una) zi. In cazul in care dupa finalizarea etapei finale de licitatie electronica vor exista preturi egale si clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza noi propuneri financiare care se vor depune in plic inchis la sediul autoritatii contractante.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.11.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.11.2013 12:00
Locul: MAE, Directia Administrarea Patrimoniului si Achizitii , B-dul Aviatorilor nr.50, sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane desemnate prin imputernicire scrisa, de catre ofertanti, pentru a participa la sedinta de deschidere a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica). In cazul in care mai multe oferte admisibile au acelasi cel mai mic pret ofertat, ofertantii aflati in aceasta situatie vor proceda la depunerea unei noi oferte financiare in plic inchis, in urma solicitarii autoritatii contractante. Toate certificatele/documentele solicitate trebuie sa fie prezentate conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011 al ANRMAP, impreuna cu stampila si semnatura reprezentantului legal al ofertantului. Documentele emise de societati de asigurare si/sau banci vor fi inaintate in forma originala. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru documentele in care legea nu prevede un termen de valabilitate: acestea vor fi emise nu mai devreme de 30 de zile calculate pana la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul in care documentele sunt emise in alta limba decat limba romana, acestea vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana. Persoana care este autorizata sa semneze declaratiile/formularele, va depune dovada (documentul emis de catre o autoritate competenta, de exemplu Registrul Comertului) capacitatii sale de reprezentant legal al operatorului economic; iar in cazul cand respectiva persona nu este reprezentantul legal al operatorului economic, va atasa o imputernicire semnata de catre acesta. In situatia in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, fiecare membru de grup va inainta toate documentele si formularele mai sus mentionate. Persoana desemnata pentru participarea la sedinta de deschidere, va prezenta imputernicirea scrisa pentru participare emisa de reprezentantul autorizat al societatii respective.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Afacerilor Externe - Directia Juridic Legislatie si Contencios
Adresa postala: Aleea Modrogoan nr. 14, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011822, Romania, Tel. +40 214311444, Email: [email protected], Fax: +40 213192374, Adresa internet (URL): www.mae.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2013 13:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer