Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE ECHIPAMENTE IT SI SERVICII SOFTWARE


Anunt de participare numarul 134797/19.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA
Adresa postala: Strada Avalansei nr.20-22, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Eliza Cretu, Tel. +40 0213039843, Email: [email protected], Fax: +40 0213039843, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE ECHIPAMENTE IT SI SERVICII SOFTWARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul central al ANOFM, sediiile agentiilor judetene, a agentiei municipale si a agentiilor locale ? pentru municipiul Bucuresti
Cod NUTS
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipamente IT si servicii software necesare implementarii proiectului, inclusiv servicii de instalare, transport si configurare a acestora.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48517000-5 - Pachete software IT (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
30216110-0-Scanere informatice (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
48821000-9-Servere de retea (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Software1
Imprimanta multifunctionala49
Computer de birou48
Servere de retea2
Valoarea estimata fara TVA: 3, 488, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 60000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: minim 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Forma de constituire a garantiei de participare: i) instrument de garantare emis de o societate bancara in favoarea autoritatii contractante;ii) ordin de plata in contul autoritatii contractante, CONT: RO82 TREZ7005005XXX000143, cu mentiunea ANOFM-Green;iii) instrument de garantare emis de o societate de asigurari.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si perioada de valabilitate prevazute mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile.Candida?ii care se incadreaza in categoria IMM ? urilor, conform legii nr. 346/ 2004, pot solicita aplicarea prevederilor art. 16. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care depun candidatura comuna, beneficiaza de aceeasi reducere Garantia de buna executie va fi in cuantum de 7% din valoarea fara TVA a contractuluiModul de constituire - document emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare fonduri europene cf.POSDRU/94/4.1/S/61173
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie participant la procedura - Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.3.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat;
Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr.4 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- In cazul unei asocieri, Formularul 4, va fi completat de catre fiecare asociat;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006-Formularul nr. 13, -Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens - in original sau copie legalizata.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr.2, Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local, emis la o data ulterioara ultimei scadente de plata, in termen de valabilitate (original, copie legalizata sau conform cu originalul), Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat in termen de valabilitate ? original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.
Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006.Formular nr.1 - , ,Declaratie privind eligibilitatea??.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea candidatuluidin procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Lista cu persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, in vederea verificarii neincadrarii in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare:
Presedinte ANOFM ? Elvira Rodica ANDRONESCU
Irina PERSA- presedinte cu drept de vot
Raluca Urdes-membru
Anca Dan-membru 1.Ofertantul are capacitatea legala de a furniza produsele care fac obiectul contractului.
Pentru persoane romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor), din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. De asemenea, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN care descriu activitatea ofertantului. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Pentru persoane straine:
Documente echivalente certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte forma de inregistrare, adresa actuala si obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana.
In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Bilanturile contabile sau extrasele de bilant pe ultimii trei ani, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, sau alte documente edificatoare privind situtia economica si financiara
2. Cifra de afaceri globala medie anuala in ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 3000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul a furnizat produse si a prestat servicii similare in ultimii trei ani in valoare de minim 1500000 lei, din care un contract de implementare a unui sistem informatic de gestiune si arhivare electronica a documentelor avand o valoare cel putin egala cu suma de 500.000 lei fara TVA, nivel valoric indeplinit prin prezentarea a cel mult 3 contracte
Pentru implementarea sistemului informatic de gestiune si arhivare a documentelor, ofertantul trebuie sa puna la dispozitie un specialist instalare solutie de document management
Lista principalelor livrari de produse si prestari de servicii in ultimii 3 ani
Informatii despre subcontractanti - daca este cazul-
Prezentarea Certificatului de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001:2008, sau echivalent, eliberat de catre organisme acreditate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2012 11:00
Locul: Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca - Str. Avalansei nr. 20-22, parter, sector 4,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FSE din POSDRU 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica si Metodologie
Adresa postala: strada avalansei, nr 20-22, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel. +40 0213039831, Email: [email protected], Fax: +40 0213039838
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2012 16:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer