Licitatie Publica - Furnizare echipamente de control de securitate pentru persoane si bagaje (instalare, PIF, scolarizare, garantie).
Anunt de participare (utilitati) numarul 58530/14.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A. AEROPORTUL SATU MARE
Adresa postala: Sos. Satu mare - Zalau, km 9, 5 jud. Satu Mare, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440310, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Lazarescu, Tel.0261-768640, Email: [email protected], Fax: 0261-768776
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare echipamente de control de securitate pentru persoane si bagaje (instalare, PIF, scolarizare, garantie).
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Aeroportul Satu Mare, loc. Satu Mare, sos. Satu Mare - Zalau, km 9, 5 jud. Satu Mare.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea echipamentelor de securitate necesare aeroportului pentru procesarea pasagerilor si bagajelor, impreuna cu serviciile accesorii (instalare, punere in functiune, scolarizare, asigurare mentenanta, consumabile, piese de schimb si reparatii in garantie).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29852100-7 - Echipament de securitate (Rev.1)
29852400-0-Detectoare de metal (Rev.1)
33262600-0-Sistem de detectare a explozibililor (Rev.1)
33282000-0-Echipament de control cu raze X (Rev.1)
50413000-3-Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de control (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Aparat cu raze X pe sasiu fix, cu tunel de dimensiuni medii, cu TIP instalat2 buc;
- Aparat cu raze X pe sasiu fix, cu tunel de dimensiuni mici, cu TIP instalat3 buc;
- Detector de urme de explozivi2 buc;
- Porti detectoare de metale3 buc;
- Detector portabil de metale12 buc;
- Servicii accesorii (instalare, PIF, scolarizare, garantie)1 set.
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 20000 RON;Garantie de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii pentru investitii de la bugetul Consiliului Judetean Satu Mare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoana juridica individuala, sau asociere de persoane juridice.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul este eligibil, declaratie privind eligibilitatea;
- Ofertantul nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, declaratie pe proprie raspundere;
- Ofertantul si-a indeplinit la zi obligatiile de plata a impozitelor si taxelor, atat la Bugetul de Stat, cat si la bugetele locale si fondurile de asigurari sociale, certificate constatatoare;
- Ofertantul este legal inregistrat ca persoana juridica, certificat de inregistrare emis de Registrul Comertului;
- Ofertantulare capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, certificat constatator emis de Registrul Comertului;
Persoanele juridice straine vor prezenta documente care atesta o forma de inregistrare ca persoana juridica, certificat de bonitate emis de Camera de Comert. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale, fisa cu informatii generale, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;
- Bilanturi la 31.12.2007 si 30.06.2008 vizate si inregistrate de organele competente, cerinta obligatorie: lichiditate generala minim 100% si solvabilitate patrimoniala minim 30%;
- Obligatii contractuale in derulare, lista cu obligatiile contractuale in derulare cu beneficiari, valori, termene.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul este autorizat AACR, autorizatie AACR in valabilitate care sa contina domeniul care face obiectul ofertei;
- Ofertantul este autorizat sa furnizeze, transporte, intretina si sa repare aparate de control cu raze X, certificat CNCAN;
- Ofertantul are dotarile necesare executiei contractului, lista cu dotarile specifice, utileje, echipament tehnic, mijloace de transport, laboratoare;
- Indeplinirea obligatiilor contractuale fata de alti beneficiari/clienti in ultimii 3 ani, declaratie pe proprie raspundere cu beneficiarul/clientul, valoare, perioada, la care se anexeaza recomandarile beneficiarilor/clientilor respectivi (numai contracte peste 150000EUR);
- Ofertantul are experienta similara, fisa cu informatii (minim un contract cu obiectiv similar in ultimii 3 ani, sau aflat in derulare);
- Ofertantul are un sistem de asigurare a calitatii certificat, certificat ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
80%
Descriere:
2.
garantie (minim acceptat 24 luni)
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
577 / 08.07.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar, OP in contul autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2008 10:30
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 21 3104641, Email: [email protected], Fax: +40 21 3104642, Adresa internet (URL): http: /www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In toate fazele procedurii de achizitie publica, in termen de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta despre orice act al autoritatii contractante pe care ofertantul ilconsidera nelegal,
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2008 09:32