Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente de pompare


Anunt de participare (utilitati) numarul 145598/06.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA S.A. BUZAU
Adresa postala: str Unirii, bl8FGH, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120360, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii PUblice, Tel. +40 238/720356, In atentia: Andreea Nicolescu, Email: [email protected], Fax: +40 238/726187, Adresa internet (URL): www.cabuzau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania, Punct(e) de contact: -, Email: [email protected], Adresa internet (URL): WWW.E-LICITATIE.RO
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania, Punct(e) de contact: -, In atentia: -, Email: [email protected], Adresa internet (URL): WWW.E-LICITATIE.RO
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare echipamente de pompare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magaziaautoritatii contractante, Buzau, str Soseaua Vadu Pasii, statia de epurare Buzau
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea de ?Echipamente de pompare?: ?Lotul 1 - Motopompa apa murdara;
?Lotul 2 - Electropompa centrifuga/ pompa submersibila (Laborator Metrologie)
?Lotul 3 - Electropompe submersibile/electropompe centrifuge orizontale/verticale;
?Lotul 4- Electropompe nisip.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42122130-0 - Pompe de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Lotul 1 ? Motopompa apa murdara ? 2 buc , ? Lotul 2 - Electropompa centrifuga/ pompa submersibila (Laborator Metrologie)2 buc, Lotul 3 - Electropompe submersibile si electropompe orizontale/verticale 14 buc, ?Lotul 4 ? Electropompe nisip pentru statie epurare ? 2 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 258, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: Lot1= 224 lei, Lot2=120lei, Lot3=4316, Lot4=500lei.Valabilitatea garantiei e participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire a garantiei de participare - art. 86 din HG 925/2006, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, alte modalitati de plata, virament bancar (cont RO29BTRL 0100 1202 J109 32XX, Banca Transilvania -SUC Buzau) sau numerar la casieria unitatii.Cuantumul retinut in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006: Lot1, 2, 4=0 lei, Lot3=2158 lei.NOTA: in cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Cursul de referinta pentru garantiile de participare condtituite in alta moneda va fi cursul leu/alta valuta publicat de BNR, valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunerea a ofertei.Documentul care probeaza constituirea garantiei va fi scanat si postat in SEAP, iar originalul va fi depus la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea, fara TVA a contractului Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: conform art.89 alin 2 din HG 925/2006 in oricare din formele prevazute in art.90 din HG 925/2006. NOTA: in cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitateaOperatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Operatorul economic Ofertantul/ofertantul asociat/Tertul sustinator are obligatia sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 3. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanata de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic Ofertantul/Ofertantul asociat/Tertul sustinator sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior.Ofertantul trebuie sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 4.In cazul tertului sustinator, acesta trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art.181 lit a, C^1 si d din OUG 34/2006; va completa formular 4bisIncadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanata de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului/sustinatorului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3Certificarea participarii la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.Operatorul economic ofertant are obligatia de a prezenta o declaratie pe propria raspundere ? Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular nr. 5Cerinta nr.4 Evitarea conflictului de interese.Operatorul economic trebuie sa nu fie intr-o situatie de conflict de interese si/sau concurenta neloiala.Ofertantul/ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator are obligatia sa completeze Declaratia pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 6Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1din Ordonanata de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tescaru Ionel, Cristea Dumitru, Vasii Dragomir, Nicolescu Andreea, Mircea Raluca, Alexandrina Panait, Stan Raluca, Margarit Constantin, Craciun Liliana Cerinta nr. 1 Personane juridice/fizice romaneObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Se va prezenta certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitieCerinta nr. 2 Personane juridice/fizice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitatecu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident din care sa rezulte nume complet, sediul, persoaneleautorizate/administratori si activitatile autorizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu:
- lotul 1 ? 11.000 lei
- lotul 2 ? 6.000 lei
- lotul 3 - 215.000 lei- lotul 4 ? 25.000 lei
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind cifra de afaceri formular nr.7
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similaraSe va prezenta lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Modalitatea de indeplinire
Formularnr.8Certificate/documente emise sau contrasemnate de autoritatea ori de catre clientul beneficiarSaudeclaratie a operatorului economic
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelasi pret, autoritatea contractanta vasolicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara prin intermediul SEAP, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.2. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert, acesta va prezenta obligatoriu angajamentul ferm, formularul 10 /formularul 11, dupa caz.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a contestatiilor in vederea anularii actului conform art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Achizitii Publice
Adresa postala: str Unirii bl 8FGH, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120360, Romania, Tel. +40 238726187, Email: [email protected], Fax: +40 238726187
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2013 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer