Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente hidraulice, electrice si de automatizare la Statia de pompare Gilau


Anunt de participare (utilitati) numarul 120318/28.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC CENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE HIDROCARBURI SA
Adresa postala:  Arad Bd-ul Iuliu Maniu nr 65-71, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310169, Romania, Punct(e) de contact:  Corina Cap, Tel. 0257-307765, Email:  [email protected], Fax:  0257-270407, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCETATE COMERCIALA PE ACTIUNI
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Verificari metrologice periodice si reparatii contoare de apa calda de consum
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SC CET H SA ARAD
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Verificari metrologice periodice si reparatii contoare de apa calda de consum conf documentatie descriptiva
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50411300-2 - Servicii de reparare si de intretinere a contoarelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform tabelelor din documentatia descriptiva
Valoarea estimata fara TVA: 868, 393RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 13000 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
plata se va face din fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratiei privind eligibilitatea, ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
? Declaratie privind calitatea de participant la procedura
? Copie dupa Certificatul de Inregistrare de la Registrul Comertului
? Certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare fiscala, Directia Publica a Finantelor locale, valabil in ziua deschiderii ofertei in original sau copie conform cu originalul.
? Certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala valabil in ziua deschiderii ofertei in original sau copieconform cu originalul? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani de zile ? valoarea minima impusa a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani de zile este de 1.700.000 lei fara TVA
- Bilantul contabil pe anul 2008, 2009, 2010
- Balanta contabila pe ultima luna incheiata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Autorizatie de laborator emisa de BRML conform IML 5-05 aprobat prin HG 1660/2005 - pt activitatea de verificare metrologica contoare de energie termica
- Aviz pentru exercitarea activitatii de fabricare sau reparare valabil emis de BRML conf IML 6-05 aprobat prin HG 1660/2005 pentru tipurile de contoare de energie termica prevazute in tabelul nr 1 din caietul de sarcini
- Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continanad valori, perioade de prestare si beneficiari
-Sistem de managemental calitatii conf SR EN ISO 9001/2008 sau similar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2011 10:00
Locul: Sediul SC CET H SA ARAD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OFERTANTII SAU IMPUTERNICITII ACESTORA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str Stavropoleos nr 6 sector 3 Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CET HIDROCARBURI SA
Adresa postala:  Arad, b-dul Iuiu Maniu nr 65-71 CP 129 OP 10, Localitatea:  ARAD, Cod postal:  310023, Romania, Tel. 0257/307766, Email:  [email protected], Fax:  0257/270407
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2011 08:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer