Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente de birou pentru proiectul Formarea - la timpul prezent pentru viitor


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
103.735 RON

Castigatorul Licitatiei: AGER BUSINESS TECH S.A.
Anunt de atribuire numarul 104638/14.10.2010
Informatii anunt de participare asociat 93300
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA PETRU MAIOR TARGU MURES
Adresa postala:  Str. NICOLAE IORGA Nr. 1, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540088, Romania, Punct(e) de contact:  ANA MARIA TONCIAN, Tel. 0265-262275, Email:  [email protected], Fax:  0265-262275, Adresa internet (URL):  www.upm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente de birou pentru proiectul Formarea - la timpul prezent pentru viitor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Petru Maior, din Tg. Mures, str. N. Iorga, nr. 1
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente de birou, asa cum sunt descrise in caietul de sarcini, Sectiunea B a documentatiei de atribuire atasate
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30121400-7 - Copiatoare automate (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
32323000-3-Monitoare video (Rev.2)
32333200-8-Camere video (Rev.2)
38651600-9-Camere digitale (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
103, 735.48RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2568/21.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 3344 Denumirea: Contract furnizare echipamnete de birou
V.1) Data atribuirii contractului 9/30/2010
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
AGER BUSINESS TECH S.A.
Adresa postala:  sect.5, str. Fabrica de Chibrituri, nr.10, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011646, Romania, Tel. 021.2310904, Email:  [email protected], Fax:  021.2310920
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 125350.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 103735.48 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
I, II
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU - Fondul Social European - Axa Prioritara 1 ?Educatia si formarea profesionala in sprijinul cresterii economice si societatii bazate pe cunoastere? ? Domeniu major de interventie 1.3 ?Dezvoltarea resurselor umane din educatie si formare?, POSDRU 19/1.3/G/26336
VI.2) Alte informatii
Nu este cazul
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Strada Justitiei, nr. 1, Localitatea:  Tg. Mures, Cod postal:  540136, Romania
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Universitatii Petru Maior
Adresa postala:  Strada N. Iorga, nr. 1, corpul R, etaj I, sala R17, Localitatea:  Tg. Mures, Cod postal:  540088, Romania, Adresa internet (URL):  www.upm.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2010 13:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer