Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente cu montaj, inclusiv lucrari de constructii si instalatii pentru obiectivul de investitii?Modernizare Teatrul de Vara, Municipiul Bacau?


Anunt de participare numarul 114475/25.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala:  STR. MARASESTI NR.6, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600017, Romania, Punct(e) de contact:  CORINA NEAGA, Tel. 0234-581849;0723683160, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0234-588757, Adresa internet (URL):  www.primariabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente cu montaj, inclusiv lucrari de constructii si instalatii pentru obiectivul de investitii?Modernizare Teatrul de Vara, Municipiul Bacau?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Teatrul de vara - Municipiul Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipamente cu montaj, inclusiv lucrari de constructii si instalatii pentru obiectivul de investitii ?Modernizare Teatrul de Vara, Municipiul Bacau?COD CPV :31527260-6 ? Sisteme de iluminat ; 32342410-9 ? Echipament de sonorizare ; 32570000-9 ? Echipament de comunicatii ; 32321200-1 ? Echipament audio-vizual ; 45255400-3 ? Lucrari de montaj ; 45451000-3 ? Lucrari decorative ; 45213316-1 - Lucrari de instalare de pasarele
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31527260-6 - Sisteme de iluminat (Rev.2)
32342410-9-Echipament de sonorizare (Rev.2)
32570000-9-Echipament de comunicatii (Rev.2)
45255400-3-Lucrari de montaj (Rev.2)
45451000-3-Lucrari decorative (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare cu montaj, inclusiv lucrari de constructii si instalatii : -Amenajari interioare, -Supanta tehnica (pasarela) pentru pozitionarea echipamentelor/instalatiilor de sunet/lumina-Suprainaltarea podiumului scenei-Montare draperii- Instalatii de sonorizare, - Instalatii de iluminat- Instalatii de intercomunicatii, - Instalatii CCTV si cinema digital, -Scenotehnica, pentru obiectivul de investitii « Modernizare Teatrul de Vara, Municipiul Bacauconform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 586, 655RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie :71000 lei. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere-daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Eligibilitate - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006- completarea formularului A, sau certificat echivalent.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completarea formularului B si prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , precum si a impozitelor si taxelor locale.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura -completarea formularului 12C si a certificatului de participare la procedura cu oferta independenta ?formularul G- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei respective sunt cuprinse realizarea de activitati care fac obiectul prezentei achizitii.- Extras din Actul constitutiv al societatii privind obiectul de activitate, cu indicarea documentului legal privind raporturile juridice.- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
: - Informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) ? completarea formularului F3- Cifra medie de afaceri a ofertantului (individual sau asociatie) pentru ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie cel putin 7.173.000 lei sau echivalent- Bilantul contabil pe anul 2009, vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani min.7.173.000 lei sau echivalent
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara: - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat, in cursul ultimilor 3 ani, unul sau mai multe contracte de furnizare de echipamente cu montaj, similare cu echipamentele din caietul de sarcini (Instalatii de sonorizare, Instalatii de iluminat, Instalatii de intercomunicatii, Instalatii CCTV si cinema digital, Scenotehnica), in valoare totala de cel putin 1286000 lei fara TVA.- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si finalizat, in cursul ultimilor 5 ani, unul sau mai multe contracte de lucrari de constructii amenajari interioare cu o valoare totala de cel putin 171500 lei fara TVA.- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia contractului, se va prezenta o lista cu persoanele implicate , calificarea si experienta in domeniu.- Declaratie privind echipamentele tehnice si dotarile de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului ( partea de executi lucrari).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- unul sau mai multe contracte de furnizare de echipamente cu montaj, similare cu echipamentele din caietul de sarcini , in valoare totala de cel putin 1286000 lei fara TVA sau echivalent; - unul sau mai multe contracte de lucrari de constructii amenajari interioare cu o valoare totala de cel putin 171500 lei fara TVA sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
80%
80
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata garantiei echipamentelor
10%
10
Descriere: componenta tehnica
3.
Durata de executie a contractului
10%
10
Descriere: componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
Pondere componenta tehnica: 20 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S222-339882 din 16.11.2010
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2010/S224-343092din18.11.2010
Numarul anuntului in JO: 2011/S15-022102din22.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.02.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.02.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2011 18:00
Locul: sediul Primariei Municipiului Bacau, strada Marasesti nr. 6 prin intermediul SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  BUCUREST, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 alin. (1), lit.a), din OUG 34/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului BACAU
Adresa postala:  str. Marasesti nr. 6 , ,Localitatea:  BACAU, Cod postal:  600017, Romania, Tel. 0234-581849, Email:  [email protected], Fax:  0234-588757, Adresa internet (URL):  www.primariabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.01.2011 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer