Licitatie Publica - Furnizare echipamente de calcul si echipamente periferice de calcul
Anunt de participare numarul 112766/08.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Colegiul Tehnic Matei Corvin Hunedoara
Adresa postala: str. Victoriei Nr. 17, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331071, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU VOINIA, Tel. 0254711687, Email: [email protected], Fax: 0254712600, Adresa internet (URL): www.mateicorvin.go.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente de calcul si echipamente periferice de calcul
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Colegiul Tehnic Matei Corvin HUnedoara, Str. Victoriei Nr. 17
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Computer portabil Cod CPV 30213100-6 buc. 30
2.Videoproiectoare Cod CPV 38652120-7 buc. 30
3.Tabla electronica cu posibilitate de copiere sau accesorii Cod CPV 30195200-4 buc. 30
4 Computer birou (monitor, calculator, tastatura, mouse, boxe) Cod CPV 30213300-8 buc.30
5 Sevalet pentru flipchart Cod CPV 30195913-5 buc.6
6.Router wireless Retea Internet Cod CPV 32412110-8 buc. 6
7.Multifunctional Echipament de fotocopiere si tiparire offset Cod CPV 30120000-6 buc.6
8.Camera video digitala Cod CPV 32333200-8 buc. 6
9.Camera digitala Cod CPV 38651600-9 buc. 6
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Computer portabil Cod CPV 30213100-6 buc. 30
2.Videoproiectoare Cod CPV 38652120-7 buc. 30
3.Tabla electronica cu posibilitate de copiere sau accesorii Cod CPV 30195200-4 buc. 30
4 Computer birou (monitor, calculator, tastatura, mouse, boxe) Cod CPV 30213300-8 buc.30
5 Sevalet pentru flipchart Cod CPV 30195913-5 buc.6
6.Router wireless Retea Internet Cod CPV 32412110-8 buc. 6
7.Multifunctional Echipament de fotocopiere si tiparire offset Cod CPV 30120000-6 buc.6
8.Camera video digitala Cod CPV 32333200-8 buc. 6
9.Camera digitala Cod CPV 38651600-9 buc. 6
Valoarea estimata fara TVA: 413, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.12.2010 pana la 22.08.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ordin de plata la 30 de zile de la emiterea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoana juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
1. Prezentarea formularului nr. 1 Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (original)
2. Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin prezentarea formularului tip, eliberat de A.N.A.F. din Ministerul Finantelor Publice, autoritatea competenta din Romania sau documentul echivalent emis de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit. (original sau copie legalizata)
3. Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor catre bugetele locale prin prezentarea de documente emise de autoritatea administrativa locala (original sau copie legalizata)
- certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte CUI / CIF si J 00/00/00 copie legalizata
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, respectiv pentru 2007 -2008-2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
4. Recomandari din partea altor beneficiari / clienti aplicabil numai pentru contracte similare finalizate (minim 3)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.12.2010 22:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2010 20:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 16.02.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2010 19:00
Locul: Colegiul Tehnic Matei CorvinHunedoara Str. Victoriei Nr. 17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat din Fondul Social European prin P.O.S.D.R.U 2007-2013 Axa prioritara 2 "Corelarea invatarii pe tot parcursul vietii cu piata muncii" D.M.I 2.1. "Tranzitia de la scoala la viata activa" Titlul proiectului "Parteneriat activ pentru o integrare reusita pe piata muncii" Cod proiect 90/2.1/S/62215
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru solutionarea contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030064, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune conform prevederilor 256 si articolul 270 - 271 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Str. I.C. Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel. 0258810289, Fax: 0258810293
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.12.2010 20:47