Licitatie Publica - Furnizare echipamente de joaca si executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?Amenajare locuri de joaca pentru copii, Municipiul Bacau
Anunt de participare numarul 120209/28.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala: STR. MARASESTI NR.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: CORINA NEAGA, Tel. 0234-581849;0723683160, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0234-588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente de joaca si executie lucraripentru obiectivul de investitii ?Amenajare locuri de joaca pentru copii, Municipiul Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locatiile terenurilor de joaca -Municipiul Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipamente de joaca si executie lucraripentru obiectivul de investitii ?Amenajare locuri de joaca pentru copii, Municipiul Bacau, pentru 10 locatii impartite in 2 loturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43325000-7 - Echipament pentru parcuri si terenuri de joaca (Rev.2)
45112723-9-Lucrari de arhitectura peisagistica a terenurilor de joaca (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati produse si lucrari, onform caietului de sarcini, impartite in doua loturi:
Lotul 1 ? LOCATII GRADINITE
1 Gradinita nr. 32, str. Bicaz nr. 17
2 Gradinita nr. 17, str. Oituz nr. 85
3 Gradinita nr. 8, str. Mioritei nr.76
4 Gradinita nr. 34, str. Republicii nr. 45Lotul 2 ? LOCATII PUBLICE
1 Str. Narciselor 13B, 2 Str. Bicaz 7;
3 Calea Republicii 73 ? str. Aeroportului;4 Str. Teiului, Cartier ANL Bucegi-Fagaras - Teiului
5 Str. Costache Negri 3-5;6Str. Hatman Berescu-Cartier Nord,
Valoarea estimata fara TVA: 1, 504, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare :30000 lei - lot1 ? 5000lei, lotul 2 ? 25000 lei .Garantia de buna executie: 10% din val. contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a candidatului /ofertantului: - Eligibilitate - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006- completarea formularului A, sau certificat echivalent.
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completarea formularuluiB si prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , precum si aimpozitelor si taxelor locale.
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura -completarea formularului 12C- Certificat de participare la licitatie cu oferta independentacopletarea formularului G
2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei respective sunt cuprinse realizarea activitatilorcare fac obiectul prezentei achizitii.- Certificat de inregistrarefiscala emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si cifrade afaceri pe ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010) ? completarea formularului F3
- Cifra medie de afaceri a ofertantului (individual sau asociatie) pentru ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie cel putin:
Lot 1 - 500.000lei sau echivalent.
Lot 2 ? 2.500.000 lei sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri a ofertantului (individual sau asociatie) pentru ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie cel putin: Lot 1 - 500.000lei sau echivalent.Lot 2 ? 2.500.000 lei sau echivalent
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privindexperienta similara: - suma valorilor cantitatilor de echipamente pentru terenuri de joaca si fitness livratesi a lucrarilor de amenajari terenuri de joaca, inclusivi montaj echipamente, executate, aferente unor contracte finalizate in ultimii 3 ani, sa fie de cel putin:
Lot 1 - 250.000lei fara TVA.
Lot 2 ? 1.250.000 lei fara TVA
Pentru sustinereaexperientei similare se vor atasa documente suport: copii dupa contracte, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, recomandari si alte documente care sa ateste finalizarea contractului)..- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si alepersoanelor responsabile pentru executia contractului, se va prezenta o lista cu persoanele implicate , calificarea si experienta in domeniu.-Declaratie privind echipamentele tehnice si dotarile decare poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului ( partea de executie lucrari).-Autorizare pentru livrarea/ comercializrea echipamentelor ofertate, emisa de producator
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Suma valorilor cantitatilor de echipamente pentru terenuri de joaca si fitness livratesi a lucrarilor de amenajari terenuri de joaca, inclusivi montaj echipamente, executate, aferente unor contracte finalizate in ultimii 3 ani, sa fie de cel putin: Lot 1 - 250.000lei fara TVA.Lot 2 ? 1.250.000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
80%
80
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de garantie a echipammentelor
20%
20
Descriere: componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
Pondere componenta tehnica: 20 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, sector, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoareluarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 alin. (1), lit.a) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Bacau
Adresa postala: str. Marasestinr.6, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600017, Romania, Tel. 234 581849, Email: [email protected], Fax: 234 588757, Adresa internet (URL): www. primariabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2011 13:39