Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE ECHIPAMENTE DE RETEA SI DE STOCARE


Anunt de participare numarul 134697/11.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL PENTRU TEHNOLOGII AVANSATE
Adresa postala: DINU VINTILA NR.10, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Punct(e) de contact: ROBERT ENESCU, Tel. +40 216107095, In atentia: AURELIAN TOLESCU, Email: [email protected], Fax: +40 212100454, Adresa internet (URL): DINU VINTILA NR.10 SECTOR 2 BUCURESTI, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE ECHIPAMENTE DE RETEA SI DE STOCARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STR.DINU VINTILA NR.10 SECTOR 2 BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
obiectul procedurii il constituie achizitia de ECHIPAMENTE DE RETEA SI DE STOCARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48823000-3 - Servere de fisiere (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
30233132-5-Unitati de hard disk (Rev.2)
32413100-2-Rutere de retea (Rev.2)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr.lot/ Denumire/Cod CPV/Cant.(Buc.)/Valoare estimata/Val. gar.participare-lei-- lei -
1./Solutie securitate tip FORTIGATE 1000C sau echivalent/32413100-2/1 /101.129, 03/ 2.022, 58
2./Server tip 1/48823000-3/8 /323.612, 90 /6.472, 26
3./Server tip 2/48823000-3/3 /111.241, 94 /2.224, 84
4./Switch Layer 3, tip CISCO 3560G-24 sau echivalent/32420000-3/3/33.709, 68 /674, 19
5./Statie de lucru/30213000-5/ 11 /36.153, 23 /723, 06
6./Switch, tip HP ProCurve switch 2810-24G sau echivalent/32420000-3/2/10.483, 87/209, 68
7./Firewall Cisco ASA 5550 sau echivalent/32413100-2/4/220.161, 29 /4.403, 23
8./Laptop/30213100-6/2 /10.112, 90 /202, 26
9./Router Cisco 3945E sau echivalent/32413100-2/1 /67.419, 35 /1.348, 39
10./Sertar de discuri model HP Storage Works P2000 G3 iScsi sau echivalent/30233132-5/2/103.225, 81/ 2.064, 52
Valoarea estimata fara TVA: 1, 017, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Nr. lotDenumireVal.gar.participare1. Solutie securitate tip FORTIGATE 1000C sau echivalent2.022, 582. Server tip 16.472, 263. Server tip 22.224, 844. Switch Layer 3, tip CISCO 3560G-24 sau echivalent674, 195. Statie de lucru723, 066. Switch, tip HP ProCurve switch 2810-24G sau echivalent209, 687. Firewall Cisco ASA 5550 sau echivalent4.403, 238. Laptop 30213100-6202, 269. Router Cisco 3945E sau echivalent1.348, 3910.Sertar de discuri model HP Storage Works P2000 G3 iScsi sau echivalent2.064, 52PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE VA FI CEL PUTIN EGALA CU PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 10 % din valoarea contractului de furnizare fara T.V.A..- Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, din Romania sau din strainatate cu corespondent in Romania, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in modelul (Anexa nr. 2 la contract), indicat la Sectiunea III din documentatia de atribuire;Virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO65 TREZ 7025 005X XX00 8182 deschis la Trezoreria sector 2, Bucuresti.Depunerea la caseria autoritatii contractante a unei sume in numerar, in limita a 5.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
1. Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta (cf. Ordin Autoritatea Nationala pentru Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010)Completare formular 12C.
2. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006
- Se va transmite o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Nota: Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (seful autoritatii contractante este dl.TOLESCU AURELIAN, contabil sef GRAMA LUCIAN, seful structurii de specialitate MARCULESCU CRISTINA) este exclus din procedura de atribuire.
3.Declaratie privind eligibilitateaCompletare formular 12A.
4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006
Completare formular 12B.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Persoane juridice/fizice romaneCertificat Constatator, eliberat de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA/COPIE CONFORM CU ORIGINALUL, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor/serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
OFERTANTUL CLASAT PE PRIMUL LOC CA URMARE A EVALUARII, INAINTE DE TRANSMITEREA COMUNICARII PRIVIND REZULTATUL PROCEDURII, TREBUIE SA PREZINTE PENTRU CONFORMITATE CERTIFICATUL IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA.
Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor ce prezinta pret egal: - prin solicitarea de depunere a unei noi oferte prin mijloace electronice in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL PENTRU TEHNOLOGII AVANSATE
Adresa postala: str. Dinu Vintila, nr. 10, sector 2, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Tel. +40 214106550, Email: [email protected], Fax: +40 216102558
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2012 15:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer