Licitatie Publica - FURNIZARE ECHIPAMENTE DE LABORATOR
Anunt de participare numarul 132312/24.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU METALE NEFEROASE SI RARE-IMNR
Adresa postala: Bdul Biruintei nr.102, Localitatea: Pantelimon, Cod postal: 077145, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian Vulpe, Tel. +40 213522046, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213522049, Adresa internet (URL): www.imnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut National de Cercetare-Dezvoltare
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE ECHIPAMENTE DE LABORATOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-dul Biruintei nr. 102, Pantelimon, jud. ILFOV, Cod postal: 077145, Romania
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INCDMNR-IMNR intentioneaza sa atribuie un contract de achizitie publica pentru Furnizare de echipamente de laborator ce vor functiona in cadrul Centrului de cercetare pentru studiul si intensificarea proceselor metalurgice la presiuni si temperaturi ridicate. Licitatia deschisa este organizata pe loturi, un ofertant putand prezenta oferte pentru unul sau mai multe loturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38000000-5 - Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
33191110-9-Autoclave (Rev.2)
38433210-4-Spectrometru de emisii (Rev.2)
39180000-7-Mobilier de laborator (Rev.2)
42996100-5-Pulverizatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul comtractului de achizitie publica precum si cantitatile pe fiecare lot in parte sunt in conformitate cu Caietul de sarcini, care face parte integranta din Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 413, 590EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare Lot1:5000lei;Lot2:2500lei;Lot3:3750lei;Lot4:1300lei;Lot5:2000lei;Lot6:500lei;Lot7:1500lei;Lot8:10000 lei;Garantie buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS CCE, Axa prioritara 2, Operatiunea 2.2.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ? Formularul B1
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 - Formularul B2
Declaratie privind calitaea de participant la procedura - Formularul B3
Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile
Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) ) din care sa reiasa obligatiile exigibile
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul B6
Declaratie privind conflictul de interese - Formularul B7
Certificat constator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, valabil la data depunerii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010, inregistrate la organul competent.
Cifra de afaceri globalape ultimii 3 ani - Formularul B4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de echipamente si produse pentru laborator, efectuate in ultimii 3 ani - Formularul B5
Experienta similara se va dovedi prin prezentarea a cel putin unuia si a cel mult cinci contract(e) de furnizare de produse similare, valoarea lor fiind de cel putin: Lot 1 - 50.000 Euro; Lot 2 ? 30.000 Euro; Lot 3 ? 40.000 Euro; Lot 4 ? 15.000 Euro; Lot 5 ? 25.000 Euro; Lot 6 ?5.000 Euro; Lot 7 ? 20.000 Euro; Lot 8 ? 125.000 Euro.
Pentru fiecare contract mentionat in cadrul experientei similare se vor anexa:
- Informatii relevante ale contractului, prezentate in copie, care demonstreaza experientasimilara, cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant;
- Recomandare in original sau copie cu mentiunea ?Conform cu originalul? din partea beneficiarului echipamentelor din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.- Lista cu personalul disponibil pentru indeplinirea contractului in bune conditii si dovada calificarilor si specializarii acestora pentru indeplinirea cerintelor din caietul de sarcini, dupa cum urmeaza:
a) personal tehnic de specialitate in vederea punerii in functiune a echipamentelor furnizate,
b) personal tehnic de specialiate pentru activitatea de asistenta tehnica in perioada de garantie;
c) personal pentru instruirea personalului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.01.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
75zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.02.2012 10:30
Locul: B-dul Biruintei nr. 102, Pantelimon, jud. ILFOV, Cod postal: 077145, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, reprezentantii autoritatii contractante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE, Axa prioritara 2 ? Competitivitate prin Cercetare, Dezvoltare Tehnologica si Inovare, OP 2.2.1. Dezvoltarea infrastructurii C-D existente si crearea de noi infrastructuri C-D (laboratoare, centre de cercetare)
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro.
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INCDMNR-IMNR, Oficiul juridic
Adresa postala: B-dul Biruintei nr. 102, Localitatea: Pantelimon, Cod postal: 077145, Romania, Tel. +40 213522046, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213522048/49, Adresa internet (URL): www.imnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2011 16:02