Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente de radiofrecventa


Anunt de participare numarul 31571/10.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE
Adresa postala: Str. Erou Iancu Nicolae nr. 156, Voluntari, jud. Ilfov, Romania, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA DE LOGISTICA, Tel.(4021)208 38 54, 64, In atentia: Rusu Cornel, Email: [email protected], Fax: (4021) 208 38 42, 38, Adresa internet (URL): www.sie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente de radiofrecventa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipamente de radiofrecventa, conform Anexei B.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32344270-9 - Sistem de control radio si telefonic (Rev.1)
32352100-6-Piese pentru echipament radio si radar (Rev.1)
33253330-0-Analizoare de spectru (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Anexei B
Valoarea estimata fara TVA: 124, 332EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Garantii de participare, conform Anexei B; 2.Garantie de buna executie in cuantum de 6% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din fonduri de la bugetul de stat pe anul 2007. Plata se va efectua dupa livrare si receptie, cu ordin de plata, prin trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru persoane fizice/juridice romane: declaratie privind situatia personala; certificat de inregistrare si certificat constatator emise de catre Oficiul Registrului Comertului. Pentru persoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine a ofertantului, insotit de traducerea legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Bilantul contabil la 31.12.2006 sau, pentru ofertantii straini, orice document similar emis in tara de origine a ofertantului;2) Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2006 vizat si inregistrat de autoritatile competente sau, in cazul ofertantilor straini, a documentului similar emis in tara de origine a ofertantului, in traducere legalizata in limba romana; 2. Pentru fiecare lot de produse ofertat, situarea indicatorului cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, cel putin la nivelul prevazut in Anexa B.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani;2) Autorizare pentru livrarea produselor;
3) Certificat ISO 9000 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Pentru fiecare lot de produse ofertat, incheierea, derularea si finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de furnizare de produse similare, avand cel putin valoarea prevazuta in Anexa B; 2) si 3) - prezentarea documentelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
S1-47
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar, la caseria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2007 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din str. Erou Iancu Nicolae nr. 156, Voluntari, jud. Ilfov, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta si comisia de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(4021) 310 46 41, Email: [email protected], Fax: (4021) 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr.5, sector 5, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.(4021) 319 51 80, Email: [email protected], Fax: (4021) 319 51 83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE - DIRECTIA DE LOGISTICA
Adresa postala: Str. Erou Iancu Nicolae nr. 156, Voluntari, jud. Ilfov, Romania, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Tel.(4021) 208 38 54, 208 38 64, Email: [email protected], Fax: (4021) 208 38 38
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2007 18:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer