Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente IT & C


Anunt de participare numarul 120963/06.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CASA CORPULUI DIDACTIC BRASOV
Adresa postala:  STR. IULIU MANIU NR. 52 BRASOV, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500091, Romania, Punct(e) de contact:  MIRELA CRACIUN, Tel. 0268472169, Email:  [email protected], Fax:  0268472169, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente IT & C
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Casa Corpului Didactic Brasov str. Iuliu Maniu nr.52, judetul Brasov, Romania
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona urmatoarele echipamente si servicii: copiatoare, imprimante, computere portabile, video proiectoare, tabla electronica, routere wireless
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor furniza urmatoarele echipamente: laptopuri - 192 Buc, proiector - 9 buc, Tabla electronica - 8 buc, Copiator - copiator 9 buc, Imprimanta -9 buc, Routere Wireless - 10 Buc
Valoarea estimata fara TVA: 808, 420RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de16.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European, Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratiei privind eligibilitatea? Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006? Declaratiei privind calitatea departicipant la proceduraCertificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, in original sau copie "conform cu originalul" si va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor;
Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei fizice sau juridice ? in original sau copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor.Dincertificate trebuie sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale. (aplicabile in tara de origine a ofertantului)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale privind situatia economica a ofertantului ? completat, semnat de reprezentantul legal si stampilat.
2. Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010Cerinta minima obligatorie:
Din documentele prezentate de ofertant trebuie sa reiasa ca media cifrei de afaceri realizata in 2008, 2009 si 2010, este de cel putin 1.600.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de bunuri in ultimii 3 ani
In vederea dovedirii experientei similare, Operatorul economic va trebui sa faca dovada ca: a finalizat in ultimii 3 ani cel putin 1 contracte avand valoarea de 800.000 de lei.Operatorul economic poate face dovadaexperientei similare si prin prezentarea mai multor contracte, fiecare avand ca obiect unul sau mai multe tipuri de ehipamente similare, daca prin cumularea acestora se dovedeste furnizarea tututor echipamentelor similare
2. Furnizarea echipamentelor similare se confirma prin prezentarea a cel putin unuia dintre documentele de mai jos: ?Cel putin o scrisore de recomandare ? in original sau copie conform cu originalul, emisa si semnata de catre beneficiar sau. cel putin un contract finalizat insotit de procesul verbal de receptie - copie conforma cu originalul, care sa confirme furnizarea de echipamente similare.
? - o declaratie pe proprie raspundere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2011 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 03.10.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2011 14:00
Locul: Casa Corpului Didactic Brasov strada Iuliu Maniu nr 52 Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul/reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Titlul proiectului: Dezvoltarea COMPEteNtelor personalului Didactic si didactic auxiliar de conducere din sistemul de invatamant preUniversitar ? COMPENDIU. Fondul Social European
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor legale din OUG 34/2006 art 256>2
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CASA CORPULUI DIDACTIC BRASOV - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala:  STR. IULIU MANIU 52, Localitatea:  BRASOV, Cod postal:  500093, Romania, Tel. 021 230 3967/ 68/ 69, Email:  [email protected], Fax:  040 21 230 3970
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2011 16:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer