Licitatie Publica - furnizare echipamente de protectie
Anunt de participare numarul 26942/06.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: calea Dumbravii, nr. 140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Claudiu Radu, Tel.0269242411 int. 119, In atentia: birou achizitii, Email: [email protected], Fax: 0269214970, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.dssibiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie nationala
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatare forestiera
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare echipamente de protectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea intr-o singura transa de echipament de protectie conform specificatiilor prevazute in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform specificatiilor tehnice prevazute in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 17, 021RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 0.5% din valoarea estimativa a contractului 85 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu se cere legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006;
2. pentru demonstrarea neincadrarii in situatiile prevazute de art. 180 si 181 di OUG34/2006 sunt cerute ca cerinte minime prezentarea urmatoarelor documente: declaratie pe proprie raspundere ca nu a savarsit fapte de natura penala, certificat de cazier fiscal, certificat constatator de la ORC, certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale de stat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
dovada situatiei economico-financiare a soc.com. se face cu: bilant contabil al activitatii la 2006, declaratie bancara( scrisoare de bonitate), declaratie privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. cifra de afaceri medie anuala sa fie de pana la de 3 ori mai mare decat valoarea estimativa a contractului ce se va atribui, minimum 34042 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratie privind nr mediu anual al personalului angajat si al celui de conducere in ultimii 3 ani;
2. declaratie privind livrarea de produsesimilare in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. minim 15 angajati si 2 cadre de conducere ;2. minim 1 contract similar cu valoare de cel mult 30% din valoarea estimativa a contractului 5106 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: plata in numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2007 11:00
Locul: Directia Silvica Sibiu, Calea Dumbravii, nr. 140, Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reprezentant din partea fiecarui participant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavreopolus , nr. 6, sector 3, Bucuresti, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: str. IC Bratianu, nr.1, ,Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810298, Email: [email protected], Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
plangerea impotriva deciziei Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor se poate face in termen de 10 zile de la comunicare deciziei respective
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic al DS Sibiu
Adresa postala: Calea Dumbravii, nr. 140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Tel.0269242411, Email: [email protected], Fax: 0269214970, Adresa internet (URL): www.dssibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2007 15:41