Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente, instalare si punere in functiune Sistem de supraveghere in vederea cresterii sigurantei si prevenirii criminalitatii in mun. Alexandria


Anunt de participare numarul 118010/29.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALEXANDRIA
Adresa postala:  Str. DUNARII Nr. 139, Localitatea:  Alexandria, Cod postal:  140030, Romania, Punct(e) de contact:  Alina cioaca, Tel. 0247 317732, 317733, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0247 317728, Adresa internet (URL):  htt: //www.alexandria.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala-primarii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente, instalare si punere in functiune Sistem de supraveghere in vederea cresterii sigurantei si prevenirii criminalitatii in mun. Alexandria
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Alexandria
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipamente, instalare si punere in functiune Sistem de supraveghere in vederea cresterii sigurantei si prevenirii criminalitatii in mun. Alexandria
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
45317000-2-Alte lucrari de instalare electrica (Rev.2)
51314000-6-Servicii de instalare de echipament video (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini anexat
Valoarea estimata fara TVA: 2, 666, 159.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
215 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 53.000 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea viitorului contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantarea este asigurata din urmatoarele surse: fonduri europene, buget de stat, buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractare conform art. 45 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate (formularul 12A), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formularul 12B), Declaratie privind calitatea de partiipant la procedura (formularul 12 C), declaratie privind participarea ca ofertant independent (Formularul 17), Cazier Judiciar pentru administratorul societatii, certificat de cazier judiciar pentru ofertant, certificate constatatoare privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local, certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, documente care dovedesc forma de inregistrare din punct de vedere profesional pt. persoane fizice/juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind informatii generale (Formularul 8), declaratie privind cifra medie de afaceri pentru anii 2007, 2008si 2009, bilantul contabil la 31.12.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe anii 2007, 2008 si 2009, minim 4.800.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse cu montaj pe ultimii 3 ani
Se va completa Formularul 12 FOfertantul trebuie sa faca dovada ca a indeplinit si incheiat inin ultimii 3 animinim 1(un) contract de furnizare echipamente, instalare si punere in functiune a acestora care a avut ca obiectiv realizarea unui sistem de supraveghere video similar care a integrat camere video mobile, sistem de comunicatii si centru de comanda si control proprii sistemului; Informatii privind dotarile specifice (Formularul 12H); Resurse umane (formularul 12 I), autorizatii din partea producatorului de echipamente pt. livrare, instalare, punere in functiune, intretinere si service; standarde privind asigurarea calitatii, protectia mediului, protectia muncii (ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001 sau echivalente)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista minima a utilajelor: autoutilitara-1 buc, masina de taiat asfalt-2 buc, platforma autoridicatoare-2 buc.Lista personalului respeonsabil-cheie: Responsabil de proiect-1 persoana, Expert sisteme de supraveghere video minim trei persoane, ingineri testare-evaluare-minim doua persoane.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2011 13:00
Locul: sediul autoritatii contractante Alexandria, str. Dunarii nr. 139
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1. ? Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub-domeniul: Centre urbane.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
documentatia poate fi obtinuta prin accesarea adresei www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - CNSC
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 004 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  004 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 40 21 319 51 80, Email:  [email protected], Fax:  40 21 319 16 74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre actul considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic Primaria Alexandria
Adresa postala:  str. Dunarii nr. 139, Localitatea:  Alexandria, Cod postal:  140030, Romania, Tel. 0247/317732, Fax:  0247/317728
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2011 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer