Licitatie Publica - Furnizare echipamente IT si servicii software necesare implementarii proiectului, inclusiv servicii de instalare, transport si configurare a acestora
Anunt de participare numarul 139297/02.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA
Adresa postala: Strada Avalansei, nr.20-22, sectorul 4, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: ANOFM, Tel. +4 0213110773, In atentia: Irina Persa, Email: [email protected], Fax: +4 0213110772, Adresa internet (URL): www.anofm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente IT si servicii software necesare implementarii proiectului, inclusiv servicii de instalare, transport si configurare a acestora
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul central al ANOFM, sediiile agentiilor judetene, a agentiei municipale si a agentiilor locale ? pentru municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitii publice de Furnizare echipamente IT si servicii software necesare implementarii proiectului (Pachete software IT, Computer de birou, Scanere informatice, Imprimante laser, Servere de retea) , inclusiv servicii de instalare, transport si configurare a acestora
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48517000-5 - Pachete software IT (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
30216110-0-Scanere informatice (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
48821000-9-Servere de retea (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Software1 (coduri CPV: 48517000-5, 48329000-0 , 72212900-8)
Imprimanta multifunctionala49 (coduri CPV: 30232110-8 , 30216110-0, 30121100-4, 48329000-0)
Computer de birou48 (cod CPV: 30213300-8)
Servere de retea2 (cod CPV 48821000-9)
Valoarea estimata fara TVA: 3, 488, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul: 60000 lei.Perioada de valabilitate: min 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In situatii exceptionale, Aut. Contr . poate solicita extinderea per. de valab. a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde per.de valabil. a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator.In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Forma de constituire: i)instrument de garantare emis de o societate bancara in favoarea autoritatii contractante;ii)instrument de garantare emis de o societate de asigurari;iii)ordin de plata in contul autoritatii contractante, CONT: RO82TREZ7005005XXX000143, cu mentiunea ANOFM-Green.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurare se prezinta in original, in cuantumul si perioada de valabilitate prevazute mai sus.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii va contine si acceptul bancii emitente/societatii de asigurari de a se obliga fata de autoritatea contractanta sa plateasca o parte din garantia de participare, astfel cum este stabilita prin art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si anume: ?In situatia in care depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiei, iar acesta a respins contestatia ca nefondata, conform art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ne obligam sa viram in contul autoritatii contractante CONT: RO82 TREZ7005005XXX000143 suma de 7.268 lei din garantia de participare constituita, dupa primirea Deciziei CNSC?.Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 10 zile Garantia de buna executie va fi in cuantum de 7% din valoarea fara TVA a contractuluiModalitatea de constituire- garantia de buna executie aceasta se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3). La constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive, se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 68/29 iulie2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
*Fondul Social European (FSE) prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU)-POSDRU/94/4.1/S/61173.*Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie participant la procedura - Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.3.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat;
Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr.4 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- In cazul unei asocieri, Formularul 4, va fi completat de catre fiecare asociat;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006-Formularul nr. 13.
Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens - in original sau copie legalizata.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr.2
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor scadente la bugetul local, emis la o data ulterioara ultimei scadente de plata (original, copie legalizata sau conform cu originalul), Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata obligatiilor exigibile la Bugetul general consolidat pentruluna anterioara celei de depunere a ofertelor (original, copie legalizata sau conform cu originalul.)
Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006. Formular nr.1 - , ,Declaratie privind eligibilitatea??. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea candidatului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Lista cu persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, in vederea verificarii neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Presedinte ANOFM ? Cristiana BARBU
Irina PERSA- manager proiect
Mircea Hotinceanu-director economic
Andrei RADU? responsabil financiar
Gelu CONSTANTIN- presedinte cu drept de vot in comisie de evaluareEliza CRETU- expert achizitii si membru al comisiei de evaluare
Teodor LINCU membru al comisiei de evaluare Ofertantul are capacitatea legala de a furniza produsele si a presta serviciile care fac obiectul contractului.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data depunerii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertelor), din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. De asemenea, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN care descriu activitatea ofertantului. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane straine: Documente echivalente certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte forma de inregistrare, adresa actuala si obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitatea documentului depus in copie simpla, documentul in original sau in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Bilanturile contabile sau extrasele de bilant pe ultimii trei ani, vizate si inregistrate de organele competente, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, sau alte documente edificatoare privind situtia economica si financiara(Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
Nota: In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
Cerinta nr. 2
Cifra de afaceri globala medie anuala in ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 3.000.000 lei
Daca ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinereaprin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica.
Valorile vor fi exprimate in LEI folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EUR comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anii respectivi: 2009 -4, 2399- LEI/EUR2010 -4, 2122- LEI/EUR2011 -4, 3282- LEI/EUR.
Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.int). Cerinta privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani poate fi indeplinita de ofertant sau de sustinator. Daca un grup de operatori economici depune, in asociere, o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului minim solicitat al cifrei de afaceri se poate demonstra prin cumularea valorilor cifrelor de afaceri ale tuturor membrilor grupului. Grupul de operatori economici in asociere poate beneficia de sustinerea economico-financiara a unei terte persoane, in aceleasi conditii care au fost stabilite pentru un singur operator economic. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor livrari de produse similare si prestari de servicii similare in ultimii 3 aniOfertantul trebuie sa prezinte o Declaratie si un centralizator privind lista principalelor livrari de produse similare si prestari de servicii similare in ultimii 3 ani (calculati pana la termenul limita pentru depunerea candidaturilor).
Cerinta nr. 2 Ofertantul a furnizat produse similare si a prestat servicii similare, in ultimii 3 ani, in valoare de minim 1.500.000 lei fara TVA, din care un contract de implementare a unui sistem informatic de gestiune si arhivare electronica a documentelor avand o valoare cel putin egala cu suma de 500.000 lei fara TVA. Nivelul minim de 1.500.000 lei poate fi indeplinit prin prezentarea a cel mult 3 contracte.Se vor atasa documente suport: recomandari/ certificari /documente constatoare privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale emise sau contrasemnate de beneficiarul autoritate publica sau client privat care sa contina date referitoare la: beneficiarul contractului, tipul, valoarea, perioada de derulare si contributia ofertantului la activitatile solicitate(furnizare de produse similar si prestare de servicii similare)
Valorile vor fi exprimate in LEI folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EUR comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int ) pentru anii respectivi: 2009 -4, 2399- LEI/EUR 2010 -4, 2122- LEI/EUR 2011 -4, 3282- LEI/EUR. Pentru anul 2012 se va folosi rata de schimb LEI/EUR comunicata de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int ) pentru luna anterioara depunerii ofertelor. Pentru situatiile exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana.(www.ecb.int ). Perioada de 3 ani, solicitati in vederea demonstrarii experientei similare, se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Cerinta nr. 3 Pentru implementarea sistemului informatic de gestiune si arhivare a documentelor, ofertantul trebuie sa puna la dispozitie un specialist in realizarea si instalarea unui sistem pentru dematerializarea documentelor..Pentru acest specialist se va prezenta CV-ul prin care face dovada ca indeplineste urmatoarele cerinte minime: - absolvent de studii superioare in domeniul IT; - experienta profesionala de minim 5 ani in domeniul IT&C; - participarea in cadrul a cel putin unui proiect care a inclus realizarea si instalarea unui sistem pentru dematerializarea documentelor, similar cu sistemul descris in Caietul de sarcini.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca, inainte de transmiterea rezultatului procedurii de atribuire, sa-i solicite potentialului ofertant castigator documente suport pentru a dovedi experienta similara generala si specifica solicitata precum si disponibilitatea: - copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV; - copii ale recomandarilor emise de beneficiari, care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile cerute; - copie contract de munca pentru specialistul angajat permanent al ofertantului ori declaratie de angajament/acord de participare/declaratie de disponibilitate pentru specialistul care nu e angajat permanent al ofertantului.Nota: Se accepta si prezentarea a 2 specialisti a caror experienta profesionala specifica acopera in mod cumulat domeniile susmentionte (realizarea si instalarea unui sistem pentru dematerializarea documentelor).Daca ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si
Cerinta nr. 4
Informatii despre subcontractanti - daca este cazul-
Se va prezenta (daca este cazul) lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor.
Subcontractantul va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 .
In cazul subcontractarii, in ceea ce priveste resursele umane, analiza indeplinirii cerintelor se face luand in considerare partea de implicare a subcontractantului
Cerinta nr. 5
Informatii despre tertul sustinator- daca este cazul
Tertul sustinator va prezenta:
-Declaratia privind eligibilitatea;
-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG. nr. 34/2006;
-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUGnr. 34/2006
Cerinta nr. 1Prezentarea Certificatului de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001:2008, sau echivalent, eliberat de catre organisme acreditate.
Certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor.
-Prezentarea Certificatului de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001 :2008, sau echivalent, eliberat de catre organisme acreditate. Ofertantul poate prezenta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE care atesta implementarea acestui sistem.- in cazul in care ofertantul nu detine certificat de conformitate a implementarii sistemului calitatii, se pot prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in cadrul proceselor desfasurate in prestarea sErviciilor ce fac obiectul acestui contract. In cazul unei asocieri, formularul va fi depus de ofertant si asociat pentru partea lor de implicare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2012 12:00
Locul: ANOFM , str.Avalansei, nr 20-22, Bucuresti, sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor(maxim 2 persoane de fiecare ofertant), reprezentantii UCVAP, membrii comisiei
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social European (FSE) prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU).
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare in cazul ofertelor situate pe primul loc care prezinta preturi egale: se va reoferta IN PLIC INCHIS fara a se depasi valoarea ofertata initial.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANOFM, Directia Juridica si Metodologie
Adresa postala: Str Avalansei nr 20-22, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel. +4 0213110773, Email: [email protected], Fax: +4 0213110772, Adresa internet (URL): www.anofm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2012 09:34